پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست فیزیک 1 دما و گرما

به این نوشته امتیاز دهید

تست فیزیک دهم دما و گرما برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تمام ایرادات خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار دانش آموزان قرار داده است تا دانش آموزان بتوانند آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورند. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

تعداد سوالات این آزمون 600 عدد است.

نمونه سوال فیزیک

در این بخش 600 تست فیزیک 1 دما و گرما از درس فیزیک را برای شما طرح کرده ایم. 600 تست فیزیک 1 به شما کمک می‌کند شناختی نسبی نسبت به آمادگی خود در دروس پیدا کنید. هم چنین شما با شرکت در آزمون‌ها نقاط ضعف و قوت خود را می‌یابید و می‌توانید برای ساعات مطالعه خود برنامه ریزی بهتر و کامل‌تری داشته باشید.

دهم 2

برای دانلود 600 تست فیزیک 1 فصل 4 به انتهای صفحه مراجعه کنید.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند به شما عزیزان کمک میکند تا شما بتوانید در دانشگاه های برتر ایران و در بهترین رشته ها تحصیل داشته باشید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
فیزیک
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
600
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا