پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجش

تمدید مهلت ثبت نام آخرین آزمون جامع سنجش تا 16 خرداد!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مطابق راهنمای ثبت نام آزمون های سنجش، آخرین مهلت ثبت نام آخرین آزمون جامع سنجش روز سه شنبه 9 خرداد 1402 بود. اما طبق معمول مهلت ثبت نام اینترنتی این آزمون تمدید شد و اطلاعیه ثبت نام آزمون 26 خرداد سنجش تا 10 روز قبل از روز آزمون منتشر شد.

در این روز های پایانی مانده به کنکور، شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش اعلام کرد که به علت استقبال زیاد داوطلبان از آزمون های جامع سنجش، فرصت ثبت نام آزمون جامع سنجش 26 خرداد تا سه شنبه 16 خرداد تمدید شد. مدارس، آموزشگاه ها و هر ارگان متقاضی دیگری که برای ثبت نام گروهی اقدام میکند، میتواند با شماره 02188844791 الی 793 تماس بگیرد.

سایر داوطلبان برای اطلاع از شرایط ثبت نام و نحوه برگزاری آزمون های آنلاین یا حضوری جامع سنجش در آخرین مرحله مانده به کنکور 1402 میتوانند با شماره 02142966 تماس بگیرند و یا از طریق وبسایت رسمی تعاونی سنجش به آدرس www.sanjeshserv.ir اقدام نمایند.

برای اینکه مطمئن بشی ثبت نام آزمون 26 خرداد سنجش به دردت میخوره باید با مشاور کنکور مشورت کنی و ببینی اگر هزینه کنی و در این آزمون شرکت کنی، نتیجه مثبتی هم خواهد داشت یا باتوجه به شرایط تحصیلی که داری فقط استرست رو بیشتر میکنه؟

ضمنا در زمان ثبت نام آزمون جامع سنجش مرحله سوم بدانید و آگاه باشید که طبق برنامه راهبردی قلمچی این آزمون همزمان با اولین آزمون جامع قلمچی و گاج برگزار میشود پس اگر آزمون های سالانه قلمچی را ثبت نام کرده اید، درصورت ثبت نام آزمون جامع سنجش مرحله سوم باید قید یکی از آزمون ها و هزینه ای که داده اید را بزنید.

ثبت نام آخرین آزمون جامع سنجش برای چه کسانی خوب است؟

کسی که تا به امروز درس خوانده باشد و حداقل از 50 درصد درس خواندن خود مطمئن باشد و جمع بندی درستی در این روز های آخر انجام داده باشد، میتواند به امید آمادگی بیشتر و ارزیابی آموخته ها و توانایی های خود تا تاریخ 16 خرداد 1402 در آزمون جامع 26 خرداد سنجش ثبت نام کند. شاید بگویید چرا ثبت نام آزمون 26 خرداد سنجش را انجام دهیم درحالی که میتوانیم با دانلود سوال و پاسخ در آزمون شرکت کنیم؟

با شرکت در آزمون های جامع سنجش به صورت حضوری، در محیط فیزیکی مشابه کنکور، شرایط استرسی تقریبا هم تراز با آن و شرایط زمانبندی یکسان قرار میگیرید که این برای آمادگی برای روز کنکور لازم و ضروری است.

ثبت نام آزمون جامع سنجش برای کسی که از اردیبهشت ماه درس خواندن را شروع کرده است و فقط خودش را برای امتحانات نهایی آماده کرده است مناسب نیست. شما میتوانید با دانلود فایل های سوال و پاسخ صرفا از نکاتی که در تست ها مطرح شده اند کمک بگیرید. اما صرف هزینه و وقتتان در این موقعیت فایده ای ندارد.

به محض انتشار سوالات و پاسخنامه آزمون آزمایشی 26 خرداد 1402 سنجش لینک دانلود را در این قسمت مشاهده خواهید کرد.

دانلود آزمون 5 خرداد سازمان سنجش

دانلود دومین آزمون جامع سنجش تاریخ 15 اردیبهشت 1402

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    لطفا اخرین ازمون جامع سنجش رو داخل سایت قراار بدین.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا