پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست زیست 1 فصل 5

به این نوشته امتیاز دهید

تست زیست 1 فصل 5 برای دانش آموزان رشته تجربی سال دهم میباشد. شما میتوانید با حل این تست ها بفهمید چقدر روی فصل 5 تسلط دارید. این کار به شما کمک میکند تا بتوانید تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با دنبال کردن کانال آپارات تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره آکو در آپارات و تلگرام خود ویدیو، پادکست های انگیزشی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

دانلود تست زیست دهم فصل 5

تست زیست دهم فصل 5 دارای 500 تست به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد. شما میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر نسبت به تست ها تسلط دارید و همچنین اگر تسلط کافی نداشتید میتواند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تست زیست 1 فصل 5 علاوه بر این که به شما در زمینه امتحانات دی ماه کمک بسیار زیادی میکند برای کنکور نیز بسیار به شما کمک میکند و باعث آشنایی شما با تست های کنکور میشود.

1 8

برای دریافت لینک تست زیست 1 فصل 5 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

زیست دهم فصل 5

در این قسمت توضیحاتی مربوط به زیست دهم و زیست دوازدهم، یازدهم را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم همچنین سرفصل های زیست دهم را به همراه تعداد تست های آن را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم و شما میتوانید با خوانش آنها از اهمیت هر قسمت آگاه شوید.

بودجه بندی زیست دهم در کنکور

مبحث زیست شناسی در کنکور دارای 50 تست میباشد که سال دهم 17 سوال را به خود اختصاص داده است. زیست دهم 34 درصد را به خود اختصاص داده است و دانش آموزان برای این که بتوانند به این 34 درصد برسند باید تسلط خود را روی زیست دهم بالا ببرند بنابراین تست زیست 1 فصل 5 به شما کمک بسیار زیادی در این زمینه میکند و همچنین تست زیست 1 فصل 5 به شما کمک میکند تا سرعت عمل خود را روی سوالات بالا تر ببرید. زیست دهم شامل 7 فصل میباشد که در جدول زیر سر فصل های زیست دهم به همراه تعداد سوالات از هر مبحث در کنکور را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

فصل اول (زیست شناسی دیروز، امروز و فردا)0 سوال
فصل دوم (گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش مواد در بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنطیم اسمزی و دفع مواد زائد)2 سوال
فصل ششم (از یاخته تا گیاه)3 سوال
فصل هفتم (جذب انتقال مواد در گیاهان)2 سوال

برای دریافت لینک تست زیست 1 فصل 5 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

زیست در کنکور

تعداد سوالات زیست در کنکور به طور کلی 50 تست میباشد که 17 تست را سال دهم، 17 تست را سال یازدهم و 16 تست را سال دهم به خود اختصاص میدهد. تعداد سرفصل هایی که در سال کنکور دانش آموزان باید به آن پاسخ دهند 7 فصل است، تعداد سر فصل هایی که سال یازدهم باید دانش آموزان پاسخ دهند 9 فصل است و تعداد سرفصل هایی که سال دوازدهم باید به آن پاسخ دهند 8 فصل است.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر بتوانند تسلط کافی را پیدا کنند. شما میتوانید تمام ایرادات درسی خود را با تست هایی که تیم مشاوره تحصیلی اکو در اختیار شما عزیزان قرار میدهند برطرف کنید همچنین شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی اکو مشاوره داشته باشید و تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا