پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست شیمی 1 فصل 2

5/5 - (1 امتیاز)

تست شیمی 1 فصل 2 برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام خود تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

دانلود تست شیمی دهم فصل 2

تست شیمی 1 فصل 2 دارای 2 لینک 500 تستی میباشد به همراه دو پاسخنامه تشریحی، کلیدی و دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه تشریحی و کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن و مقایسه پاسخنامه تشریحی با پاسخ های خود تسلط کافی را بدست آورید . بفهمید اشکال کارتان کجا بوده. تست شیمی 1 فصل 2 به شما عزیزان کمک میکند تا آمادگی های لازم را در کنکور و امتحان نهایی بدست آورید.

دهم 5

برای دریافت لینک تست شیمی 1 فصل 2 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

فصل 2 شیمی دهم

در این قسمت از تست شیمی 1 فصل 2 تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی شیمی را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است و شما میتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مطلب مطلع شوید و همچنین بفهمید برای هر مبحث چقدر باید زمان بگذارید.

بودجه بندی شیمی در کنکور تجربی

شیمی پایه دهم رشته تجربی از 3 فصل تشکیل شده است و همچنین 8 سوال از پایه دهم طراحی شده است که 3 سوال را فصل اول و دوم، 2 سوال را فصل سوم به خود اختصاص داده است و این سوالات 23 درصد را شامل میشود.

  • فصل اول (کیهان زادگاه الفبای هستی): ۳ سوال
  • فصل دوم (رد پای گازها در زندگی): ۳ سوال
  • فصل سوم (آب، آهنگ زندگی): ۲ سوال

بودجه بندی شیمی در کنکور ریاضی

شیمی پایه دهم رشته ریاضی از 3 فصل تشکیل شده است و همچنین 11 سوال از پایه دهم طراحی شده است که 2 سوال را فصل اول، 3 سوال را فصل دوم و 6 سوال را فصل سوم به خود اختصاص داده است وکه این سوالات 31 درصد را به خود اختصاص داده است.

  • فصل اول (کیهان زادگاه الفبای هستی): ۲ سوال
  • فصل دوم (رد پای گازها در زندگی): ۳ سوال
  • فصل سوم (آب، آهنگ زندگی): ۶ سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید و شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بتوانند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل کنند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط مجتبی سادات رسول
همه (331)
دکمه بازگشت به بالا