پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکورمشاور من

معرفی بابک سادات

بابک سادات مدرس ریاضی کنکور ایران

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.3/5 - (14 امتیاز)

معرفی بابک سادات یکی از مطرح ترین مدرسین ریاضی کشور با این سوال که چطور می‌توان ریاضی را به طور مفهومی آموزش دید تا بتوان درصد خوبی در کنکور کسب کرد؟!آغاز می کنیم؛ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم داشتن یک دبیر خود در این درس می‌تواند قدم بزرگی به سمت موفقیت داشته باشد چراکه پروسهٔ یادگیری را شیرین‌تر و اثربخش‌تر می‌کند. به همین جهت در این مقاله به معرفی استاد بابک سادات از بهترین مدرس های ریاضی کنکور و یکی از پرآوازه‌ترین دبیران ریاضی پایه خواهیم پرداخت. مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو همراه داوطلبان تلاشگر برای موفقیت.

استاد بابک سادات و ریاضی کنکور

سال کنکور همواره برای دانش‌آموزان یکی از سال‌های مهم زندگی‌شان به‌حساب می‌آید و داوطلبان تمام توان خود را برای یادگیری و طی‌کردن این مسیر با موفقیت می‌گذارند. اما قطعاً تنها برنامه‌ریزی و مطالعه بدون یادگیری نمی‌تواند تأثیرگذار باشد. بلکه یادگیری مفهومی دروس است که به دانش‌آموز کمک می‌کند تا به اهداف خود نزدیک شود .

قطعاً کیفیت بالای مطالعه و یادگیری درس ریاضی نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا یکی از مهم‌ترین دروس برای داوطلبان هر سه شاخه نظری ریاضی کنکور به‌حساب می‌آید و اگر افراد بتوانند در این درس درصد خوبی کسب کنند می‌توانند خود را از بسیاری از رقبا جلو بیندازند. پس انتخاب بهترین استاد ریاضی کنکور برای آموزش صحیح و اصولی این درس خالی از لطف نخواهد بود.

معرفی استاد بابک سادات مدرس ریاضی کنکور تجربی و ریاضی و انسانی

استاد بابک سادات از دبیر ها و مدرس های برتر ریاضی کنکور است که توانسته با سابقه درخشان و نتایج موفق دانش آموزان ، جایگاه خوبی در میان اساتید برتر کنکور کسب کند. اما پیش از معرفی بیوگرافی و نقاط قوت و ضعف بابک سادات بهتر است درباره ریاضی کنکور صحبت های مختصری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین استاد های ریاضی کنکور

ریاضی در کنکور های تجربی و ریاضی

درس‌های گروه تجربی و ریاضی ضرایب متفاوتی دارند و داوطلبان باتوجه‌به رشته موردعلاقه خود باید به درس‌های خاصی اهمیت زیادی بدهند. یکی از دروسی که اهمیت بسیار زیادی در هر دو رشته تجربی و ریاضی دارد درس ریاضی است که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان از اهمیت این درس چشم‌پوشی کرد.

در رشته ریاضی این درس دارای بیشترین تعداد سؤال و بیشترین ضریب برای گروه‌های 1 و 2 است و در سایز زیرگروه‌ها ضریب کمتری دارد؛ بنابراین اگر شخصی در این درس قوی عمل کند و بتواند درصد خوبی کسب کند می‌تواند به رؤیاهای خود نزدیک‌تر شود.

  • تعداد سؤال: 55 سؤال
  • ضریب در زیرگروه 1 و 2 : 12
  • ضریب در سایر زیرگروه‌ها: 9

در رشته تجربی از میزان اهمیت درس ریاضی کاسته نمی‌شود. در رشته تجربی درس‌های زیست و شیمی بالاترین ضرایب رو دارند و اکثر دانش‌آموزان به این دو درس بیشتر از بقیه دروس اهمیت می‌دهند اما اگر داوطلبی بخواهد هوشمندانه عمل کند از درس ریاضی برای نقطه قوت خود استفاده می‌کند. چراکه خوب می‌داند بسیاری از افراد این درس را به نقطه قوت خود تبدیل نکرده‌اند.

  • تعداد سؤال: 30 سؤال
  • ضریب‌ریاضی در زیرگروه 1: 2
  • ضریب در گروه 2: 3
  • ضریب‌در زیرگروه 3: 3
  • ضریب‌درس ریاضی در زیرگروه 4: 4
  • ضریب در زیرگروه 5: 3

برای تحلیل دقیق درس ریاضی کنکور تجربی کلیک کنید. در ادامه باتوجه‌به اهمیت این درس و اهمیت یادگیری مفهومی این درس به معرفی بابک سادات بهترین مدرس ریاضی کنکور می‌پردازیم.

بابک سادات مدرس ریاضی کنکور

مهندس بابک سادات متولد دوم خرداد 1361 در تهران است. وی کارشناسی ارشد رشته مهندسی بیوتکنولوژی خود را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گرفته است. بابک سادات هم اکنون پرمخاطب‌ترین دبیر ریاضی در سطح کشور است. علت علاقه دانش‌آموزان به کلاس‌های او سبک خاصی از تدریس است که بابک سادات از آن ارائه می‌کند.

روش نوین آموزش ریاضیات بدون فرمول و بر اساس مفاهیم توسط او ابداع شده است و از افتخارات بابک سادات به شمار می‌آید. او سابقهٔ تدریس در مراکز برتر آموزشی در کشور را دارد و حدود 18 سال است که در زمینه تدریس فعالیت می‌کند. همچنین مهندس بابک سادات سابقه تألیف بیش از ده کتاب در انتشارات تخته سیاه و قلم چی دارد. همچنین بابک سادات از سال 90 تا 97 کارشناس ریاضی در صداوسیما بوده است.

بیشتر بخوانید: آریان حیدری از بهترین استاد های ریاضی کنکور

بررسی نحوه تدریس ریاضی بابک سادات

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که دانش‌آموزان را به خود مجذوب می‌کند بیان شوخ و جذاب استاد بابک سادات در کلاس است. بابک سادات به عنوان یک مدرس موفق در زمینه تدریس ریاضی کنکور این ویژگی را به‌خوبی در خود پرورش داده است و با بیانی جذاب دانش‌آموزان را با خود همراه می‌کند. همچنین آموزش ساده و مفهومی از ویژگی‌های بارز او است که باعث شده کلاس برای دانش‌آموزانی که پایه ضعیفی در درس ریاضی دارند شیرین باشد و تلاش کنند تا از کلاس استفاده کنند.

به گفته دانش آموزان در کلاس‌های بابک سادات مفاهیم درسی به‌خوبی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نظم بسیار خوبی برای تدریس او وجود دارد. همچنین حل تست‌های آموزشی به‌خوبی و در زمان مشخصی در کلاس‌ها صورت می‌گیرد و معمولاً نمونه سوال ها از سؤالات کنکور یا سؤالات تألیفی برگرفته از کنکور است.

همچنین آزمون‌هایی که در کلاس‌های ریاضی کنکور بابک سادات برگزار می‌شود از سطحی مشابه سطح کنکور برخوردار هستند و معمولاً ایده خاصی برای حل نمی‌خواهند و اغلب با روش‌های آموزش‌داده‌شده در کلاس قابل‌حل هستند.

از معایب کلاس های ریاضی کنکور بابک سادات تنوع کم نمونه سوال ها در آزمون‌ها است. به‌ندرت می‌توان سبک‌های مختلف سؤالات را در آزمون‌ها دید که این موضوع چندان خوشایند نمی‌باشد. اما در کل سطح کلاس‌های بابک سادات مناسب دانش‌آموزان ضعیف تا قوی میباشد چراکه همه مباحث به‌صورت مفهومی مورد بررسی قرار می‌گیرد و منجر به یادگیری عمیق موضوعات می‌شود همچنین تعامل با دانش‌آموز در کلاس‌های بابک سادات به‌خوبی صورت می‌گیرد.

استاد بابک سادات مدرس ریاضی کنکور

بابک سادات یا آریان حیدری

هرچند بسیاری به دنبال مقایسه آریان حیدری و بابک سادات در مبحث تدریس ریاضی کنکور هستند اما باید گفت هردو این افراد برای رسیدن به جایگاه فعلی تلاش کرده اند و با نو آوری و خلاقیت خود توانسته اند به عنوان بهترین استاد های ریاضی کنکور ایران در آموزشگاه های برتر تهران تدریس کنند.

همیشه و همیشه به عنوان مشاور برتر کنکور در کرج به دانش آموزان گفته ایم که هیچ بهترین و بدترینی در زمان تدریس وجود ندارد. خوب بودن یا بد بودن بابک سادات یا هر مدرس دیگری در ریاضی کنکور کاملا بستگی به شرایط ذهنی شما برای یادگیری دارد. ممکن است برای یک دانش آموز آریان حیدری بهترین استاد ریاضی کنکور ایران باشد و بتواند با او ریاضی را 100 بزند و برای دیگری بابک سادات بهترین مدرس کنکور محسوب شود.

کما اینکه دانش آموزان موفق بابک سادات هم در طول دوران تدریس ایشان کم نبوده اند و خیلی ها استاد بابک سادات را بهترین مدرس ریاضی کنکور ایران میدانند.

تألیفات بابک سادات بهترین استاد ریاضی کنکور

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم بابک سادات کتاب های زیادی در حوزه ریاضیات و کنکور تالیف کرده است که در انتشارات مختلفی به چاپ رسیده‌اند در ادامه به معرفی برخی از تألیفات بابک سادات بهترین استاد ریاضی کنکور می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین منابع ریاضیات کنکور  تجربی

کتاب ریاضیات تجربی جامع کنکور انتشارات تخته سیاه: این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ریاضی کنکور موجود در بازار است و از معروف‌ترین کتاب‌های بابک سادات. این کتاب تک جلدی است و در یک جلد تمام نیازهای دانش‌آموز را برطرف کرده است. در کتاب ریاضی جامع تخته سیاه استاد بابک سادات درس‌نامه‌های قوی با توضیحات کامل و تست و پاسخ‌نامه تشریحی مشاهده می‌کنیم. ویژگی درس‌نامه این کتاب بیان شیوای مورداستفاده در توضیح درس‌نامه‌ها می‌باشد و یک منبع تمام‌عیار برای درس ریاضی در رشته تجربی است. این کتاب برای هر دانش‌آموز با هر سطح علمی مناسب است.

ریاضیات جامع کنکور انتشارات تختته سیاه بابک سادات

جمع‌بندی ریاضیات تجربی کنکور انتشارات راه اندیشه: این کتاب برای دوران جمع‌بندی مناسب است و با خرید این کتاب دانش‌آموزان می‌توانند ریاضی خود را برای کنکور تجربی جمع‌بندی کنند. همچنین در این کتاب 60 سؤال احتمالی برای آزمون ریاضی کنکور 1401 نیز آماده است. حقیقت این است که درسنامه این کتاب برای آموزش جامع صفر تا صد اصلا مناسب نیست و صرفا برای دوران جمع بندی بعد از عید به درد میخورد.

جمع بندی ریاضی کنکور بابک سادات انتشارات راه اندیشه

جزوه مغز ریاضی کنکور: این جزوه، جزوه مورداستفاده در کلاس‌های خود بابک سادات می‌باشد که با دست خط خود او نوشته شده است و با چاپی تمام‌رنگی وارد بازار شده که مورد استقبال تعداد زیادی از دانش‌آموزان قرار گرفته است. این جزوه به علت خودمانی تر بودن لحن و تالیف برای یادگیری دانش آموزان به منبع مناسب تری از درس نامه های کتاب های کمک آموزشی تبدیل شد.

مشاوره آکو درباره استاد بابک سادات مدرس ریاضی کنکور میگوید

همانطور که مشاهده کردید، در رزومه کاری استاد بابک سادات هیچ حاشیه شخصی دیده نمیشود و این یکی از نقاط قوت این مدرس ریاضی کنکور است. به علاوه بابک سادات نام رتبه برتر کنکور و تحصیل در دانشگاه برتر صنعتی امیرکبیر را نیز در بیوگرافی خود یدک میکشد.

جزوه مغز ریاضی بابک سادات بهترین مدرس ریاضی کنکور ایران

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا