پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

برنامه مطالعاتی امتحان نهایی هندسه دوازدهم

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

هندسه از دیگر درس هایی است که برای دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک اهمیت بالایی دارد. ضریب این درس در امتحان نهایی هندسه 4.63 درصد است و این نشان می دهد که چه این درس را دوست داشته باشید و چه نداشته باشید باید نمره خوبی را در آن کسب کنید. در این مقاله منابع متعددی که برای تمرین قبل از امتحان مفید خواهد بود را معرفی می کنیم.

درصورتیکه به مشاوره نیاز داشتید با مشاوران تحصیلی آکو در ارتباط باشید.

منابع مطالعاتی امتحان نهایی هندسه دوازدهم

همانطور که می دانید هندسه علمی است که به بررسی اشکال و خصوصیت هایی که دارند می پردازد. ارتباط بین اشکال و زوایای آن ها نیز مطلب بسیار مهمی است. بنابراین کتابی که برای مطالعه بیش تر و تمرین هندسه تهیه می کنید باید تمام این تصاویر را با دقت بررسی کند و پاسخ سوالات را هم داشته باشد تا بتوانید مشکلات و سوالاتتان را پاسخ دهید.

  • ماجراهای من و درسام هندسه دوازدهم:

اگر سایر مقاله های معرفی منابع درسی را مطالعه کرده باشید, اسم کتاب ماجراهای من و درسام از خیلی سبز را در همه این مقالات دیده اید. این کتاب از قوی ترین و کامل ترین کتاب هایی است که برای تمرین قبل از شب امتحان بسیار مفید است. درسنامه های کاملی دارد و همراه با مباحث کتاب درسی جلو می رود.

من و درسام هندسه

تمام توضیحاتی که لازم است بدانید در این کتاب وجود دارد. سوالات متنوع و زیادی کتاب ماجراهای من و درسام باعث می شود تا هم در مباحث درسی و هم در حل آن ها به تسلط برسید. کتاب ماجراهای من و درسام متناسب با امتحانات نهایی, ترمیم معدل و نوبت اول است. هزینه کتاب هم حدود 140 هزار تومان است.

  • کتاب 500 سوال تشریحی هندسه دوازدهم:

کتاب 500 سوال تشریحی همانطور که از اسمش مشخص است منبعی است از سوالات متنوع و زیاد. این کتاب 132 صفحه دارد و درسنامه آن نسبت به سایر منابع دیگری که معرفی کردیم خلاصه است. در ابتدای هر فصل موضاعات طبقه بندی شده. این موضوعات شامل 7 موضوع اصلی و 21 موضوع فرعی هستند که منطبق با کتاب درسی می باشند.

5000 سوال هندسهه دوازدهم

بطور کلی کتاب 500 سوال تشریحی یک کتاب خلاصه و مفید برای افرادی است که می خواهند فقط تمرین حل کنند و با استفاده از پاسخنامه نقاط ضعف درسی خودشان را پیدا کنند. در این کتاب 2 آزمون جامع نیم سال اول 20 نمره ای و 4 آزمون جامع پایان سال 20 نمره ای وجود دارد. نسبت به سایر منابع هم قیمت کمی دارد و حدود 70 هزار تومان است.

  • کتاب گذرنامه هندسه دوازدهم مبتکران:

کتاب گذرنامه هندسه دوازدهم مبتکران مناسب افرادی است که به دنبال یک کتابی هستند که هم برای امتحان نهایی و هم برای کنکور بتوانند از آن استفاده کنند. همه نوع سوالی را در این کتاب می توانید پیدا کنید. سوالات 4 گزینه ای, آزمون های خودآزمایی و سوالاتی که با علامت * به عنوان سوالات دشوار طراحی شده اند باعث می شود تا با حل آن ها بسیاری از مشکلات درسیتان را برطرف کنید.

هندسه دوازدهم

مباحث درسی فصل به فصل تفکیک شده اند و سوالات مربوط به هر فصل هم در همان قسمت همراه با پاسخنامه تشریحی قرار گرفته است. این کتاب منطبق با کتاب درسی پیش رفته و قیمت آن هم بین 190 تا 200 هزار تومان است.

  • کتاب لقمه نهایی هندسه دوازدهم مهر و ماه:

کتاب لقمه نهایی مهر و ماه کتابی کوچک و خلاصه و مفید است. این کتاب بصورت قصل به فصل دارای درسنامه در 142 صفحه است. در پایان هر درسنامه یک آزمون وجود دارد که در آن سوالات امتحانی از همان مبحث طراحی شده است. برای تمامی این آزمونات و باقی سوالات کتاب لقمه نهایی پاسخ نامه تشریحی وجود دارد.

دوازدهم مهر و ماه

در انتهای کتاب لقمه نهایی هندسه دوازدهم مهر و ماه می توانید از خودتان آزمون بگیرید. به این ترتیب می توانید با سطح سوالات نهایی آشنا شوید و تسلط کافی بر روی مباحث مهم بدست آورید. علاوه بر این ها بخضی با نام فرمول نامه نیزدر این کتاب وجود دارد. قیمت کتاب لقمه نهایی حدود 40 هزار تومان می باشد.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا