پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید ماززندگی نامه بزرگان کنکور

بیوگرافی استاد اصغر حجازیان مدرس فلسفه کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

استاد اصغر حجازیان را میتوان در گروه بهترین اساتید فلسفه و منطق کنکور جای داد. این استاد که علاوه بر سالهای زیاد تجربه ای که در تدریس دارد، در زمینه طراحی تست های تالیفی بسیاری از کتاب های کمک آموزشی نظیر مبتکران نیز فعالیت میکند. شرکت در مجموعه آزمون های آزمایشی به عنوان طراح سوالات فلسفه نیز در کارنامه حرفه ای وی ثبت شده است.

اما اصغر حجازیان فلسفه را چگونه تدریس میکند؟ آیا میتوان کلاس های حجازیان فلسفه ماز را به عنوان منبع آموزش برای کنکور انتخاب کرد؟ برای یادگیری فلسفه و منطق کنکور مدنی بهتره یا اصغر حجازیان؟ در ادامه این مطلب علاوه بر ارائه نمونه تدریس استاد حجازیان فلسفه سعی میکنیم اطلاعاتی را درباره نحوه برگزاری کلاس های آنلاین و میزان رضایت دانش آموزان نیز در اختیار شما قرار دهیم.

باتوجه به اینکه دوره های حجازیان فلسفه ماز این روزها بسیار مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است، تیم تخصصی مشاوره کنکور انسانی آکو برای انتخاب بهترین استاد برای درس تخصصی بچه های انسانی در کنار شماست.

استاد اصغر حجازیان را بیشتر بشناسیم

استاد اصغر حجازیان را میتوان یکی از بی حاشیه ترین اساتید کنکور ایران به ویژه در دروس انسانی دانست. از آنجایی که اساتید کنکور انسانی همچون مهدی ترابی یا استاد ادیب شیخ بهایی برای جذب دانش آموزان به کلاس های خود با شوخی و خنده و حاشیه سازی اقدام به جلب توجه میکنند، استاد اصغر حجازیان اما تدریس جذاب و اصولی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

این استاد با تحلیل مسائل روز در کلاس های خود میتواند کلاس را برای دانش آموز جذاب کند. صحبت درباره مسائل روز و بررسی مسائلی که واقعا ذهن دانش آموز را در فلسفه و منطق به خود مشغول کرده است روش اصغر حجازیان برای آموزش فلسفه با رویکرد لمس ذهنی است.

شاید علت فعالیت حرفه ای استاد حجازیان فلسفه به عنوان معلم مدارس تیزهوشان، شاهد و بسیاری دیگر از مدارس و آموزشگاه های برتر تهران و شهرستان ها هم همین توانایی تدریس فعال و تجربه بالای وی در آموزش موثر است.

درباره زندگینامه اصغر حجازیان تا آنجا میدانیم که متاهل است و دختر حدودا 18 ساله دارد. همانطور که گفته شد ایشان از کم حاشیه ترین اساتید کنکور هستند و حریم خصوصی خود را حتی در صفحه اینستاگرام خود در این زمینه حفظ کرده است. در ادامه ویدئویی از فعالیت تدریس استاد حجازیان در درس فلسفه میبینید و تحلیل روش آموزش وی را با در تیتر های بعدی میخوانید.

اصغر حجازیان فلسفه کنکور را چطور درس میدهد؟

طبق نظر دانش آموزان استاد حجازیان علم بالایی در فلسفه و منطق کنکور دارد و طبع لطیف و شاعرانه وی نیز میتواند بر شیرینی تدریس او بیافزاید. استاد حجازیان فلسفه را با مسائل روز در می آمیزد و در همین اعتراضات اخیر ایران نیز با رویکرد فلسفی و منطقی نیز صحبت هایی داشته است.

استاد حجازیان عاشق تدریس است و باوجودیکه سی سال از سابقه تدریس وی میگذرد، علاوه بر تدریس در مدارس غیر انتفاعی، در آموزشگاه های کنکوری شهرهای اصفهان، کرمان، شیراز، کیش، عسلویه، قزوین و ….. نیز تدریس حضوری دارد. بجز فعالیت حضوری، در آموزشگاه های آنلاین آیکلاس، درسلایو، تخته سیاه، مدرسه تلویزیون ایران و آموزش های رایگان مبتکران نیز فالیت میکند.

استاد حجازیان فلسفه را با تجربه زیادی که دارد به صورت مفهومی تدریس میکند و مطالب اختصاصی وی در جزوه نیز نوشته شده است که پیشنهاد میشود دانش آموزان این جزوه را پرینت کنند تا در کلاس های آنلاین استاد بازدهی بیشتری داشته باشید.

البته کسانی که دوره های حجازیان فلسفه ماز را خریداری هم نکرده اند میتوانند با استفاده از کتاب های تست و کمک درسی این استاد نکات آموزشی تدریس استاد اصغر حجازیان را مطالعه و در تست زنی استفاده کنند.کتاب های ویژه تالیفی استاد حجازیان فلسفه:

  • آموزش و آزمون منطق و فلسفه مبتکران
  • فلسفه یازدهم مبتکران
  • منطق و فلسفه کنکور پلاس مبتکران
  • منطق و فلسفه آبی قلمچی
کتاب های استاد حجازیان فلسفه و منطق کنکور انسانی

استاد حجازیان فلسفه و منطق زیر ذره بین

استاد حجازیان فلسفه را نه تنها در کلاس هایش تدریس میکند بلکه روش مطالعه آن در خانه را نیز به دانش آموزان آموزش میدهد. از آنجایی که بیشتر دانش آموزان رشته انسانی مشاور تحصیلی ویژه رشته انسانی ندارند و البته روش مطالعه دروس اختصاصی را نیز نمیدانند، این روش تدریس استاد حجازیان واقعا میتواند به نفع دانش آموزان باشد.

همانطور که میدانید هم در سال گذشته یعنی در کنکور تیر 1402 رتبه های اول و دوم کنکور انسانی بوده اند و در سال 1401 نیز حداقل 20 دانش آموز رتبه برتر کنکور انسانی نیز از شاگردان این استاد و از دانش آموزان مجموعه ماز بوده اند.

در کلاس های استاد حجازیان فلسفه و منطق درس خشک و کم عمقی دیده نمیشود و باتوجه به صحبت های متفرقه استاد در راستای موضوع آموزشی دانش آموزان علاوه بر یادگیری مفهومی قضیه میتوانند با استناد بر مثال عینی و به خاطر آوردن ایده اولوژی پاسخگویی سریع تر و صحیح تری به تست ها داشته باشند.

استاد بخش های ویژه پرسش و پاسخ در کلاس های خود دارد و اهمیت دانش آموزان به حدی است که در کلاس های آنلاین حجازیان فلسفه ماز تکالیف دانش آموزان توسط خود استاد بررسی میشود. این استاد که ظاهرا مدرک دکتری نیز در آموزش فلسفه و منطق کنکور دارد، دستیاران و پشتیبانان فعالی دارد و دانش آموزان از این بخش از کلاس های آنلاین به شدت راضی هستند.

طرح درس کلاس های استاد حجازیان فلسفه را به صورت منسجم و متحد تدریس میکند و پیش میرود و این باعث میشود دانش آموز سردرگم نباشد و تست های ترکیبی را نیز بتواند به خوبی تشخیص دهد و حل کند. یعنی هم در پیشرفت هر جلسه انسجام دیده میشود و هم در روند کلی کلاس خیلی کم و نامحسوس انتقال مطلب و فلسفه به منطق انجام میشود.

استاد حجازیان فلسفه ماز

ثبت نام کلاس های استاد حجازیان فلسفه ماز

کلاس های استاد اصغر حجازیان برای هر سطحی از علم فلسفه و منطق بچه ها مناسبه و باتوجه به سوال و پاسخ های مفهومی که در تدریس وی انجام میشه حتی دانش آموزان قوی هم به چالش کشیده میشوند. استاد حجازیان تنها یک ضعف در کلاس هایش دارد و آن هم تعداد تست پایین در طول کلاس است اما این تعداد تست مورد نیاز به صورت تکلیف در منزل به دانش آموزان داده میشود.

مثل همه دوره های کنکوری مجموعه آموزشی ماز، کلاس های استاد حجازیان نیز به همراه پکیج ویژه کنکور انسانی ماز به دانش آموزان ارائه میشود. البته دوره های الماس که پکیج ویژه دانش آموزان است و بیش از 7 خدمات در آن ارائه میشود، برای دانش آموزان به صرفه است اما برای بچه های پایه ای که میخواهند در دوره های ویژه کنکور انسانی از پایه دهم و یازدهم شروع کنند شرکت در کلاس های آنلاین استاد حجازیان سه سال متوسطه دوم آنها را تضمین میکند.

به هرحال برای ثبت نام در دوره های آنلاین استاد حجازیان فلسفه میتوانید از طریق وبسایت رسمی ماز اقدام کنید و یا برای ثبت نام با 9% تخفیف در کلاس های استاد حجازیان از طریق نمایندگی های آنلاین این مجموعه با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا