پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست زیست 2 تقسیم یاخته

به این نوشته امتیاز دهید

دانلود دو لینک تست زیست یازدهم تقسیم یاخته برای دانش آموزان رشته تجربی به دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند تسلط خود را به چالش بکشند و تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. شما میتوانید با حل تست زیست 2 تقسیم یاخته به قوی شدن پایه تحصیلی خود کمک بسیار زیادی بکنید و آمادگی خود را برای کنکور بیشتر کنید. دانش آموزان میتوانند با دنبال کردن در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند.

دانلود تست زیست یازدهم تقسیم یاخته

تست زیست 2 تقسیم یاخته دارای دو لینک به همراه 500 تست میباشد همچنین تست زیست شامل دو پاسخنامه تشریحی و کلیدی است که به دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند با استفاده از آن تمام ایرادات خود را بررسی کنند. پاسخنامه تشریحی تست زیست یازدهم تقسیم یاخته از توضیحات بسیار جامع ای برخوردار است که به دانش آموزان کمک بسیار زیادی میکند و دانش آموزان با حل این تست ها علاوه بر این که به امتحانات تهایی خود کمک بسیار زیادی کرده اند با سوالات کنکور نیز آشنایی پیدا میکنند.

یازدهم 1

برای دریافت لینک تست زیست 2 تقسیم یاخته به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

تقسیم یاخته زیست یازدهم

در این قسمت بودجه بندی زیست یازدهم را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم و دانش آموزان میتوانند با استفاده از آن از اهمیت هر مبحث بهرمند شوند علاوه بر آن در این قسمت سر فصل های زیست یازدهم به همراه تعداد سوالات آن در کنکور را برای شما عزیزان ارائه میدهیم.

بودجه بندی زیست یازدهم در کنکور

بودجه بندی زیست در کنکور شامل 50 سوال است که 17 سوال برای دانش آموزان سال یازدهم میباشد همچنین زیست شناسی پایه یازدهم دارای 9 فصل میباشد که 34 درصد را به خود اختصاص داده است. در جدول زیر تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم و شما میتوانید با خوانش آن بفهمید برای هر مبحث چقدر لازم است تا زمان بگذارید.

فصل اول (تنظیم عصبی)3 سوال
فصل دوم (حواس)3 سوال
فصل سوم (دستگاه حرکتی)2 سوال
فصل چهارم (تنظیم شیمیایی)2 نوع سوال ترکیبی
فصل پنجم (ایمنی)3 سوال
فصل ششم (تقسیم یاخته)1 سوال ترکیبی
فصل هفتم (تولید مثل)3 سوال و 2 سوال ترکیبی
فصل هشتم (تولید مثل نهاندگان)2 سوال
فصل نهم (پاسخ گیاهان به محرک ها) 1 سوال

همانطور که در جدول مشاهده میکنید مبحث تقسیم یاخته که فصل ششم میباشد ا سوال ترکیبی دارد. شما میتوانید با حل تست زیست 2 تقسیم یاخته کاری کنید تا خود را برای 1 سوال کنکور آماده کنید. دانش آموزانی که تسلط کافی روی تست ها نداشتند و یا نیاز دارند تا با ویدیو های آموزشی تسلط خود را با ببرند میتوانند با کلیل کردن روی لینک ویدیو های آموزشی را مشاهده کنند.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در هر مقطع و رشته ای هستید با تیم مشاوره تحصیلی اکو مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

1402
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
یازدهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
300
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

یک دیدگاه

  1. خیلی خوب هستن تست ها فقط تست های مرتبط با فصل ۶ زیست یازدهم پاسخ تشریحیش نیافتاده اگه ممکنه براتون پاسخنامه تشریحیش رو بزارید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا