پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست هندسه 1 فصل 1

5/5 - (1 امتیاز)

تست هندسه 1 فصل 1 یک مجموعه سوال ترکیبی می باشد که برای دانش آموزان رشته ریاضی طراحی شده است. دانش آموزان میتوانند با حل تست هندسه تمام ایرادات درسی خود را که مربوط به فصل 1 است برطرف کنند. شما عزیزان میتوانید با دنبال کردن آپارات تیم مشاوره تحصیلی آکو ویدیو های انگیزشی را در اختیار خود قرار دهید و انگیزه خود را در زمینه درسی و کنکور بالا ببرید. تست هندسه برای دانش آموزان سال دهم ریاضی میباشد.

تعداد سوالات این آزمون 400 عدد است.

1

برای دانلود 400 تست هندسه 1 فصل 1 به انتهای صفحه مراجعه کنید.

نمونه سوال ریاضی

در این بخش 400 تست هندسه 1 فصل 1 از درس هندسه را برای شما طرح کرده ایم همچنین تست هندسه دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست هندسه به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا حضور دارند تا پاسخگوی سوالات شما باشند. همچنین می‌توانید سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سهیل حاج کرم
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
هندسه
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا