پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجشدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 1 دی 1402 سنجش

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های آزمایشی سنجش به عنوان محبوب ترین آزمون آزمایشی برای دوران جمع بندی و امتحانات نهایی شناخته شده اند. برنامه آزمون های سنجش نیز به ما نشان میدهد که آزمون 1 دی 1402 سنجش یکی از آزمون های پر مغز در این سری آزمون ها بوده است.

در این آزمون ها سعی شده است که تمرکز روی مباحث پایه دوازدهم و به ویژه مباحث ترم اول دوازدهم باشد. البته باتوجه به برگزاری آزمون های تشریحی توسط این مجموعه و سایر مجموعه های برگزار کننده آزمون های آزمایشی، نیازی نیست که در بودجه بندی آزمون های تستی خیلی تغییرات امتحانی ایجاد شود.

در ادامه علاوه بر لینک های دانلود آزمون 1 دی 1402 میتوانید بررسی مختصر بودجه بندی آزمون 1 دی سنجش را نیز مطالعه نمایید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود آزمون 1 دی 1402 سنجش

در درس ریاضی آزمون 1 دی سنجش برای رشته تجربی از ریاضی هر سه پایه سوال مطرحش ده بود که البته به نظر میرسد که صفحات مشخص شده به صورت مبحثی انتخاب شده بودند. چون در درسی مثل زیست شناسی کنکور تجربی، فقط بخشی از زیست شناسی دوازدهم و مقداری از زیست پایه دهم بود.

برای دوازدهمی های رشته ریاضی بودجه بندی برای دروس اختصاصی به شکل متفاوتی بود یعنی به جای طرح سوال از هر سه کتاب ریاضی 1 و حسابان 1 و 2، حسابان دوازدهم، ریاضی دهم و هندسه و گسسته به صورت همزمان در بودجه بندی آزمون 1 دی 1402 سنجش مورد سوال بودند.

دوازدهم انسانی بیشتری پیچیدگی را در بودجه بندی آزمون های سنجش دارد. چون برگزاری آزمون ها به صورت سه هفته یا 25 روز یکبار است و در این مدت دانش آموز باید برای مطالعه کتاب های متفاوتی برنامه ریزی کند.

در آزمون 1 دی 1402 سنجش کتاب های ریاضی و آمار دهم و یازدهم و دوازدهم به صورت همزمان، علوم و فنون دهم و دوازدهم، اقتصاد ، عربی دهم و دوازدهم، تاریخ دهم و دوازدهم، جغرافیا دهم و دوازدهم ، جامعه شناسی دهم و دوازدهم، منطق، فلسفه دوازدهم و درس روانشناسی همگی به صورت مبحثی مورد سوال قرار گرفته بودند.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا