پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید ماززندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد کرمی ریاضی ماز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۴.۳/۵ - (۱۴ امتیاز)

معین کرمی ریاضی ماز را به صورت آنلاین برای رشته های ریاضی و تجربی تدریس میکند. استاد کرمی ریاضی را قبل از این در مجموعه های آنلاین مثل آلفا هم تدریس میکرد و به عنوان یکی از بهترین اساتید این مجموعه نیز شناخته شده است. اما آیا ریاضی معین کرمی برای همه دانش آموز ها قرار است جواب دهد؟ یعنی قرار است با شرکت در کلاس معین کرمی ریاضی را صد بزنیم؟ روش تدریس و هسته جزوه های استاد کرمی ریاضی ماز چیست؟

ما مرکز مشاوره کنکور هستیم و در هر حالتی به دنبال ارائه بهترین اساتید کنکور برای دانش آموزان هستیم. پس فرقی ندارد که میخواهید برای کلاس های استاد کرمی ریاضی ثبت نام کنید یا میخواهید کلاس های ریاضی استاد حیدری یا هر استاد ریاضی دیگری را ثبت نام کنید، میتوانید رزومه کاری و تحصیلی استاد را در بخش معرفی بزرگان کنکور مشاهده نمایید!

دکتر کرمی ریاضی را به صورت تخصصی در دانشگاه شریف تحصیل کرده اند و علاوه بر عضویت در بنیاد علمی نخبگان این دانشگاه، در تالیف کتاب های کمک آموزشی کنکور نیز دستی بر آتش دارند. درباره کلاس های ریاضی دکتر کرمی در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

استاد کرمی ریاضی ماز را در دو سطح تدریس میکند

یکی از قشنگ ترین کارهایی که دکتر کرمی در تدریس ریاضی ماز انجام داده است، برگزاری کلاس های ریاضی در دو سطح برای بچه های پیشرفته و بچه های متوسط است. ریاضی درسی است که خیلی میتواند سطح بندی شود چون کاملا به هوش دانش آموز و البته میزان تلاش وی برای بالا بردن سطح خودش بستگی دارد.

مثلا در درسی مثل زیست که بیشتر مفهومی است، شما میتوانید با خواندن و تست زدن بیشتر توانایی های خود را در این درس تا حد زیادی افزایش دهید و خیلی هم ربطی به توانایی های شخصی ندارد اما درسی مثل ریاضی خیلی به هوش و درواقع میزان توانایی هوش ریاضی وی بستگی دارد. پس این بهترین کاری است که یک استاد ریاضی میتواند انجام دهد. تقسیم میزان تدریس تخصصی بر اساس سطح دانش آموزان.

نمونه تدریس عادی ریاضی معین کرمی

زمان برگزاری کلاس های ریاضی معین کرمی را در انتهای مطلب میتوانید مشاهده کنید و در صورت نیاز این کلاس ها را با ۱۰ درصد تخفیف از طریق مجموعه آکو تهیه نمایید.

دو سطحی کردن کلاس های استاد کرمی ریاضی ماز به ویژه برای بچه های کنکور ریاضی قابل توجه است که میخواهند سطح ریاضیات خود را به ۱۰۰ نزدیک کنند و ریاضی کنکور برایشان حیاتی است.

نکته مهم دیگری که دکتر کرمی ریاضی ماز را منحصر به فرد کرده است، میزان رفتار حرفه ای وی با دانش آموزان در کلاس است. این استاد تا آنجایی که ما میدانیم از حواشی به دور است و مثل خیلی از استاد های برند سازی شده با جوک گفتن و مسخره بازی خودش را مطرح نکرده است. این خودش بزرگترین تبلیغ برای یک استاد است!

استاد کرمی ریاضی را به صورت تئوری تدریس نمیکند و دیده شده است که به بچه ها تمرین در منزل داده اند و به صورت جدی هم انجام دادن تمارین را پیگیری کرده اند. این یعنی معین کرمی ریاضی را به صورت فعال درس میدهد! موضوع هماهنگی با کنکور سوالات در جزوه های استاد کرمی ریاضی هم دیده میشود.

نحوه تدریس دکتر کرمی ریاضی پیشرفته

جزوه ریاضی معین کرمی

جزوه های ریاضی معین کرمی مخصوص به خود ایشان است و بجز شاگردان استاد کرمی کسی به این جزوه ها دسترسی ندارد اما باتوجه به نظرات دانش آموزان در جزوه استاد هم درسنامه خوبی با مثال های نزدیک به سوالات کنکور برای آموزش ذکر شده است و هم تست های تمرینی در سه سطح آسان و متوسط و سخت تعبیه شده است. درواقع میتوان گفت همه نوع تیپ سوالات ریاضی کنکور را میتوان در این جزوه پیدا کرد.

بعضی اساتید در تدریس به صورت پرشی کار میکنند یعنی ناگهان مثلا از فصل یک یازدهم به فصل ۲ دوازدهم تغییر مبحث میدهند و این باعث گیجی دانش آموز هم میشود! شاید علت این پرش عدم توانایی استاد در پیوسته و ترکیب کردن مباحث همان پایه باشد یا شاید هم بر این باورند که باید به صورت مخلوط ریاضی را تدریس کنند.

این کار به ویژه برای بچه هایی که در آزمون های آزمایشی شرکت میکنند مضر است و باعث عقب ماندن از بودجه بندی سوالات و در نتیجه پایین آمدن تراز آزمون های آزمایشی، دلسرد و مضطرب شدن دانش آموز و نتیجتا پایین آمدن سطح مطالعه میشود.

نقاط قوت تدریس ریاضی معین کرمی در مباحث معادلات و نامعادلات ، توابع و مثلثات است و کلا تقویت پایه تخصص این استاد است.

طرح درس دکتر کرمی در کلاس های ریاضی

همانطور که گفته شد استاد کرمی ریاضی ماز را از پایه شروع میکنند و جلسه آخر را به عنوان همایش جمع بندی در نظر گرفته اند. کلاس های استاد کرمی ریاضی ماز برای کنکوری های ۱۴۰۳ در روزهای یکشنبه و جمعه برگزار میشود. این دو کلاس طرح درس مشخصی دارند و تدریس استاد برای ۱۶ جلسه از قبل مشخص شده است. در تصویر زیر برنامه ریزی ۱۶ جلسه کلاس استاد کرمی ریاضی را مشاهده میکنید.

طرح درس کلاس ریاضی معین کرمی

ثبت نام کلاس های ریاضی استاد معین کرمی

برای ثبت نام کلاس های ریاضی دکتر معین کرمی میتوانید از طریق وبسایت رسمی مجموعه آموزشی ماز اقدام نمایید و یا برای ثبت نام با ۹ درصد تخفیف آموزشگاهی مرکز مشاوره آکو با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

به یاد داشته باشید که ثبت نام کلاس های استاد کرمی ریاضی فقط در قالب پکیج های الماس قابل تهیه است و نمیتوان یک درس را به صورت جداگانه انتخاب کرد. پس بهتر است سایر اساتید ماز را نیز شناسایی کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا