پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید ماززندگی نامه بزرگان کنکور

استاد محمد چلاجور مدرس زمین شناسی ماز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۳/۵ - (۱ امتیاز)

اول از همه تبریک به گروه آموزشی ماز که حتی برای درس زمین شناسی که اکثر آموزشگاه ها اصلا جزو دروس تخصصی هم حساب نمیکنند، به صورت اختصاصی زمان و استاد محمد چلاجور را در نظر گرفته است.

البته باید به دکتر محمد چلاجور هم برای تصمیم گیری درست و بجا در زمینه تدریس درس زمین شناسی تبریک گفت. این روزها اکثر اساتید علوم زیستی (حتی اگر به صورت تخصصی هم زیست شناسی نخوانده باشند) ترجیح میدهند زیست شناسی کنکور را تدریس کنند که درآمد بیشتری هم داشته باشند.

اما استاد محمد چلاجور با رزومه تحصیلی که دارد ترجیح داده است در زمینه ای که تخصص کامل دارد فعالیت کند و برای پول بیشتر با آینده دانش آموزان بازی نکند. این استاد درس زمین شناسی را به صورت تخصصی در دانشگاه مطالعه کرده و الان به عنوان بهترین استاد زمین شناسی ماز فعالیت میکند. این استاد همچنین در زمینه انتشار کتاب های تخصصی زمین شناسی فعالیت میکند و ناشر کتاب برگزیده زمین شناسی کنکور است.

در ادامه این مطلب مرکز مشاوره تحصیلی آکو به عنوان نماینده رسمی دوره های آموزشی ماز به بررسی زندگینامه شغلی و تحصیلی این استاد زمین شناسی میپردازیم و درباره کلاس های استاد چلاجور ماز توضیحات تکمیلی خواهیم داد.

دکتر محمد چلاجور استاد زمین شناسی

بیوگرافی استاد محمد چلاجور

باتوجه به مدرک تحصیلی PHD این استاد زمین شناسی بهتر است که به جای استاد محمد چلاجور ایشان را دکتر محمد چلاجور خطاب کنیم. دکتر چلاجور ۴۸ ساله است و متولد سال ۱۳۵۴ است. او که مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در دانشگاه تهران گرفته است، بنیان گذار انتشارات برد و ناشر کتاب های برتر دانشگاهی در زمینه زیست گیاهی و زمین شناسی است و در با مدرک دکتری خود (از دانشگاه علوم تحقیقات) عضو هیئت علمی دانشگاه های برتر کشور نیز هست.

۲۶ عنوان از مقالات استاد محمد چلاجور در کتابخانه ملی کشور ثبت شده است و نام او را در بین محققین برتر زمین شناسی دیده میشود. همچنین دکتر چلاجور زمین شناسی را در سطح بین المللی هم به چالش کشیده است و تحقیقات او در کنفرانس های بین المللی کشورهای آلمان، انگلستان و اسکاتلند طرفداران خود را داشته است.

در رسانه های عمومی هیچ اطلاعاتی درباره زندگی شخصی این استاد در دسترس نیست و حتی در پیج اینستاگرام محمد چلاجور زمین شناسی و تحقیقات و کلاس های آن است که دیده میشود.

تا آنجایی که از شرایط شغلی و تحصیلی این استاد زمین شناسی اطلاع داریم، بجز تاسیس انتشارات برد و نشر کتاب های برتر در حیطه طمین شناسی و عضویت در هیئت علمی دانشگاه ها از دیگر افتخارات شغلی و تحصیلی او میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رتبه ۱ کنکور دکتری سال ۱۳۸۶
  • مدرس دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش
  • فعالیت در صدا و سیما به عنوان کارشناس محیط زیست در برنامه های انسان و طبیعت
  • تدریس در دبیرستان های تیزهوشان (معلم های مدارس تیزهوشان)

کتاب های دکتر محمد چلاجور زمین شناسی

همانطور که گفته شد استاد چلاجور در خیلی زمینه های دیگر بجز تدریس زمین شناسی ماز فعالیت تخصصی میکند. این استاد در مجموعه های هدف تهران، در مجموعه آموزشی آنلاین ماز و گروه آموزشی کاد، آموزشگاه ماهان تهران و آموزشگاه پارسایی اصفهان برای تدریس درس زمین شناسی فعال است و در کلاس های خود از کتاب ها و جزوات اختصاصی خود استفاده میکند.

کتاب های دکتر مهدی چلاجور

طبق آمار استاد چلاجور ۲۶ جلد کتاب دانشگاهی و کمک آموزشی تالیف و اط طریق انتشاراتی های مختلف منتشر کرده است که برخی از برترین کتاب های این استاد زمین شناسی به شرح زیر است:

  • همایش زمین‌شناسی نشر دریافت
  • زمین‌شناسی انتشارات آیندگان
  • زمین‌شناسی نشر مبتکران انتشارات اندیشه‌سازان
  • زمین‌شناسی نشر مبنی خرد
    تست‌های طلایی زمین‌شناسی نشر برد

کلاس های استاد چلاجور ماز

هرچند که کلاس های زمین شناسی استاد چلاجور ماز در برنامه کنکور ۱، مسیر موفقیت و کارنامه ۲۰ در صدا و سیما هم برگزار میشود اما باتوجه به اینکه بیش از نیمی از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۲ عضویت رسمی مجموعه ماز را داشته اند، ظاهرا این مجموعه بهترین خدمات را در زمینه کلاس های کنکور به داوطلبان ارائه داده است.

کلاس های استاد چلاجور ماز برای کنکوری های ۱۴۰۳ فقط در روز های دوشنبه برگزار میشود و باتوجه به کمتر بودن حجم کتاب های زمین شناسی این کلاس ها دو ساعته خواهد بود.

البته درست است که درس زمین شناسی در نظام جدید آموزشی در رشته ریاضی هم آموزش داده میشود اما باتوجه به اینکه درس تخصصی رشته تجربی است، فقط برای تجربی ها کلاس برگزار میشود. نمونه تدریس دکتر محمد چلاجور ماز را در ویدئو زیر مشاهده میکنید:

ثبت نام کلاس های بهترین استاد زمین شناسی ماز

کلا کلاس های ماز به صورت پکیج ثبت نام میشود و پکیج ها شامل کلاس های همه دروس تخصصی و عمومی میشود. البته مجموعه ماز برای انتخاب بهترین اساتید کنکور روی دروس تخصصی خیلی حساسیت نشان میدهد. یعنی شما برای دروس تخصصی امکان انتخاب استاد دارید و میتوانید باتوجه به اطلاعاتی که از اساتید ماز دارید و باتوجه به شرایط تحصیلی خودتان استاد مورد نظر را انتخاب کنید.

پکیج دروس عمومی به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد و برگزاری آزمون های کلاس و بارگزاری تکالیف هم در پنل شخصی هر دانش آموز انجام میشود.

برای ثبت نام کلاس های چلاجور زمین شناسی میتوانید از طریق وبسایت اختصاصی ماز اقدام کنید و یا برای ثبت نام با ۹% تخفیف همکاری از طریق شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ اقدام نمایید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا