پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

دوران جمع بندی چگونه درس بخوانیم

مهندس حاج کرم مشاور برتر کنکور درباره ایام جمع بندی میگوید

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

دوران جمع بندی چگونه درس بخوانیم؟ در ایام جمع بندی بهتر است روی نقاط قوت وقت‌بزاریم یا نقاط ضعف؟ چگونه برای ازمون های جمع بندی بخوانیم ؟ اصلا جمع بندی کنکور یعنی چه؟ آیا جمع بندی کنکور در یک ماه ممکن است؟ مشاوره تحصیلی آنلاین درباره دوران جمع بندی یک ماهه آخر کنکور با مهندس سهیل حاج کرم، مشاور برتر کنکور ایران در مرکز مشاوره آکو انجام میشود.

مهندس حاج کرم میگوید دوران جمع بندی چگونه درس بخوانیم

ایام جمع بندی و شیوه برخورد با آن برای هر داوطلب منحصر به فرد است. اینطور که قرار نیست نحوه جمع بندی برای هر شخص یکسان باشد! اگر دانش آموز دوازدهم هستید باید بدانید که هیجان و شتاب زدگی آفتی است برای دوران مهم جمع بندی! چون جمع بندی کنکور در یک ماه آخر قبل از کنکور یعنی به ثمر نشستن تمامی تلاش های یک داوطلب! فردی که این دوران را بدون برنامه ریزی دقیق و عجولانه طی کند،قطعا نتیجه مطلوبی دریافت نخواهد کرد…

به عنوان مشاور کنکور در این مقاله به شما میگویم که جمع بندی کنکور یعنی چه و برای دوران جمع بندی باید آزمون های جمع بندی را شرکت کنیم یا به فکر آزمون های شبیه ساز کنکور باشیم؟ چگونه برای ازمون های جمع بندی بخوانیم؟

جمع بندی کنکور در یک ماه - مشاوره و آموزش دوران جمع بندی چگونه درس بخوانیم

پیش از هرچیز بهتر است باور های غلط را درباره دوران جمع بندی از سرتان بیرون کنید. اولا در ایام جمع بندی این حرف که دیگر وقتی برای پیشروی و مطالعه مباحث جدید نیست ،تا حدودی اشتباه است! بل به عنوان بهترین مشاور کنکور این جسارت را دارم که برخلاف همه مشاور ها بگویم دوران جمع بندی فقط برای جمع بندی نیست!

مباحث زیادی وجود دارند که به قدری آسان اند، با صرف اندک زمانی میتوان به تسلط کافی و در نهایت به تست درست در کنکور، منجر شوند. مثلا ترجمه در عربی، لغات ادبیات و زبان، حفظیات شیمی، لگاریتم، دنباله، جانوری زیست، اندازه گیری و حفظیات فیزیک فیزیک و …

فراموش نکنید که برای پاسخ به سوال دوران جمع بندی چگونه درس بخوانیم تاکید میکنم، بنابر شرایط و وضعیت هر داوطلب این موضوع متفاوت است و شخص باید بسیار هوشمندانه انتخاب‌های خود را برای جمع بندی کنکور در یک ماه انجام دهد.

جمع بندی کنکور در یک ماه با مشاوره تحصیلی آنلاین آکو

اکنون سوال اصلی درباره جمع بندی کنکور اینجاست که تمرکز بر نقاط قوت باشد یا ضعف؟ من میگویم همواره باید هوشیار بود تا نقاط قوت به ضعف تبدیل نشود زیرا هزینه گزافی برای آن شده، زمان بسیاری در مسیر رسیدن به تسلط کافی صرف شده و این بیشترین هزینه ای است که در سال کنکور میتوانیم بپردازیم. پس باید از زنگ زدگی آن جلوگیری کرد و البته آن را سیقل هم داد.

پس برای جمع بندی کنکور در یک ماه اولویت با مباحثی است که در آن مسلط هستیم! اما این به معنی کنار گذاشتن مباحث دیگر به طور کامل نیست.

دوره و مرور مباحث کامل خوانده شده هم میتواند توسط تست های مروری از کتاب‌های طول سال باشد و هم مرور تست های نشانه دار کتب اصلی که در زمان تست زنی مباحث گفتیم که باید در برنامه ریزی خود داشته باشید. (یعنی تست های غلطی که در بار اول تست زنی داشته اید و آن را علامت دار کرده اید.)

بیشتر بخوانید: روش علامت دار کردن تست ها

البته این را فراموش نکنید که بعضی از منابع تست کنکور، از پیش فکر دوران جمع بندی را کرده اند و برخی تست ها را با علامت به عنوان تست های جمع بندی مشخص کرده اند. پس انتخاب بهترین منبع کنکور در ابتدای کار،میتواند تا پایان سال کنکور شما را تضمین کند.

چگونه برای ازمون های جمع بندی بخوانیم

کتاب های ازمون محور مثل موج ازمون و فصل ازمون و یا آزمون های شبیه ساز کنکور هم برای انجام این وظیفه کمک شایانی می‌کند که در مقالات جداگانه به آن اشاره خواهیم کرد آن دسته از داوطلبانی که دوره و مرور نقاط قوت را در دستور کار دارند، می‌توانند با برنامه و هدف‌مند نقاط قوت خود را به ترتیب اصلاح کنند.

حتما باید به این نکته توجه کرد که نقاط قوت نیاز به بررسی دارند تا در صورتی که مباحث مرتبط به آنها چالشی هستند و ریسک بالایی دارند، در زمره حذفیات مباحث سخت کنکور قرار بگیرند.

مشاوره تحصیلی آنلاین

مشاوره تحصیلی آنلاین با بهترین مشاور کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی آنلاین رایگان با مهندس سهیل حاج کرم به عنوان بهترین مشاور کنکور سراسری ، میتواند یکی از بهترین فرصت هایی باشد که در طول روز به آن بر میخورید. امروز که با یک سرچ ساده در گوگل با مشاوره تحصیلی آنلاین آکو فهمیدید جمع بندی کنکور یعنی چه ، بهتر است که به فکر پکیج های وقت اضافه باشید.

پکیج های وقت اضافه دقیقا به ما آموزش میدهند که جمع بندی کنکور یعنی چه و جمع بندی کنکور در یک ماه چگونه ممکن میشود. پس با مرکز مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور سراسری در اینستاگرام و تلگرام همره باشید.

در وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی آنلاین آکو، میتوانید جزوه های جمع بندی کنکور و تست های جمع بندی کنکور را به تفکیک درس و رشته به صورت رایگان دانلود کنید و برای آزمون های جمع بندی و شبیه ساز کنکور آماده شوید. البته پیشنهاد میکنیم که برنامه ریزی تخصصی خود را با یک تماس با شماره 02633408944 دریافت کنید.

سهیل حاج کرم

برنامه ریزی و مشاور تحصیلی یک هنره! من سهیل حاج کرم همیشه و همه جام میگم و گفتم: که من یک مشاور تحصیلی ام نه یک مشاور جذب!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا