پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست فیزیک دوازدهم نوسان و موج

به این نوشته امتیاز دهید

تست فیزیک دوازدهم نوسان و موج ویژه دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد. این تست ها به شما عزیزان در کنکور و امتحان نهایی کمک بسیار زیادی میکند. شما میتوانید با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا شما عزیزان بتوانید با حل تست ها و جزوات جدید تر گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

تعداد سوالات این آزمون 400 عدد است.

نمونه سوال فیزیک

در این بخش 400 تست فیزیک دوازدهم نوسان و موج از درس فیزیک را برای شما طرح کرده ایم همچنین این تست ها دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست ها ه پاسخنامه تشریحی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها نداشته باشند میتوانند به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنند و با خوانش توضیحات آن آمادگی های لازم را بدست آورند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با خوانش توضیحات آن آمادگی های لازم را برای کنکور بدست آورند.

3 7

برای دانلود 400 تست فیزیک دوازدهم نوسان و موج به انتهای صفحه مراجعه کنید.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

تست فیزیک دوازدهم نوسان و موج یک نمونه آزمون‌ انتخابی از درس فیزیک می‌باشد. اگر قبولی در کنکور و بهترین دانشگاه‌های کشور هدف شماست و می‌خواهید با ورود به دانشگاهی معتبر و انتخاب رشته‌ای مناسب آینده شغلی خود را به بهترین شکل بسازید، تیم مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو به مدیریت مهندس حاج کرم در کنار شما خواهد بود. ما به شما کمک می‌کنیم تا در مهم‌ترین سال زندگی‌تان، بهترین خود را اجرا کنید و عالی‌ترین نتیجه را بگیرید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا