پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

بهترین استاد دین و زندگی کنکور کیست؟

محمود حسین خانی برای امتحانات نهایی همراهته!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (2 امتیاز)

درس دین و زندگی یکی از دروس عمومی است که در دوره متوسطه دوم با عنوان های دین و زندگی دهم، دین و زندگی یازدهم و دین و زندگی دوازدهم تدریس میشود. پیش از این این درس یکی از دروس عمومی کنکور بود که دانش آموزان میتوانستند با مطالعه درست و اصولی درصد خوبی در آن کسب کنند.

اما باتوجه به آخرین تغییرات کنکور این درس از بین دروس کنکور حذف شده است و امتحان آن در سال دوازدهم به صورت نهایی و با ضریب بالاتری برگزار میشود که با همین تغییر کوچک اهمیت آن دو چندان شده است. در صورتی که این درس را به خوبی یاد نگیرید و مطالعه نداشته باشید نمیتوانید از پس امتحان نهایی آن برآیید.

به همین خاطر برای یادآوری اهمیت این درس و معرفی یکی از بهترین استاد دین و زندگی یعنی استاد محمود حسین خانی میپردازیم. با تیم مشاوره کنکور آکو همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با بزرگان کنکور و مشاوران رتبه های برتر ، نکات بیشتری را درباره کنکور و روش موفقیت در آن فرا بگیرید.

بهترین استاد دین و زندگی درباره روش مطالعه دین و زندگی میگوید

آمار ها در سال گذشته نشان میدهد با توجه به اینکه این درس جزو دروس عمومی کنکور بوده است اما بسیاری از افراد برنامه ریزی درستی برای مطالعه آن نداشتند یا حداقل روش مطالعه دین و زندگی را نمیدانند. در حال حاضر درس دین و زندگی در سال آخر به صورت نهایی برگزار میشود و سوالات ان از دین و زندگی پایه دوازدهم مطرح میشود. این کتاب شامل 10 درس میشود و بارم بندی آن در خرداد ماه سال 1401 بدین صورت بوده است:

  • درس اول تا ششم : 7نمره
  • درس هفتم و هشتم: 7نمره
  • درس نهم و دهم: 6 نمره

در وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی کنکور آکو علاوه بر ارائه سوال و پاسخ امتحانات نهایی 1401 و نهایی 1400 به صورت یک مقاله ویژه، نمونه سوالات امتحانات نهایی را نیز برای شما به تخصیص هر درس آورده ایم.

استاد محمود حسین خانی به عنوان بهترین استاد دین و زندگی کنکور در کلاس های جمع بندی و همایش های نکته و تست خود با بیش از 200 دانش آموز از سراسر کشور این نمونه سوالات را به طور کامل بررسی و شما را برای شرکت در امتحانات آماده میکند. اما روش تدریس این دبیر و افتخارات وی  را در ادامه باهم بررسی میکنیم.

استاد محمود حسین خانی دین و زندگی را چگونه تدریس میکند

استاد محمود حسین خانی که از پرمحاطب ترین اساتید درس دین وزندگی شناخته میشود متولد سال 1369 و فارغ التحصیل رشته حقوق میباشد. او از سال 1387 شروع به تدریس کرده است و اکنون 12 سال از تدریس حرفه ای او میگذرد . در مصاحبه انجام شده در روزنامه کلید در مهرماه 1390 ایشان به عنوان موفق ترین معلم دین و زندگی کشور معرفی شده است.

از افتخارات محمود حسین خانی دین و زندگی کنکور را 100 زدن بوده است و بعد از آن نیز ارائه “کتاب جامع دین و زندگی انتشارات شبقره” و راه اندازی بزرگترین مرکز آموزشی کنکور در تهران ، نام محمود حسین خانی را در ذهن مخاطبان ثبت کرده است. همکاری نوظهور مجموعه آموزشی علوم تهران با تیم مشاوره آکو موجب فعالیت حرفه ای و چشمگیری به عنوان بهترین مرکز مشاوره کنکور در سید خندان تهران شده است.

بهترین آموزشگاه کنکور در تهران آموزشگاه علوم سید خندان با مدیریت محمود حسین خانی دین و زندگی کنکور

همچنین استاد محمود حسین خانی در سال های 94 تا 98 اولین برگزار کننده بزرگ همایش های دین و زندگی در کشور بوده اند. ایشان مدرس شبکه آموزش، کارنامه 20 و فرصت برابر نیز هستند که درحال حاضر به تدریس خصوصی میپردازند.

از ویژگی های تدریس ایشان میتوان به بیان شیوا و شوخ طبعی هنگام تدریس اشاره کرد. همینطور کلاس ها به هیچ عنوان به صورت متکلم وحده نخواهد بود و با پرسش و پاسخ های دو طرفه همراه است و دانش آموزان در این کلاس ها کمتر احساس خستگی میکنند. برای آشنایی بیشتر با استاد حسین خانی میتوانید ویدئو های آموزشی ایشان را مشاهده کنید و یا اینستاگرام کاری مجموعه استاد حسین خانی را دنبال کنید.

کلاس محمود حسین خانی دین و زندگی نهایی را قورت میدهد

در حال حاضر کلاس های استاد محمود حسین خانی به صورت آنلاین در آنلاین آکادمی برگزار میشود همچین دوره همایش دینی نیز از سایت قابل خریداری است که رفع اشکال آن به صورت آنلاین انجام میشود.

یکی از کلاس های پرطرفدار هرساله محمود حسین خانی دین و زندگی شب امتحان است و کلاس های نکته و تست که سال های پبش منجر شده تا دانش آموزان زیادی به درصد بالای 90 در کنکور دست پیدا کنند. این کلاس ها در 9 جلسه 3 ساعته برگزار میشود و خط به خط کتاب درسی و آیات و احادیث مهم در آن مورد بررسی واقع میشود.

در هر جلسه 50 تست بررسی میشود و آزمون برگزار میگردد و در انتها جزوه و پاسخنامه تشریحی در اختار دانش آموزان قرار میگیرد. کلاس های آنلاین نکته و تست ایشان در سایت تخته سیاه برگزار میشود.

محمود حسین خانی دین و زندگی نهایی را در یک جلسه تکمیل میکند

مشاوره تحصیلی کنکور درباره بهترین کلاس دین و زندگی کنکور میگوید

محمود حسین خانی دین و زندگی کنکور را به صورت تخصصی تدریس میکند اما نباید انتظار داشته باشید که بدون تلاش های شخص داوطلب بتوانید این درس را خوب یاد بگیرید. درس دین و زندگی درسی حفظی – مفهومی است. مثلا پیام آیات را باید کاملا مفهومی یاد بگیرید اما برخی از درس ها مثل موضوهات مربوط به ولایت یا انواع ربوبیت کاملا حفظی هستند. به همین دلیل است که امتحان نهایی دین و زندگی را یکی از سخت ترین امتحانات در میان دروس عمومی در نظر میگیرند.

این روزها به ویژه با دورتر شدن دانش آموزان از میادین مذهبی، این درس بیش از پیش منزوی شده است. هرچند استاد حسین خانی بهترین استاد دین و زندگی کنکور است و میتواند این درس را کاملا در ذهن شما تفهیم کند اما بازهم مشاوره برای دانستن نحوه درس خواندن تشریحی و کنکوری لازم است. در این باره با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

شما عزیزان میتوانید از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کنکور آکو سوالات مشاوره ای خود را بپرسید و یا از طریق شماره 02691690517 به داخلی مربوط با مشاوره و هدایت تحصیلی ارتباط برقرار کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا