پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست زیست دوازدهم فصل 1 گفتار 1

2.7/5 - (6 امتیاز)

تست زیست دوازدهم فصل 1 گفتار 1 برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی را بدست آورید. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما دانش آموزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با مراجعه کردن به پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

دانلود تست زیست دوازدهم فصل 1 گفتار 1

تست زیست دوازدهم فصل 1 گفتار 1 شامل 150 تست به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به فصل 1 به چالش بکشید و بعد از حل تست ها به پاسخنامه ها مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط دارید همچنین اگر تسلط کافی روی تست ها نداشتید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. تست زیست دوازدهم فصل 1 گفتار 1 به شما کمک میکند تا بتوانید هم در امتحانات نهایی و هم در کنکور با تسلط کافی به سوالات پاسخ دهید و روی سوالات آشنایی داشته باشید.

شناسی دوازدهم 6

برای دریافت لینک تست زیست دوازدهم فصل 1 گفتار 1 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

فصل 1 گفتار 1 زیست دوازدهم

در این قسمت از تست زیست دوازدهم فصل 1 گفتار 1 تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. شما میتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر زمان لازم است بگذارید.

بودجه بندی زیست دوازدهم

زیست در کنکور به طور کلی 50 سوال دارد که 16 سوال را سال دوازدهم شامل میشود این بدین معنا است که 32 درصد از سئالات زیست کنکور را پایه دوازدهم تشکیل داده است و دانش آموزانی که میخواهند به این 32 درصد دستیابی پیدا کنند میتوانند با حل تست زیست دوازدهم فصل 1 گفتار 1 گام اول را بردارند. زیست شناسی پایه دوازدهم دارای 8 فصل است که در جدول زیر بودجه بندی آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

فصل اول (مولکول های اطلاعاتی)2 سوال
فصل دوم (جریان اطلاعات در یاخته)4 سوال
فصل سوم (انتقال اطلاعات در نسل ها)3 سوال
فصل چهارم (تغییر در اطلاعات وراثتی)1 سوال
فصل پنجم (از ماده به انرژی)1 سوال
فصل ششم (از انرژی به ماده)2 سوال
فصل هفتم (فناوری های نوین زیستی)1 سوال
فصل هشتم (رفتار های جانوران)2 سوال
مجموع سوالات 16 سوال

همانطور که میبینید از فصل اول مبحث ملوکول های اطلاعاتی 2 سوال می آید و دانش آموزان باید بتوانند از پس آن در کنکور بر بیایند. دانش آموزان میتوانند با حل تست زیست دوازدهم فصل 1 گفتار 1 تمام ایرادات خود را برطرف کنند و آمادگی های لازم را برای تست ها بدست آورند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا شما بتوانید در این درس و دورس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام به گام به موفقیت در کنکور نزدیک تر شوید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
150
مرجع سوالات:
تیم مشاووره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا