پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های گاجدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 15 اردیبهشت 1402 گاج

دانلود آزمون گاج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون 15 اردیبهشت 1402 گاج باتوجه به همزمان بودن با دومین مرحله آزمون های جامع سنجش جامعه آماری بالایی نداشت و باتوجه به اینکه گاج کلا بهترین آزمون آزمایشی نیست انتظار نمیرود که چه از نظر سط سوالات و چه از نظر تعداد شرکت کنندگان با کنکور 1402 برابری کند.

ولی به هرحال برای داوطلبانی که در این آزمون شرکت نکرده اند و برای تحلیل سوالات و محک دانش خودشان نیاز به سوالات و پاسخنامه آزمون 15 اردیبهشت گاج دارند، لینک دانلود آزمون را به تفکیک گروه آزمایشی برایشان قرار داده ایم.

طبق بودجه بندی ارائه شده برای آزمون های گاج که در تابستان 1401 برای کنکوری های 1402 منتشر شد، این آزمون که یکی مانده به آخرین آزمون مبحثی است، مباحثی از هر سه کتاب را در بر میگیرد و در برخی دروس از کل کتاب هر سه پایه سوال طرح شده است.

مثلا درس شیمی تجربی و ریاضی هرسه کتاب به صورت کامل مورد سوال بود یا برای رشته انسانی دروس روانشناسی و منطق بودجه بندی مطابق با کنکور سراسری داشتند.

برای دانلود سایر آزمون های آزمایشی اعم از قلمچی، سنجش، ماز و … با تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو همراه باشید و ما را در کانال تلگرام دنبال کنید.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو

دانلود رایگان آزمون 15 اردیبهشت 1402 گاج

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا