پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 5 آبان 1402 قلمچی

آزمون 5 آبان 1402 قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

آزمون 5 آبان 1402 قلمچی آزمون پیشروی بود که مثل همه ازمون های قلمچی در روز جمعه و به صورت حضوری برگزار شد. دانلود آزمون 5 آبان قلمچی برای تحلیل سوالات آزمون و نکته برداری از ایده های طراحان مورد استفاده دانش اموزان است. برخی دیگر از دانش آموزان نیز در آزمون های دیگری همچون آزمون های ماز ثبت نام کرده اند و از آزمون های قلمچی به عنوان آزمون های پشتیبان استفاده میکنند.

مطابق بودجه بندی 1402-1403 قلمچی در آزمون 5 آبان قلمچی پایه دوازدهم هر سه رشته سوالات دورس دوازدهم جزو پاسخگویی اجباری بودند و به عنوان مرور پایه های دهم و یازدهم به صورت ترکیبی جزو سوالات پاسخگویی اجباری بودند. مثلا در رشته تجربی درس ریاضی ترکیبی از پایه دهم و یازدهم مورد سوال قرار گرفته بود.

در پایه های دهم و یازدهم هم نسبت به سایر آزمون های آزمایشی مثل زیستاز بوددجه بندی بیشتری در نظر گرفته شده بود. برای دانلود سوالات آزمون های قلمچی به تفکیک پایه و رشته در ادامه این مطلب همراه ما باشید و برای دانلود سریع تر میتوانید کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود رایگان سوالات و آزمون 5 آبان 1402 قلمچی

یکی از محدود آزمون های آزمایشی که این روزها ویژه کنکور زبان و هنر هم آزمون برگزار میکند، قلمچی است که داوطلبان علاقه مند به شرکت در کنکور زبان و هنر میتوانند با کمک گرفتن از آزمون های آزمایشی قلمچی میزان پیشرفت خود را در دروس تخصصی مورد نظر ازیابی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا