پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست شیمی 1 فصل 3

به این نوشته امتیاز دهید

تست شیمی 1 فصل 3 برای دانش آموزان رتشه ریاضی و تجربی سال دهم میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. این تست ها به دانش آموزان و داوطلبان کمک میکند تا آمادگی های لازم را در این درس و دروس دیگر پیدا کنند. دانش آموزان میتوانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند و همچنین تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار دانش آموزان قرار میدهد.

دانلود تست شیمی دهم فصل 3

تست شیمی 1 فصل 3 دارای 400 تست به همراه 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست شیمی دهم فصل 3 به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و درصد خود را حساب کنند و اگر دانش آموزان رتشه ریاضی و تجربی درصد پایینی داشتند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و مقایسه کردن پاسخ های صحیح با پاسخ های خود تمام ایرادات خود را برطرف کنند. تیم مشاوه تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بوتانید با حل این تست ها تسلط کافی را روی فصل 3 بدست آورید.

دهم 6

برای دریافت لینک تست شیمی 1 فصل 3 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

شیمی دهم فصل 3

در این قسمت از تست شیمی 1 فصل 3 تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است و دانش آموزان میتوانند با حل خوانش این توضیحات بفهمند که هر مبحث از چه اهمیتی برخوردار است.

بودجه بندی شیمی در کنکور تجربی

شیمی دهم در کنکور تجربی دارای 8 سوال است که این سوالات 23 درصد را به خود اختصاص داده است. در ادامه از این قسمت تیم مشاوره تحصیلی آکو سر فصل های شیمی دهم به همراه بودجه بندی شیمی را در اتیار شما عزیزان قرار داده است.

  • فصل اول (کیهان زادگاه الفبای هستی): ۳ سوال
  • فصل دوم (رد پای گازها در زندگی): ۳ سوال
  • فصل سوم (آب، آهنگ زندگی): ۲ سوال

بودجه بندی شیمی در کنکور ریاضی

شیمی دهم در کنکور ریاضی دارای 11 سوال است که این 11 سوال 31 درصد را به خود اختصاص داده است. در ادامه از این قسمت تیم مشاوره تحصیلی آ:و سر فصل های شیمی دهم را به همراه تعداد سوالات از هر قسمت را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است.

  • فصل اول (کیهان زادگاه الفبای هستی): ۲ سوال
  • فصل دوم (رد پای گازها در زندگی): ۳ سوال
  • فصل سوم (آب، آهنگ زندگی): ۶ سوال

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما دانش آموزان عزیز کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داتشه باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بتوانند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل کنند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا