پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

برنامه راهبردی 1402 قلمچی برای تابستان و سالیانه

برنامه راهبردی 1402 قلمچی به تفکیک تابستان و سالانه

به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های قلمچی سالهاست که بازار بهترین آزمون های آزمایشی را مال خود کرده است و بیش از نیمی از داوطلبان در این آزمون ها شرکت میکنند. آزمون های آزمایشی قلمچی چند مزیت نسبت به سایر آزمون ها دارند. اول اینکه برنامه راهبردی تابستان قلمچی از برنامه راهبردی سالیانه آن جدا است یعنی همه داوطلبان چه دهم، چه یازدهم و چه پشت کنکوری و دوازدهمی ها میتوانند برای تابستان خود برنامه مریزی مشخص و جمع بندی خاص خود را داشته باشند. طبق برنامه راهبردی 1402 قلمچی پایه های دهم و یازدهم میتوانند به صورت جداگانه برای دروس عمومی و تخصصی خود ثبت نام کنند.

باتوجه به حذف دروس عمومی از کنکور 1402 و نامشخص بودن شرایط دروس ادبیات و عربی و زبان و دین و زندگی(خبر بازگشت دروس عمومی به کنکور 1403) و البته تغییرات جدید ککور 1403، کمتر کسی خودش را برای آزمون های تستی دروس عمومی آماده میکنند و درعوض آزمون های شبه نهایی برای واحد های عمومی مورد توجه هستند. بعد از دانلود برنامه راهبردی 1402 قلم چی به اختصاص هر پایه میتوانید تحلیل بودجه بندی آزمون ها را مشاهده کنید.

بودجه بندی 1402 قلمچی برای کنکوری های 1403

بودجه بندی آزمون های 1402 قلمچی برای کنکور1403 تقریبا تا پایان تابستان مشخص بود. شاید یکی از علت های این مشخص نبودن را بتوان اصرار قلمچی بر هدف جگذاری تابستان دانست. در تاریخ 13شهریور 1402 برنامه راهبردی ویژه کنکوری های 1403 برای آزمون های مهر تا اردیبهشت مشخص شد.

مطابق برنامه راهبردی 11402 قلمچی بچه ها در دو ماه اول باید دوازدهم را پیش روی کنند و در کنار آن در بخش اختیاری برنامه هم که از زمستان و بعد از امتحانات ترم اول شروع میشود، در بخش اختیاری به مطالعه پایه دهم و یازدهم بپردازند. برای بچه هایی که تا اسفند ماه میخواهند پایه را تمام کنند، پاسخ دادن به هر دو زوج کتاب دهم و یازدهم اجباری است.

به طور کلی بدون در نظر گرفتن آزمون های تابستان و برای بچه هایی که میخواهند از مهرماه شروع کنند، تعداد 21 آزمون به صورت ثبت نام شده و 5 آزمون در تواریخ 14 مهرماه، 15دی ماه، 29 دی ماه ، 25 اسفند و 24 فروردین به صورت هدیه (آنلاین) برای بچه ها برگزار میشود.

برنامه های راهبردی رشته های تجربی، ریاضی، انسانی، زبان و هنر را در ادامه برایتان آورده ایم. و میتوانید برنامه راهبردی آزمون های عمومی برای همه رشته های نظری، هنر و زبان را نیز در لینک زیر ببینید.

دانلود برنامه راهبردی 1402 قلمچی برای دروس عمومی

بودجه بندی آزمون های سالیانه قلمچی – کنکور 1403 – رشته تجربی
بودجه بندی آزمون های سالیانه قلمچی – کنکور 1403 – رشته انسانی
بودجه بندی آزمون های سالیانه قلمچی – کنکور 1403 – رشته ریاضی
بودجه بندی آزمون های سالیانه قلمچی – کنکور 1403 – رشته زبان

بودجه بندی سالیانه قلمچی برای پایه دهم و یازدهم

بچه هایی که میخواهند از پایه دهم و یازدهم برای تست زنی کنکور خودشان را آماده کنند هم میتوانند از آزمون های آزمایشی قلمچی استفاده کنند. در آزمون های پایه یازدهم و دهم قلمچی هم بخش های اجباری و اختیاری دارید. طبیعتا قسمت اختیاری قسمت مرور است و قسمت اجباری قسمت پیشروی در دروس سال جاری است که تقریبا همزمان با سرعت پیشروی معلم های مدرسه خواهد بود.

برنامه راهبردی قلمچی 1402 پایه یازدهم
برنامه راهبردی یازدهم ریاضی قلمچی
برنامه راهبردی یازدهم تجربی قلمچی
برنامه راهبردی یازدهم انسانی قلمچی
برنامه راهبردی یازدهم معارف قلمچی

برای پایه دهم بخش های اختیاری تا حد زیادی مربوط به پیشروی بیشتر در دروس دهم است و از آنجایی که پایه نهم در تابستان جمع بندی شده است و دانش آموزان خیلی به این بخش نیازی ندارند، مانور بودجه بندی آزمون های قلمچی هم روی این بخش نخواهد بود. برنامه راهبردی قلمچی 1402 برای پایه دهم را در ادامه دانلود کنید.

برنامه راهبردی قلمچی 1402 پایه دهم
برنامه راهبردی دهم ریاضی قلمچی
برنامه راهبردی دهم تجربی قلمچی
برنامه راهبردی دهم انسانی قلمچی
برنامه راهبردی دهم معارف قلمچی

برای رشته های هنر آزمون قلمچی برگزار نمیشود و لی برای کنکور تخصصی فنی حرفه ای میتوانید برای رشته های الکتروتکنیک، مکانیک خودرو، تربیت بدنی، حسابداری و نرم افزار آزمون دهید. برنامه راهبردی این آزمون ها را میتوانید در ادامه دانلود نمایید.

برنامه راهبردی آزمون های آزمایشی قلمچی برای رشته های فنی 1402-1403

کنکور فنی حرفه ای و حتی کنکور سراسری هنر کلا در همه عرصه ها از آزمون های آزمایشی گرفته تا کتاب های کمک درسی و کلاس های کنکور و حتی مشاوره کنکور فنی حرفه ای، در ایران مظلوم واقع شده است. یعنی اگر میخواهید کنکور فنی بدهید، فقط یک گزینه برای انتخاب کتاب های کمک آموزشی دارید و فقط یک گزینه برای آزمونهای آزمایشی کنکور دارید.

در این بودجه بندی هم 21 آزمون را شاهد هستیم که بر اساس پودمان های دروس دبیرستانی برگزار میشود و بخش های اختیاری و اجباری نیز دارد. باتوجه به اینکه کنکور تخصصی فنی حرفه ای فقط برای رشته های پنجگانه برگزار میشود، آزمون های آزمایشی قلمچی نیز بر همین اساس کار میکند. بودجه بندی آزمون های قلمچی برای کنکور فنی را در ادامه میتوانید مشاهده و دانلود کنید.

برنامه راهبردی 1402 قلمچی – الکتروتکنیک
برنامه راهبردی 1402 قلمچی – تربیت بدنی
برنامه راهبردی 1402 قلمچی – شبکه و رایانه
برنامه راهبردی 1402 قلمچی – مکانیک خودرو
برنامه راهبردی 1402 قلمچی – حسابداری

بررسی برنامه راهبردی تابستان 1402 قلمچی پایه دوازدهم با مرکز مشاوره آکو

اولین برنامه ای که برای شما قرار میدهیم برنامه راهبردی آزمون های پایه دوازدهم است که البته برای فارغ التحصیلان نیز همین آزمون ها مورد استفاده قرار میگیرد. برنامه راهبردی 1402 قلمچی را در ادامه میتوانید مشاهده کنید و در صورت نیاز به آمادگی بیشتر سوالات و پاسخنامه آزمون های قلمچی را به تفکیک تاریخ سال های گذشته در لینک قرمز رنگ دانلود کنید.

برنامه راهبردی 1402 قلمچی پایه دوازدهم(کنکور)
دانلود برنامه راهبردی دوازدهم تجربی قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی دوازدهم ریاضی قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی دوازدهم انسانی قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی دوازدهم هنر قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی دوازدهم زبان قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی دوازدهم معارف قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403

درباره برنامه راهبردی 1402 قلمچی که در تیر ماه امسال منتشر شد یک نکته قابل توجه وجود دارد و آن هم تمرکز این بودجه بندی بر دروس یازدهم برای کنکوری ها است. البته منطقی است که برای برنامه ریزی براساس آزمون های قلمچی داوطلبان از اولین آزمون یعنی آزمون 23 تیر 1402 قلمچی شروع کنند و تا پایان تابستان پایه یازدهم خود را جمع بندی کنند. تقریبا تمام مشاوران کنکور چنین برنامه ریزی برای تابستان داوطلبان دارد.

اما فراموش نکنید که یک برنامه ریزی خوب برای کنکور و جمع بندی پایه به صورت عمومی نیست و بهتر است که هر کس به تخصیص شرایط، نقاط ضعف و قدرت و روش مطالعه اش برنامه ریزی اختصاصی داشته باشد.

برای دوازدهمی ها طبق این برنامه بودجه بندی سنگینی برای جمع بندی پایه یازدهم در طول تابستان و البته پیش خوانی دوازدهم در هر آزمون قرار گرفته است که احتمال رسیدن داوطلب بدون برنامه ریزی به آن کم است و شاید به همین خاطر است که در تابستان تراز آزمون بچه ها نسبت به طول سال کمتر است.

برنامه راهبردی تابستان قلمچی برای یازدهمی ها

طبق برنامه راهبردی 1402 قلمچی اولین آزمون تابستان برای پایه یازدهم(کسانی که سال 1402 به پایه یازدهم میروند) در تاریخ 23 تیر 1402 برگزار خواهد شد آزمون آمادگی و تعیین سطح است که از کل کتاب های دهم آزمون گرفته میشود. این آزمون میتواند میزان پیشرفت داوطلب را با برنامه ریزی براساس بودجه بندی 1402 قلمچی مشخص کند.

در این برنامه راهبردی در آخرین آزمون تابستان یعنی آزمون 7 مهر 1402 قلمچی، کل کتاب های تخصصی دهم جمع بندی شده است و حتی در بخش نگاه به آینده که بخش اختیاری آزمون است میتوانید بخش هایی از دروس یازدهم را نیز مشاهده کنید.

برنامه راهبردی 1402 قلمچی پایه یازدهم
دانلود برنامه راهبردی یازدهم تجربی قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی یازدهم ریاضی قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی یازدهم انسانی قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی یازدهم معارف قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403

بودجه بندی 1402 قلمچی برای پایه دهم

خیلی دور از ذهن نیست که در بودجه بندی آزمون های قلمچی پایه دهم جمع بندی پایه نهم را در برنامه تابستان داشته باشیم. هرچند از نظر تیم مشاوره تحصیلی آکو خیلی کار عاقلانه ای نیست که در تابستان نهم به دهم که هنوز دانش آموز از جو متوسطه اول خارج نشده است و به صورت جدی به کنکور فکر نمیکند او را وادار به تست زنی کنیم اما به هرحال برنامه راهبردی قلمچی 1402 برای پایه دهم به صورت زیر است که از طریق وبسایت رسمی کانون فرهنگی آموزش منتشر شده است.

برنامه راهبردی 1402 قلمچی پایه دهم
دانلود برنامه راهبردی دهم تجربی قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی دهم ریاضی قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی دهم انسانی قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403
دانلود برنامه راهبردی دهم معارف قلم چی برای تابستان کنکور 1402-1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا