پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

آزمون آیلتس سازمان سنجش

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

به اطلاع دانش آموزانی که میخواهند آیلتس بدهند میرسانیم که براساس هماهنگی هایی که با موسسه IDP صورت گرفته است از تاریخ 1402/2/11 <اول می 2023> ثبت نام آزمون کاغذی <paper> و از تاریخ 1402/1/21 <دهم آوریل 2023> آزمون آیلتس کامپیوتری «CD» از طریق درگاه اطلاع رسانی سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد. شما عزیزان میتوانید با کلیک کردن روی لینک آزمون آیلتس مقاله ای جامع مربوط به آیلتس دریافت کنید.

نکته ای که باید توجه داشته باشید اسین است که تمامی داوطلبان ابتدا باید وارد درگاه اطلاع رسانی سنجش آموزش کشور شده و سپس از تکمیل فرآیند ثبت نام اولیه، تاریخ آزمون، شهر و مرکز آزمون خود را از طریق سامانه ثبت نام IDP تکمیل کنند. ضمنا به هیچ عنوان تغییری در هزینه ثبت نام آزمون آیلتس ایجاد نشده است و هرگونه پیام از طرف موسسات مجری آزمون مذکور منبی بر علی الحساب بودن هزینه ثبت نام و افزایش آن فاقد اعتبار است. هرگونه تغییر در هزینه آزمون آیلتش به صورت کاملا رسمی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آزمون کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

شما عزیزان برای دریافت خبر های بیشتر میتوانید کانال تلگرام تیم مشاوره ما و پیج اینستاگرام تیم مشاوره ما را دنبال کنید. تیم ما هرگونه اطلاعات مفیدی مربوط به کنکور را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا