پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 30 تیر 1402 قلمچی

دانلود آزمون ۳۰ تیر ۱۴۰۲ قلمچی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

آزمون ۳۰ تیر ۱۴۰۲ قلمچی به عنوان دومین آزمون تابستان قلمچی برای دوازدهمی ها بود. باتوجه به برنامه راهبردی ۱۴۰۲ قلمچی درتاریخ ۳۰ام تیر ماه برای پایه های یازدهم و دهم آزمون در نظر گرفته نشده است و دومین آزمون قلمچی برای دهم و یازدهمی ها آزمون ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

آزمون ۳۰ تیر قلمچی آزمون پیشروی بود و مثل همه آزمون های آزمایشی قلمچی بخش پاسخگویی اجباری و پاسخگویی اختیاری داشت. یعنی در این آزمون داوطلبان در ۴ درس تخصصی یازدهم به علاوه بخش کوچکی از دو درس تخصصی دهم پیشروی میکنند و باید تست زنی میکرده اند. این بخش برای همه داوطلبان اجباری بوده است.

بخش اختیاری برای پاسخگویی دروس دوازدهم خیلی محدود بود اما به هرحال برای دانش آموزان قویتر پیشخوانی دوازدهم از تابستان آغاز شده است. این درحالی است که در بودجه بندی آزمون های آزمایشی ماز بودجه بندی تابستان ویژه دهم یا یازدهم است و برای شروع دوازدهم تی بخش اختیاری هم در نظر گرفته نشده است.

به همین دلیل است که انتخاب بهترین آزمون آزمایشی باتوجه به شرایط شما مهم است. شاید شما سال گذشته دهم را خوانده باشید و تست زده باشید و حالا نیازی به وقت گذاشتن در تابستان برای دهم ندارید و فقط در دوران جمع بندی میخواهید به سراغ دهم بروید. پس آزمون های قلمچی نمیتواند پاسخگوینیاز های شما باشد و بهتر است ماز را انتخاب کنید که میتوانید بین دهم و یازدهم یکی را انتخاب و پیشروی کنید.

به هرحال اگر آزمون قلمچی را به عنوان آزمون آزمایشی کنکور خود انتخاب کرده اید و حالا به دنبال سوال و پاسخ های آزمون ۳۰ تیر ۱۴۰۲ قلمچی به تفکیک رشته هستید در ادامه میتوانید فایل های مربوطه را دانلود کنید.

دانلود آزمون ۳۰ تیر ۱۴۰۲ قلمچی با پاسخ تشریحی

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا