پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست علوم و فنون 1 فصل 3

به این نوشته امتیاز دهید

تست علوم و فنون 1 فصل 3 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما عزیزان میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. این تست ها به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در اینستاگرام و کانال تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

دانلود تست علوم و فنون دهم فصل 3

تست علوم و فنون 1 فصل 3 دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی به همراه 200 تست است و دانش آموزان رشته انسانی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقد روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید.

و فنون 1

برای دریافت لینک تست علوم و فنون 1 فصل 3 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

علوم و فنون دهم فصل 3

در این قسمت تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی علوم و فنون سال دهم، یازدهم و دوازدهم را در اختیار شما عزیزان قرار داده است و شما عزیزان میتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر لازم است زمان بگذارید.

بودجه بندی علوم و فنون در کنکور

در جدول زیر بودجه بندی چهار سال اخیر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا شما عزیزان بتوانید با خوانش تعداد سوالات از هر بخش بفهمید هر بخش دارای چه اهمیتی است. درس علوم و فنون هر ساله 30 سوال در کنکور با زمان 30 دقیقه ای دارد و دانش آموزانی که میخواند از پس این 30 سوال بر بیاییند میتوانند با حل تست علوم و فنون 1 فصل 3 گام اول را برای موفقیت این 30 تست بردارند.

سال سال 98سال 99سال 1400سال 1401
معنی لغت1 سوال 1 سوال 1 سوال 1 سوال
تاریخ ادبیات و سبک شناسی 7 سوال 11 سوال 11 سوال 9 سوال
عروض 8 سوال 7 سوال 7 سوال 6 سوال
قافیه 2 سوال 1 سوال 1 سوال 2 سوال
آرایه ادبی 8 سوال 7 سوال7 سوال 7 سوال
قرابت معنایی 4 سوال 2 سوال 2 سوال 5 سوال
مجموعه سوالات 30 سوال 30 سوال 30 سوال 30 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. دانش آموزان تمامی رشته ها و همچنین داوطلبان کنکور میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی آکو مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بدارند و در دانشگاه های برتر ایران قبول شوند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
علوم و فنون
پایه :
دهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا