پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست زیست دوازدهم به سوی پروتئین

3/5 - (1 امتیاز)

تست زیست دوازدهم به سوی پروتئین برای دانش آموزان رشته تجربی گفتار 2 فصل 2 میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتواند با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید و همچنین تیم مشاوره تحصیلی اکو در اینستاگرام و تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار خود قرار دهید.

دانلود تست زیست دوازدهم به سوی پروتئین

تست زیست دوازدهم به سوی پروتئین دارای 160 تست به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل این تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط دارید و همچنین اگر تسلط کافی روی تست ها ندارید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوان توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید زیرا پاسخنامه تشریحی از توضیحات بسیار کاملی برخوردار است. این تست ها به شما کمک میکند تا شما بتوانید در کنکور و امتحان نهایی آمادگی های لازم را پیدا کنید.

شناسی دوازدهم 2

برای دریافت لینک تست زیست دوازدهم به سوی پروتئین به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

پروتئین زیست دوازدهم فصل 2

در این قسمت از تست زیست دوازدهم به سوی پروتئین تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با استفاده از آن از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر زمان لازم است بگذارید.

بودجه بندی زیست دوازدهم

زیست دارای 50 سوال در کنکور است که زیست دوازدهم را شامل 16 میشود. این بدین معنا است که 32 درصد از سوالات زیست کنکور از پایه دوازدهم تشکیل شده است.دانش آموزانی که میخواهند 32 درصد را بدست آورند میتوانند به این تست ها مراجعه کنند و با حل آن گام مثبتی به سمت کنکور بردارند. زیست شناسی پایه دوازدهم شامل 8 فصل است.

فصل اول (مولکول های اطلاعاتی)2 سوال
فصل دوم (جریان اطلاعات در یاخته)4 سوال
فصل سوم (انتقال اطلاعات در نسل ها)3 سوال
فصل چهارم (تغییر در اطلاعات وراثتی)1 سوال
فصل پنجم (از ماده به انرژی)1 سوال
فصل ششم (از انرژی به ماده)2 سوال
فصل هفتم (فناوری های نوین زیستی)1 سوال
فصل هشتم (رفتار های جانوران)2 سوال
مجموع تست ها16 سوال

همانطور که میبینید از فصل 2 در کنکور 4 سوال می آید و بیشترین تعداد سوالات را به خود اختصاص داده است. دانش آموزان با حل تست زیست دوازدهم به سوی پروتئین کمک بسیار زیادی به خود میکنند تا بتوانند در کنکور از پس این تست ها بربیایند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
160
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا