پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست گسسته آشنایی با نظریه اعداد

5/5 - (1 امتیاز)

تست گسسته آشنایی با نظریه اعداد یک مجموعه سوال ترکیبی می باشد که برای دانش آموزان کنکوری طراحی شده است. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید با حل تست گسسته آشنایی با نظریه اعداد آمادگی خود را برای کنکور و امتحان نهایی بالا ببرید. برای دریافت تست ها و جزوات بیشتر میتوانید پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

تعداد سوالات این آزمون 400 عدد است.

نمونه سوال ریاضی

در این بخش 400 تست گسسته آشنایی با نظریه اعداد از درس گسسته را برای شما طرح کرده ایم. این تست ها دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورند.

برای دانلود 400 تست گسسته آشنایی با نظریه اعداد به انتهای صفحه مراجعه کنید.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا آمادگی را در این درس و دروس دیگر پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در دانشگاه های برتر ایران و در بهترین رشته ها تحصیل داشته باشید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
گسسته
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
150
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا