پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشی

آزمون ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آرمان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

آزمون های آزمایشی آرمان از جمله آزمون های آزمایشی رو به رشد در کنکور تجربی هستند که به صورت هماهنگ با آزمون های قلمچی هر دو هفته یکبار در روز چهارشنبه برگزار میشود. آزمون ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آرمان نیز مثل همه آزمون های این مجموعه در روز چهارشنبه و به صورت آنلاین برگزار شد.

داوطلبانی که در آزمون های آزمایشی آرمان شرکت میکنند، میدانند که این آزمون به صورت ویژه برای درس زیست شناسی در پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم برگزار میشود و تعداد سوالات کم ولی با کیفیت است. مثلا دهمی ها در کل آزمون فقط به ۲۰ سوال زیست دوازدهم پاسخ میدهند و یازدهمی ها ۲۵ سوال را باید در ۲۵ دقیقه پاسخ دهند.

دوازدهمی ها و پشت کنکوری ها البته شرایط سخت تری دارند و در هر آزمون ۵۰ سوال زیست(برابر با تعداد سوالات زیست کنکور) را باید پاسخ دهند. باتوجه به اینکه این آزمون به صورت اختصاصی روی درس زیست تمرکز دارد، سطح سوالات بالاتری را حتی نسبت به آزمون های آزمایشی ماز برای رشته تجربی شاهد هستیم.

دور از انتظار نیست که مجموعه آموزشی آرمان در آینده ای نزدیک، مثل مجموعه خیلی سبز، فعالیت خود را برای برگزاری آزمون های همه دروس شروع کند و با کمی پیشرفت، وارد رقابت آزمون های آزمایشی رشته های ریاضی و تجربی نیز شود.

جالب است بدانید آزمون روز چهارشنبه یازدهمین آزمون آنلاین مجموعه آموزشی آرمان بود که برای دانلود سوالات آزمون ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آرمان میتوانید در ادامه با ما همراه باشید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین آزمون های آزمایشی و ثبت نام آزمون از طریق وبسایت رسمی این مجموعه اقدام نمایید.

image 13

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آرمان

بودجه بندی آزمون های آرمان مشخص کرد که طراحان سوالات آزمون ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آرمان برای سوالات زیست دهم تجربی محدود به فصل ۱،۲ و ۳ زیست شناسی پایه دهم بود. البته فصل ۳ به صورت کامل در آزمون ۱۵ آذر آرمان مورد آزمون قرار نگرفته بود و این فصل را تا پایان بخش مبادله ای در آزمون داشتیم.(یعنی از صفحه ۱ زیست دهم تا صفحه ۳۸ این کتاب)

در آزمون ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آرمان پایه یازدهم تجربی نیز دروس مروری پایه دهم ندارد و فقط دانش آموزانی که در آزمون تعیین سطح و جمع بندی ۵ مهر ۱۴۰۲ آرمان شرکت کرده اند، یک آزمون تعیین سطح از کل زیست دهم و ۶۰ صفحه اول زیست شناسی یازدهم را در آزمون خود داشته اند.

در آزمون این هفته آرمان نیز فقط سه فصل اول زیست یازدهم یعنی مباحث تنظیم عصبی، حواس و دستگاه حرکتی برای طراحی سوال مورد نظر بودند.

دوازدهمی ها کارشان برای آزمون آرمان سخت است چون در بودجه بندی آنها زیست دوازدهم و زیست دهم به صورت همزمان و البته با سطح سوالات بالا و سرعت نسبتا بالایی پیش میرود. در آزمون ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آرمان، ۴۶ صفحه از زیست دوازدهم و ۲۱ صفحه از کتاب زیست شناسی دهم مورد سوال بود.

طبق این بودجه بندی مباحث سال دهم مربوط به زیست گیاهی بودند و سوالات زیست دوازدهم از مبحث ژنتیک بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا