پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست زیست یازدهم دستگاه عصبی محیطی

به این نوشته امتیاز دهید

تست زیست یازدهم دستگاه عصبی محیطی برای فصل 1 گفتار 2 رشته تجربی میباشد و دانش آموزان رشته تجربی میتوانند با حل این تست ها آمادگی های لازم را برای تست های کنکور و سوالات امتحان نهایی بدست آورندو بتوانند با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. دانش آموزان و داوطلبان رشته تجربی میتوانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند.

دانلود تست زیست یازدهم فصل 1 گفتار 2

فصل 1 گفتار 2 زیست دوازدهم دارای 80 تست به همراه 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان رشته تجربی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بوتانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید.

یازدهم 6

برای دریافت لینک تست زیست یازدهم دستگاه عصبی محیطی به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

فصل 1 گفتار 2 زیست یازدهم

در این قسمت از تست زیست یازدهم دستگاه عصبی محیطی تیم مشاوره تحصیلی آکو زیست دوازدهم را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است تا شما دوطلبان عزیز بتوانید با خوانش این توضیحات تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید و بفهمید برای هر مبحث چقدر زمان لازم است بگذارید.

بودجه بندی زیست در کنکور

زیست در کنکور دارای 50 تست میباشد که سال یازدهم 17 سوال را شامل میشود همچنین زیست یازدهم دارای 9 فصل است. دانش آموزان رشته تجربی باید بتوانند به این 17 سوال پاسخ دهند تا 34 درصد سال یازدهم را به خود اختصاص دهند. در جدول زیر سرفصل های زیست یازدهم به همراه تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

فصل اول (تنظیم عصبی)3 سوال
فصل دوم (حواس)3 سوال
فصل سوم (دستگاه حرکتی)2 سوال
فصل چهارم (تنظیم شیمیایی)2 سوال ترکیبی
فصل پنجم (ایمنی)3 سوال
فصل ششم (تقسیم یاخته)1 سوال ترکیبی
فصل هفتم (تولید مثل)3 سوال ترکیبی
فصل هشتم (تولید مثل نهاندانگان)2 سوال
فصل نهم (پاسخ گیاهان به محرک ها)1 سوال
مجموع تست ها 17 سوال

همانطور که میبینید از فصل 1 در کنکور 3 سوال می آید که دانش آموزان رشته تجربی باید بتوانند به آن پاسخ دهند و همچنین تست زیست یازدهم دستگاه عصبی محیطی به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند تا بتوانند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند و برای کنکور آماده شوند.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها با تیم مشاوره تحصیلی آکو مشاوره داشته باشید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
یازدهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
80
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا