پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

برنامه ی امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۲

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۲.۲/۵ - (۶ امتیاز)

برنامه ی امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۲ توسط سازمان آموزش و پرورش اعلام شده است. امتحانات نهایی در شهریور ماه برای دوره ی دوم متوسطه در پایه دوازدهم و برای پایه های دهم و یازدهم در دروس کشوری برگزار خواهد شد.

در تصویر زیر برنامه ی امتحانات نهایی رشته ی ریاضی، برنامه ی امتحانات نهایی رشته تجری، برنامه ی امتحانات نهایی رشته ی انسانی و معارف اسلامی در نوبت شهریور قرار داده شده است. داوطلبین می توانند برنامه ی امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۲ و وضعیت سابقه ی تحصیلی خود را در سایت آموزش و پرورش به آدرس MY.MEDU.IR مشاهده نمایند. همچنین کارت ورود به جلسه ۵ روز قبل از شروع امتحانات نهایی پنل شما قرار خواهد گرفت.

برنامه ی امتحانات نهایی شهریور 1402

آیا امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۲ به عنوان ترمیم معدل محسوب می شود؟

نکته ای که قابل توجه است آزمون نهایی شهریور ماه به منظور ایجاد سابقه نیست و داوطلبین باید برای ایجاد سابقه ی تحصیلی در خرداد ماه اقدام نمایند.

آزمون شهریور برای دروسی که دانش آموز یا داوطلب آزاد در خردادماه ۱۴۰۲ و یا دوره های قبل از آن ها موفق به کسب نمره ی قبولی نشده ان و یا تا کنون این دروس را انتخاب واحد ننموده اند برگزار می شود. بنابرین لازم است به شرکت کنندگان در آزمون شهریور اطلاع داده شود که نمرات این نوبت به عنوان سابقه تحصیلی به سازمان سنجش ارسال نخواهد شد، و داوطلبین لازم است جهت ترمیم معدل در نوبت خرداد ماه مراجعه نمایند.

برنامه آزمون هماهنگ کشوری پایه دهم ریاضی، تجربی و انسانی

در سال تحصیلی گذشته داوطلبین پایه دهم در رشته ی ریاضی دروس فیزیک و فارسی، در رشته ی تجربی زیست شناسی و فارسی و در رشته ی علوم انسانی دروس عربی و فارسی را در نوبت دوم بصورت کشوری شرکت کرده بودند که در شهریور ماه این شرایط تکرار خواهد شد و کسانی که در این آزمون ها نمره ی لازم را کسب نکرده اند باید دوباره این امتحانات را شرکت کنند.

امتحانات کشوری پایه دهم شهریور ماه 1402

برنامه آزمون هماهنگ کشوری پایه یازدهم ریاضی، تجربی و انسانی

در پایه یازدهم نیز دانش آموزان در رشته ی ریاضی دروس حسابان ۱ و عربی ۲، در رشته تجربی دروس ریاضی ۲ و عربی ۲ و در رشته ی انسانی دروس ریاضی و آمار و علوم و فنون ادبی ۲ به صورت کشوری می باشد.

امتحانات کشوری پایه یازدهم شهریور ماه 1402

اگر نیاز به مشاوره تحصیلی دارید می توانید به صفحه ی مشاوره آنلاین سالانه یا مشاوره آنلاین تک جلسه ای مراجعه نمایید.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا