پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست شیمی 1 فصل 1

به این نوشته امتیاز دهید

تست شیمی 1 فصل 1 برای دانش آموزان سال دهم رشته ریاضی و تجربی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

دانلود تست شیمی دهم فصل 1

تست شیمی 1 فصل 1 دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد به همراه 400 تست و دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی درس تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها نداشتند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. پاسخنامه تشریحی به آموزان کمک میکنند تا پاسخنامه خود را با پاسخنامه تشریحی مقایسه کنند و بفهمند چقدر از سوالات را بلد بودند.

دهم 2

برای دریافت لینک تست شیمی 1 فصل 1 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

شیمی دهم فصل 1

در این قسمت از تست شیمی 1 فصل 1 دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی بودجه بندی شیمی را در کنکور در اختیار دانش آموزان قرار داده است و دانش آموزان میتوانند با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطلع شوند و بفهمند برای هر مبحث چقدر باید زمان بگذارند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند.

بودجه بندی شیمی در کنکور تجربی

شیمی دهم در کنکور از ۳ فصل تشکیل شده است و همچنین شیمی دهم در کنکور دارای ۶پ۸ سوال است این بدین معنا است که ۲۳ درصد از سوالات شیمی در کنکور متعلق به سال دهم است. در ادامه تیم مشاوره تحصیلی آکو سرفصل های شیمی دهم به همراه تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

  • فصل اول (کیهان زادگاه الفبای هستی): ۳ سوال
  • فصل دوم (رد پای گازها در زندگی): ۳ سوال
  • فصل سوم (آب، آهنگ زندگی): ۲ سوال

بودجه بندی شیمی در کنکور ریاضی

شیمی پایه دهم برای داوطلبان گروه دهم از ۱۱ سوال تشکیل شده اند و داوطلبان ریاضی با پاسخ دادن به این ۱۱ سوال ۳۱ درصد را به خود اختصاص داده اند. در ادامه سرفصل های تیم مشاوره تحصیلی آکو شیمی دهم به همراه تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

  • فصل اول (کیهان زادگاه الفبای هستی): ۲ سوال
  • فصل دوم (رد پای گازها در زندگی): ۳ سوال
  • فصل سوم (آب، آهنگ زندگی): ۶ سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنند. دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی اکو مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بوتانند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا