پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تحلیل و برنامه ریزی دروس

برنامه ریزی کنکور 1402 با قلم چی

برنامه ریزی کنکور قلم چی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در این مقاله سعی شده است برنامه ریزی کنکور قلم چی به کمک مشاوره برنامه ریزی کنکور به شما عزیزان ارائه شود. آزمون های قلم چی هر دو هفته یک بار برگزار می شود و داوطلبان برای گرفتن نتیجه در آزمون ها باید برنامه ریزی داشته باشند. طبیعتا برنامه ریزی کنکور قلمچی برای هدف های بلند مدت دانش آموزان برگزار میشود یعنی قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر از طریق کنکور سراسری.

آزمون های آزمایشی قلمچی هر دو هفته یک بار برگزار میشود و در  برنامه ریزی رایگان قلمچی هدف اصلی رسیدن به سرفصل آزمون است. این برنامه ریزی باتوجه به سطح متوسط دانش آموزان است و بر این فرض هستیم که دانش آموز اولویت بندی رسیدن به بودجه بندی  آزمون را در شرایط عادی دارد. برای مشاوره برنامه ریزی کنکور نیازمند اصول و قوانینی هستیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم که در ادامه درباره قوانین این برنامه ریزی رایگان قلمچی بیشتر صحبت میکنیم.

برای دریافت مشاوره کنکور از تیم مشاوره آکو با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق سایت پرسش و پاسخ کنکور آکو با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برنامه ریزی کنکور قلمچی 1402

اصول اصلی برنامه ریزی کنکور قلم چی

اصل اول برای مشاوره برنامه ریزی کنکور این است که واقع بین باشید و به دور از هر گونه هیجانات و اعمال احساسی ، برنامه ریزی را انجام بدهید. برنامه ریزی کنکور قلمچی باید براساس توانایی های خود شما باشد و ساعت مطالعه شما براساس توان ذهنی و بدنی خودتان صورت بگیرد.

پیش از شروع برنامه ریزی کنکور 1402 جوانب و شرایط را بسنجید و بر اساس آن ها برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت خود را تعیین کنید. برنامه ریزی دوهفته ای قلم چی میتواند شرایط مطلوبی برای شما از نظر هدف گذاری تعیین کند البته به شرطی که مطابق با توانایی های ذهنی و بدنی شما باشد.

در برنامه ریزی تعادل را رعایت کنید و میزان سختی آن را متناسب با سطح درسی خودتان تنظیم کنید. مثلا در برنامه ریزی کنکور تجربی قلم چی درس زیست و شیمی باید ساعت های متعادلی را به خود اختصاص دهند و خیال نکنید که چون شیمی و و زیست درس های مهمی هستند باید هرروز فقط زیست بخوانید. اول از همه باید مدیریت زمان را رعایت کنید و برای درس های دشوار، زمان بیشتری اختصاص بدهید.

پس تعادل میان زمان و تست زنی دروس اختصاصی و عمومی را رعایت کنید به ویژه اگر دوازدهم هستید و امتحانات نهایی انتظار شما را میکشند.

برای برنامه ریزی کنکور قلمچی داشتن ایستگاه های جبرانی و مرور را حتما در برنامه خود قرار بدهید و روش و فضای مطالعه را در برنامه ریزی خود مد نظر داشته باشید. در کنار آن بهتر است در هر روز از برنامه مطالعاتی ، سه درس اختصاصی و دو درس عمومی را مطالعه کنید. انواع برنامه ریزی کنکور قلم چی دسته های زیر است:

  • برنامه ریزی کوتاه مدت
  • برنامه ریزی میان مدت
  • برنامه ریزی بلند مدت

برنامه ریزی کنکور انسانی قلم چی سال تحصیلی 1401- 1402

برنامه ریزی کنکور انسانی قلمچی برای دانش آموزانی که می خواهند در کنکور 1402 شرکت کنند بدین صورت است که از مهر ماه تا دی ماه مطالب نیم سال اول دوازدهم را مطالعه می کنند. بجز مطالعه نیم سال اول باید مطالعه دروس سال دهم نیز در برنامه کاری داوطلبان کنکور 1402 قرار بگیرد. درست مثل برنامه ریزی کنکور قلمچی برای رشته ریاضی، در دی ماه آزمون جمع بندی از سال دهم و نیم سال اول سال دوازدهم برگزار خواهد شد .

البته دروسی مثل ادبیات یا عربی در کنکور انسانی باید به صورت مبحثی مطالعه شوند و برنامه ریزی کنکور قلم چی برای رشته انسانی نباید براساس درس و پایه باشد. بهتر است از مشاوره کنکور انسانی برای برنامه ریزی دقیق و شروع کنکور از مهر ماه کمک بگیرید.

برنامه ریزی کنکور ریاضی قلمچی سال تحصیلی 1401- 1402

برنامه ریزی براساس برنامه ی راهبردی قلم چی برای دانش آموزانی که می خواهند در کنکور 1402 شرکت کنند بدین صورت است که از مهر ماه تا دی ماه مطالب نیم سال اول دوازدهم را مطالعه می کنند و بجز این مطالعه سال دهم هم باید در برنامه ریزی کنکور قلم چی قرار بگید. باتوجه به برنامه راهبردی قلمچی 1401،در دی ماه آزمون جمع بندی از سال دهم و نیم سال اول سال دوازدهم برگزار خواهد شد.

آزمون های قلمچی برای داوطلبان کنکور تیر 1402 بیشتر مثمر به ثمر خواهد بود. اما به طور کلی از دی ماه تا فروردین ماه پیشروی نیمی از نیم سال دوم سال دوازدهم به همراه مطالعه سال یازدهم می باشد. مثل همیشه در فروردین ماه ایستگاه جبرانی جمع بندی سال دهم و یازدهم به همراه ایستگاه جبرانی نیم سال اول دوازدهم وجود دارد.

در اردیبهشت ماه به اتمام نیم سال دوم می پردازد در کنار موضوعی خواندن مباحث پایه جمع بندی دروس کنکور در اردیبهشت ماه اتفاق می افتد. خرداد و تیرماه نیز به جمع بندی کل کتاب ها اختصاص پیدا کرده است.

برنامه ریزی کنکور تجربی قلمچی سال تحصیلی 1401-1402

برنامه ریزی کنکور تجربی قلمچی بر اساس کتاب های سه سال متوسطه دوم صورت میگیرد و تحلیل کنکور تجربی 1401 نشان از اهمیت بیشتر دروس پایه و سوالات ترکیبی در برنامه ریزی کنکور تجربی دارد. در جدول زیر سعی کرده ایم روش درست برنامه ریزی دوهفته ای قلمچی را با توجه به برنامه راهبردی قلمچی 1402 برای شما توضیح دهیم.

برنامه ریزی کنکور تجربی 1402

  زیست فیزیک شیمی ریاضی زمین شناسی
شنبه مولکول های اطلاعاتی :

صفحه های 1 تا 14

حرکت بر خط راست :

صفحه های 1 تا 10

     
یک شنبه تست از مبحث مطالعه شده   مولکول ها در خدمت تندرستی

صفحه های 1 تا 8

   
دو شنبه تست از مبحث مطالعه شده

 

تست از مبحث مطالعه شده   تابع

ریاضی 3 : صفحه های 1 تا 10

 

 
سه شنبه مطالعه متن کتاب   تست از مبحث مطالعه شده    
چهارشنبه مرور الکتریسته ساکن

فیزیک 2 : صفحه های 1 تا 27

  تست و حل تمرین از مبحث مطالعه شده  
پنج شنبه تنظیم عصبی   مولکول ها در خدمت تندرستی صفحه های 8 تا 16    
جمعه تست از مبحث  مطالعه شده تست از مبحث مطالعه شده    

تابع

ریاضی 1 : صفحه های 94 تا 117

 
شنبه     تست از مبحث مطالعه شده    
یکشنبه حواس

 

تست   تست  و حل تمرین از مبحث مطالعه شده شده آفرینش کیهان و تکوین زمین – منابع معدنی و ذخایر انرژی . زیر بنای تمدن و توسعه ( تا سر اکتشاف معدن )

صفحه های 8 تا 31

دوشنبه تست از مبحث مطالعه شده مرور فرمول ها قدر هدایای زمینی را بدانیم

شیمی 2 : صفحه های 1 تا 14

   
سه شنبه مرور تست     ریاضی 2 : صفحه های 47 تا 56  
چهارشنبه مرور شکل ها فیزیک و اندازه گیری :

فیزیک 1 : صفحه های 1 تا 22

تست از مبحث مطالعه شده    
پنج شنبه 1/2گوارش و جذب مواد     تست و حل تمرین  از مبحث مطالعه شده  
جمعه تست   قدر هدایای زمینی را بدانیم

صفحه های  14 تا 28

   
شنبه تکمیل گوارش و جذب مواد

 

تست   معادله + نا معادله + تعیین علامت

ریاضی 1 : صفحه های 83 تا 93

 

 
یک شنبه تست   تست از مبحث مطالعه شده شده    
دوشنبه تست تست   تست و حل تمرین از مبحث مطالعه شده شده  
سه شنبه مرور متن کتاب   مرور و تست آزمون محور از مباحث دوازدهم مطالعه شده    
چهارشنبه خوانش شکل های کتاب درسی نوسان و امواج

( تا سر موج عرضی و مشخصه های آن )

صفحه های 53 تا 64

  ریاضی 2 : صفحه های 19 تا 24  
پنج شنبه     کیهان زادگان الفبای هستی :

شیمی  1 : صفحه های 1 تا

   
جمعه   تست   تست و حل تمرین  از مبحث مطالعه شده  
شنبه دنیای زنده        
یک شنبه تست تست مرور و تست آزمون محور از مباحث پایه مطالعه شده    
دوشنبه تست     مشتق

ریاضی 3 : صفحه های 65 تا 100

 
سه شنبه مرور شکل های کتاب درسی تمارین کتاب درسی رفع اشکال از مبحث مطالعه شده از پایه    
چهار شنبه       تست و حل تمرین از مبحث مطالعه شده  
پنج شنبه          
جمعه جبرانی جبرانی جبرانی جبرانی  

مشاوره برنامه ریزی کنکور در کرج

برنامه ریزی کنکور براساس برنامه راهبردی کنکور قلمچی شاید یکی از اهداف داوطلبان کنکور برای آمادگی بیشتر باشد. اما حقیقت این است که شرایط برای هر داوطلب باتوجه به میزان تمرین ، ساعات مطالعه، شرایط تحصیل و روش درس خواندن هر دانش آموز متفاوت خواهد بود. پپس برنامه ریزی کنکور قلم چی چندان هم برای شما کارساز نخواهد.

مشاوره برنامه ریزی کنکور 1402

پس بهتر است پیش از برنامه ریزی و سرمایه گذاری آینده خود بر اساس برنامه آزمون های قلمچی، روی خودتان و شرایط و توانایی های درسی خوتان برنامه ریزی کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق اینستاگرام سوالات خود را در زمینه دریافت مشاوره برنامه ریزی کنکور و برنامه ریزی رایگان قلمچی بپرسید.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا