پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست زیست 1 فصل 7

به این نوشته امتیاز دهید

تست زیست 1 فصل 7 برای دانش آموزان رشته تجربی سال دهم میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تست زیست 1 فصل 7 به شما کمک میکند تا در زمینه کنکور و امتحانات دی ماه آمادگی لازم را روی سوالات بدست آورید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره آکو در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام خود پادکست ها و ویدیو های انگیزشی را قرار داده است و شما میتوانید با استفاده از آن روحیه خود را در سال های مهم زندگیتان بالا ببرید.

دانلود تست زیست دهم فصل 7

تست زیست دهم فصل 7 دارای 2 لینک میباشد. لینک اول شامل 500 تست سراسری و تالیفی است و لینک دوم شامل 450 تست سراسری و تالیفی است همچنین این تست ها دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد که به شما کمک بسیار زیادی میتواند بکند. پاسخنامه تشریحی دارای توضیحات بسیار کامل و جامع میباشد که به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند تا بتوانند ایرادات خود را اصلاح کنند. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار دانش آموزان رشته تجربی قرار داده است تا دانش آموزان بتوانند با حل این تست ها تسلط خود را به چالش بکشند.

1 10

برای دریافت لینک تست زیست 1 فصل 7 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

زیست دهم فصل 7

در این قسمت توضیحاتی مربوط به بودجه بندی سال دهم رشته تجربی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم که به شما کمک میکند تا از اهمیت هر مبحث بهرمند شوید همچنین ما در این قسمت سرفصل های زیست دهم به همراه تعداد سوالات هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

بودجه بندی زیست شناسی دهم در کنکور

زیست شناسی در کنکور دارای 50 تست میباشد که سال دهم 17 تست را به خود اختصاص داده است با درصد 34 درصدی، تست زیست 1 فصل 7 به شما کمک بسیار زیادی میکند تا بتوانید در کنکور از پس این 17 تست بر بیایید. زیست شناسی پایه دهم از 7 فصل تشکیل شده است که در جدول زیر در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

فصل اول (زیست شناسی دیروز، امروز و فردا)0 سوال
فصل دوم ( گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش مواد در بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد)2 سوال
فصل ششم ( از یاخته تا گیاه)3 سوال
فصل هفتم ( جذب و انتقال مواد در گیاهان)2 سوال

همانطور که میبینید از فصل هفتم 2 سوال می آید که دانش آموزان رشته تجربی باید بتوانند از پس این 2 سوال بر بیاییند و درصد خود را بالا تر ببرند بنابراین تست زیست 1 فصل 7 به شما کمک بسیار زیادی در این زمینه میکند همچنین تست زیست 1 فصل 7 به شما کمک میکند تا سرعت عمل خود را در حل تست ها بالا تر ببرید و آشنایی بیشتری نسبت به تست ها داشته باشید.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا در دروس خود تمام ایرادات خود را برطرف کنید. شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی اکو مشاوره داشه باشید و با با برنامه های تصحیلی که دریافت میکنید تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو به شمال در زمینه های انتخاب رشته و مهاجرت تحصیلی نیز کمک بسیار زیادی میکند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا