پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زبان تخصصیکنکور سراسریمشاور من

مشاوره رایگان قبولی کنکور زبان تخصصی

مشاوره کنکور زبان تخصصی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

زمانی که صحبت از قبولی در کنکور زبان می‌شود، بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که همه چیز با یک مشاوره رایگان قبولی کنکور زبان تخصصی و یک شبه حل شود. اول از همه باید بیان کرد که زمانی همه چیز درست خواهد بود که شما به تمام دستورات مشاور عمل کنید. این تلاش شما است که در نهایت به نتیجه مطلوب خواهید رسید. در ادامه جزئیات اولیه کنکور تخصصی زبان را در بهترین مرکز مشاوره کنکور در کرج برایتان بیان میکنیم.

بهترین مشاوره کنکور زبان تخصصی

اولین قدم برای مشاوره رایگان قبولی کنکور زبان تخصصی مشخص کردن حدود خواسته ها و هدف شماست. یک نفر بیان می‌کند که من زبان های متفرقه در دانشگاه آزاد می‌خواهم و دیگری می‌گوید فقط زبان انگلیسی و آنهم فقط دانشگاه سراسری. پس ببینید شما هدفتان بزرگ است یا کوچک چون باید متناسب با آن برنامه ریزی کنید.

[aparat id=’qoOVv’]

البته بگذارید واقعیتی را باید برایتان بگوییم. به عنوان مشاوره رایگان قبولی کنکور زبان تخصصی باید بگوییم که قبولی در دانشگاه آزاد در رشته زبان آسان خواهد بود. تحصیل در بیشتر رشته های زبان در دانشگاه آزاد بدون کنکور است و تنها کافی است که در دانشگاه ثبت نام کنید. پس فقط اگر هدفی همچون قبولی در دانشگاه های سراسری و دانشگاه های برتر مثل علامه حلی دارید، به سراغ مشاوره تخصصی کنکور زبان بروید. حالا وقت شروع مشاوره رایگان برای قبولی کنکور زبان تخصصی در آکو است.

شروع درس خواندن با تنظیم تغذیه

در ابتدای شروع درس خواندن برای کنکور در ابتدا بهتر است که زمان غذای خود را درست کنید. اولین مورد بحث زمان خواهد بود. شاید فکر کنید که چیز ساده‌ای هست اما تاثیر بسزایی در متابولیسم بدن شما خواهد داشت. اگر تایم ناهار یا شام تا حدودی فیکس باشد، باعث خواهد شد که تایم استراحت شما کاملاً مشخص و بدنتان به ساعت درس خواندن بعد هر وعده غذایی عادت کند. البته این تنظیم تغذیه و شرایط استراحت فقط مخصوص کنکور زبان تخصصی نیست.

بیشتر بخوانید: تاثیر تغذیه در کنکور

مورد بعدی نیز بحث مواد غذایی مصرفی شما خواهد بود. بهتر است تا حد امکان از خوردن چربی و مواد نگه دارنده و فست فود خودداری کنید. هر چقدر انرژی ماده غذایی خورده شده بیشتر باشد، نتیجه به دست آمده بهتر خواهد بود. بهترین مشاوره رایگان کنکور زبان تخصصی باید با اصلاح سبک زندگی شما شروع شود.

مشاوره تخصصی کنکور زبان و تنظیم استراحت

مشاوره تخصصی کنکور زبان در زمینه نوع استراحت به دو بخش خواهد بود. اول از همه آن که باید زمان خواب تنظیم شود. زمانی این اتفاق خواهد افتاد که شما دقیقاً به ساعاتی که مشاور برایتان تعیین می‌کند، پایبند باشید. شاید بی نظمی داشته باشید اما به طور کلی سعی در تنظیم زمان خود دارید. حواستان باشد که تایم خواب ساعت 2 بامداد نیست.

به عنوان بهترین تیم مشاوره تخصصی کنکور زبان به شما توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از ساعت 12 در رختخواب باشید. به این ترتیب بیشترین انرژی را دریافت خواهید کرد. میزان خواب بهتر است در حدود 7 الی 8 ساعت باشد. به این ترتیب قادر هستید که در صبح انرژی خوبی داشته باشید. خواب کوتاه در بعد از ناهار و در حدود 30 دقیقه نیز بسیار مفید خواهد بود.

بهترین مشاوره رایگان کنکور زبان انگلیسی تخصصی

قرار دادن زمان استراحت متناسب با توانایی بدنتان یکی از نکاتی است که مشاوره رایگان کنکور زبان تخصصی نمیتواند برایتان فراهم کند. سعی کنید حتماً به این زمان پایبند باشید و استراحت کنید. عدم استفاده از گوشی یا اقلامی متشابه بسیار کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نحوه استراحت در بین مطالعه

مشاوره رایگان برنامه ریزی برای کنکور زبان تخصصی

گاهی وقت ها یک برنامه ریزی اصولی را کاملاً درست به پیش می‌برید، اما نتیجه حاصل نمی‌شود و آزمون‌های آزمایشی یکی پس از دیگری خراب می‌شود. اولین کار کمک گرفتن از بهترین مشاوره کنکور زبان تخصصی برای پیدا کردن مشکل است. البته اگر کشتی درس خواندنتان غرق نشده باشد. مشاور با درک و آینده بینی که دارد، بر انجام برنامه اصرار می‌کند. در حقیقت برخی از برنامه‌ها در کوتاه مدت پاسخگو نیستند، اما آینده شما را جوری می‌سازد که به هیچ وجه خراب شدنی نخواهد بود. این مسئله کمی گسترده است و بی شک در یک مقاله نمیگنجد اما تا حد امکان مشاوره رایگان کنکور زبان تخصصی را در مرکز مشاوره آکو کرج ،متناسب با هر درس عمومی و تخصصی برایتان بیان خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: نحوه برنامه ریزی برای کنکور تخصصی زبان

درس ادبیات در کنکور زبان تخصصی

ادبیات در کنکور تخصصی زبان انگلیسی از 25 سوال تشکیل شده است. بهتر است که حتماً برنامه خواندن تاریخ ادبیات را به صورت یک روز در میان در برنامه قرار دهید. با توجه به آن که این درس از کتاب‌های عمومی دهم، یازدهم و دوازدهم است، می‌توانید برای تاریخ ادبیات از کتاب درسی یا حتی از منابع کمک آموزشی ادبیات کنکور استفاده کنید.

در مورد قرابت نیز هر روز، به میزان 5 تست بزنید. این بخش از ادبیات تنها زمانی به تسلط ختم می‌شود که شما سوالات مختلف را دیده باشید. همچنین بهتر است که از تیپ مشخص استفاده نکنید. یعنی سوالاتی که قصد دارید بزنید، موضوع کلی آنان مشخص نباشد. عموماً این سبک را در کتاب‌های جامع خواهید دید.

در مورد آرایه‌های ادبی، ابتدا اطلاعات خود را در مورد هر کدام از آرایه‌ها تکمیل کنید. سپس در روزهایی که تاریخ ادبیات نمی‌خوانید، اقدام به تست زنی آرایه‌ها کنید.

مورد بعد بحث زبان فارسی خواهد بود که باید در مورد سوالات آن دقت کنید. عموماً با خواندن خود کتاب قادر به پاسخ گویی به 80 درصد سوالات خواهید بود.

مشاوره تخصصی درس زبان در کنکور زبان

بیشتر بخوانید: آنالیز ادبیات کنکور و منابع 

خواندن درس دینی در کنکور زبان تخصصی

در این درس نیز مانند ادبیات، کتاب‌های رشته نظری به عنوان منبع اصلی استفاده می‌شود. بهتر است که برای مطالعه دینی، ابتدا خود کتاب را خوانده و سپس پیام آیات کتاب را به صورت کامل بخوانید. اگر مفهوم آیات را متوجه نمی‌شوید، از کتب کمک آموزشی استفاده کنید. با توجه به اینکه یک پیوستگی در بین دروس این کتاب در هر مقطع وجود دارد، بهتر است که از سال دهم شروع کنید و پله‌پله بالا بیایید.

زدن تست یکی از نکات مهم برای خواندن دین و زندگی خواهد بود. بهتر است که به هیچ وجه بعد مطالعه، تست دینی را نزنید. 24 ساعت الی 48 ساعت زمان بهترین کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آنالیز دین و زندگی کنکور

عربی در کنکور زبان

عموماً داوطلبان زبان با عربی میانه خوبی ندارند اما به عنوان بهترین مشاوره تخصصی کنکور زبان در کرج به شما میگویم که برای قبولی در دانشگاه سراسری عربی ، نیاز است. حفظ لغات کار خوبی خواهد بود. اما در تیم آکو پیشنهاد می‌دهیم که ابتدا قواعد ترجمه را یاد بگیرید. عموماً با این کار بالای 90 درصد مواقع به تمام سؤالات ترجمه پاسخ درست خواهید داد. قسمت دیگر درک مطلب است که با هفته‌ای 2 الی 3 بار حل سوال از این سبک به راحتی آماده آزمون خواهید شد.

درس عربی در مشاوره رایگان زبان تخصصی کنکور در کرج

در مورد بحث قواعد راه گریزی نیست. بهتر است که درس به درس از روی کتاب این موضوع را پیش بیایید. در صورت عدم داشتن جزوه برای قواعد به سراغ منابع کمک آموزشی بروید. با این کار علاوه بر درس نامه یک بانک سؤال نیز در اختیار خواهید داشت.

زبان تخصصی و عمومی در کنکور

این بخش به دو قسمت اختصاصی و عمومی تقسیم خواهد شد. در بخش عمومی که در کنار سه درس دیگر در دفترچه عمومی است، بهتر خواهد بود که به خواندن کتب درسی بپردازید. حفظ لغات و خواندن گرامر برای پاسخ گویی به این بخش کافی خواهد بود.

در مقابل مشاوره خواندن زبان تخصصی برای کنکور سراسری به هیچ وجه ساده و سطح پایین نخواهد بود. برای این موضوع باید یک کتاب کمک آموزشی خوب تهیه کنید. کتاب شهاب اناری مختص کنکور زبان فوق‌العاده خواهد بود. باید جلسات مطالعه را به بخش‌های مختلفی تقسیم کنید. یک قسمت برای خواندن قواعد و یک قسمت برای متن خوانی. به این ترتیب قادر هستید که به یک تسلط نسبی دست پیدا کنید.

حواستان باشد که درس اختصاصی ربطی به آیلتس داشتن شما ندارد. در حقیقت شما شاید دانش داشته باشید اما با این کار سبک آزمون دادن را یاد خواهید گرفت. مشاوره رایگان کنکور زبان تخصصی آکو در کرج به اینجا ختم نمیشود و میتوانید به صورت آنلاین و از طریق واتساپ و اینستاگرام همین امروز برای موفقیت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: دروس تخصصی کنکور زبان

مشاوره کنکور زبان تخصصی

همه این موارد که برایتان گفتیم، نکات مشاوره‌ای بود. پس حالا به مشاور نیاز نداریم؟ خیر به هیچ وجه به این صورت نیست و مشاور در هر حالتی خوب هست. اما چرا؟

واقعیت این است که بین حرف تا عمل فاصله بسیار خواهد بود. اول از همه آنکه چیدمان دروس خود نکته کلیدی و اولیه است که باید یاد بگیرید. دومین نکته این است که گاهی باید خارج از چارچوب علمی و بر اساس تجربه رفت. چه کسی این را تشخیص می‌دهد؟ مشاور.

چگونه پی خواهد برد؟ زمان خاصی دارد؟ خیر. این موضوع مانند یک فرمول نانوشته است که متناسب با هر فرد تغییر می‌کند. شاید برای یک نفر نیاز شود، در عین حال دیگری به آن نیازی نداشته باشد. مشاور نیمی علم و نیمی تجربه است. به عنوان نکته آخر او است که کلید اصلی برای فشار آوردن بر شما در جهت خواندن یا نخواندن خواهد بود.

مشاوره کنکور زبان اختصاصی در کرج

سخن آخر مرکز مشاوره کنکور زبان آکو در کرج

مشاوره کنکور تخصصی زبان نیمی از مسیر موفق شدن در امتحان خواهد بود. اما شروع یک مشاوره رایگان برای کنکور تخصصی زبان میتواند این مسیر را نزدیک تر کند.  برای اینکه بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید باید عوامل مختلف را در نظر بگیرید. بهتر است که حواستان باشد هر حرکت شما در نتیجه اثر گذار خواهد بود. کنکور و نکات مشاوره‌ای آن پکیج است و نمی‌توانید فقط یک قسمت این مقاله را بخوانید و عمل کنید و دیگر موارد را دور بریزید.

برنده کسی است که جزئیات را ببیند و از تجربیات دیگران بهره ببرد. در تیم آکو ما در خدمتتان هستیم تا شما راهنمایی کنیم.

ساعت شروع درس خواندن برای کنکور زبان چه زمانی باید باشد؟

بهتر است که نزدیک ساعت 8 استارت مطالعه را بزنید تا برای روز کنکور ذهنتان به آغاز کردن از این ساعت عادت کند.

برنامه شام خوردن برای کنکور چطور باید باشد؟

در شب و برای راحت‌تر خوابیدن از خوردن غذاهای دیر هضم خودداری کنید. هر چقدر سبک‌تر باشد، راحت‌تر هضم خواهد شد.

آیا کتب کمک آموزشی در کنار مشاوره کنکور زبان تخص نیاز است؟

در صورتی که جزوه خوبی برای هر کدام از دروس بیان شده داشتید، نیازی به منبع دیگری نخواهد بود. اما مشاوره تخصصی کنکور زبان میتواند شما را به رتبه تبدیل کند.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا