پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست شیمی 2 فصل 1

5/5 - (1 امتیاز)

تست شیمی 2 فصل 1 برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند. این تست ها به شما دانش آموزان عزیز کمک میکند تا در کنکور و امتحانات نهایی تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. دانش آموزان و داوطلبان میتوانند در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند و همچنین تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار دانش آموزان قرار میدهد.

دانلود تست شیمی یازدهم فصل 1

تست شیمی 2 فصل 1 دارای 500 تست به همراه دو پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی درس تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوه تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما دانش آموزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید.

یازدهم

برای دریافت لینک تست شیمی 2 فصل 1 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

شیمی یازدهم فصل 1

در این قسمت از شیمی یازدهم در کنکور تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی شیمی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر باید زمان بگذارید.

بودجه بندی شیمی یازدهم تجربی در کنکور

شیمی یازدهم در کنکور دارای 3 فصل به همراه 14 سوال میباشد و این 14 سوال 40 درصد را به خود اختصاص داده است. در جدول زیر تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست یازدهم را به همراه تعداد سوالات و سرفصل های هر مبحث را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است.

فصل اول (قدر هدایای زمینی را بدانیم)4 سوال
فصل دوم (در پی غذای سالم)4 سوال
فصل سوم (پوشاک، نیازی پایان ناپذیر)6 سوال
مجموع سوالات 14 سوال

بودجه بندی شیمی یازدهم ریاضی در کنکور

شیمی یازدهم در کنکور دارای 3 فصل به همراه 13 سوال میباشد و این 13 سوال 38 درصد را به خود اختصاص داده است. در جدول زیر تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست یازدهم را به همراه تعداد سوالات و سرفصل های هر مبحث را در اختیار ما دانش آموزان عزیز قرار داده است.

فصل اول (قدر هدایای زمینی را بدانیم)4 سوال
فصل دوم (در پی غذای سالم)5 سوال
فصل سوم (پوشاک، نیازی پایان ناپذیر)4 سوال
مجموع سوالات 13 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. دانش آموزان و داوطلبان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو در زمینه های انتخاب رشته و و مهاجرت تحصیلی مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های قمبتی به سمت کنکور بردارند. برنامه های تحصیلی تیم مشاوره تحصیلی اکو به دانش آموزان کمک میکند تا در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل کنند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا