پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست علوم فنون 2 کنایه

5/5 - (1 امتیاز)

تست علوم فنون 2 کنایه برای دانش آموزان رشته انسانی درس 12 میباشد و دانش آموزان رشته انسانی میتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. این تست ها به دانش آموزان کمک میکند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید و با برنامه هایت تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

دانلود تست علوم و فنون یازدهم درس 12

فلوم و فنون 2 کنایه دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی به همراه 60 سوال میباشد. دانش آموزان رشته انسانی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها دارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنند و بتوانند با گام های مثبت در دانشگاه های برتر ایران قبول شوند.

م و فنون یازدهم 2

برای دریافت لینک تست علوم فنون 2 کنایه به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

درس 12 علوم و فنون یازدهم

در این قسمت از تست علوم فنون 2 کنایه تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی علوم فنون را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث بهرمند شوید و بتوانید بفهمید برای هر مبحث چقدر زمان لازم دارید.

بودجه بندی علوم و فنون

تیم مشاوره تحصیلی اکو بودجه بندی 4 سال آخر (سال98، یال 99، سال 1400 و سال 1401) را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است و این بودجه بندی مربوط به سال دهم، یازدهم و دوازدهم میباشد. از درس ادبیات تخصصی یا همان علوم و فنون 30 سوال با زمان 30 دقیقه می آید.

سال سال 98سال 99سال 1400سال 1401
معنی لغت1 سوال 1 سوال 1 سوال 1 سوال
تاریخ ادبیات و سبک شناسی 7 سوال 11 سوال 11 سوال 9 سوال
عروض 8 سوال 7 سوال 7 سوال 6 سوال
قافیه 2 سوال 1 سوال 1 سوال 2 سوال
آرایه ادبی 8 سوال 7 سوال7 سوال 7 سوال
قرابت معنایی 4 سوال 2 سوال 2 سوال 5 سوال
مجموعه سوالات 30 سوال 30 سوال 30 سوال 30 سوال

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکور میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی اکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بتوانند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیلی کنند.

شیمی کنکور
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
علوم و فنون
پایه :
یازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
60
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا