پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 23 تیر 1402 قلمچی

آزمون ۲۳ تیر ۱۴۰۲ قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های آزمایشی قلمچی ۱۴۰۲ که در سال های گذشته به عنوان بهترین آزمون های آزمایشی شناخته شده اند در تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۲ شروع شدند. آزمون ۲۳ تیر ۱۴۰۲ قلمچی که به عنوان آزمون تعیین سطح برای همه داوطلبان دهم و یازدهم و دوازدهم برگزار شد، آزمونی بود مشابه آزمون های جامع پایان سال به استثناء بودجه بندی دوازدهم آزمون های قلمچی که با آزمون های پایان سال متفاوت بودند.

چون هنوز دوازدهمی ها به مدرسه نرفته اند و مطالعه این پایه را آغاز نکرده اند آزمون تعیین سطح فقط دهم و یازدهم را مورد آزمایش قرار میدهد.

به عنوان نمایندگی رسمی آزمون های آزمایشی قلمچی سوالات آزمون ۲۳ تیر قلمچی را برای شما به تفکیک پایه و رشته در ادامه آورده ایم. میتوانید پاسخنامه آزمون ها را نیز در بخش بعدی به صورت جداگانه دانلود کنید.

اگر نیاز به بررسی بودجه بندی آزمون های آزمایشی قلمچی برای آزمون های بعدی دارید مروی لینک زیر کلیک کنید.

بررسی بودجه بندی ازمون های قلمچی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

برای دانلود آزمون های قلمچی سال گذشته به اختصاص تاریخ و پایه های مختلف نیز میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو همراه باشید و برای خرید آزمون های بیشتر کانال تلگرام تیم مشاوره مهندس حاج کرم را دنبال کنید.

دانلود آزمون ۲۳ تیر ۱۴۰۲ قلمچی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا