پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های گاجدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 1 دی 1402 گاج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مدت طولانی بود که از برگزاری آزمون های آزمایشی گاج خبری نبود ولی به نظر میرسد این مجموعه کم کم خود را به عرصه آزمون های شبه کنکور برمیگرداند. به هرحال باتوجه به افت شدید تعداد مخاطبان آزمون گاج، ثبت نام در این مجموعه به نظر منطقی نمیرسد و دانلود رایگان آزمون 1 دی 1402 بهترین گزینه برای دانش آموزانی است که میخواهند از نکات و روش طراحی سوال گاج نیز برای پیشرفت استفاده کنند.

باتوجه به برنامه راهبردی 1403 گاج دهمی ها و یازدهمی ها باید بر بودجه بندی امتحانات ترم اول تمرکز میکردند ولی دوازدهمی هاکه کنکور را در کمتر از 200 روز دیگر دارند، باید علاوه بر ترم اول دوازدهم بخشی از کتاب های وزارتی دهم و یازدهم را نیز مطالعه کنند.

در این مطلب میتوانید لینک سوالات و پاسخنامه آزمون 1 دی گاج را به تفکیک پایه دانلود کنید و برای دانلود آزمون های آزمایشی ماز یا سنجش به لینک مربوطه سر بزنید. برای دانلود آزمون های بیشتر کانال تلگرام آکو را دنبال کنید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود آزمون 1 دی 1402 گاج

آزمون 1 دی 1402 گاج به عنوان آزمون پشتیبان برای داوطلبان دوازدهمی و کنکوری مهم تر است و شاید دانش آموزان دهم و یازدهم به اندازه دوازدهمی ها به دنبال شرکت در این آزمون آزمایشی نباشند.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا