پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تحلیل استوکیومتری کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
3.7/5 - (3 امتیاز)

تحلیل استوکیومتری کنکور تجربی 1401 با استاد اشکان مسیح برای دانش آموزانی که میخواهند با نوع سوالات استوکیومتری در کنکور آشنایی پیدا کنند. استاد اشکان مسیح در این قسمت تمام سوالات استوکیومتری کنکور 1401 در 5 ویدیو برای شما عزیزان تحلیل کرده است تا شما عزیزان بتوانید تمام ایرادات خود را که مربوط به استوکیومتری میباشد برطرف کنید.

تدریس استاد مسیح درویدیو تحلیل استوکیومتری کنکور 1401 بسیار کامل میباشد و دانش آموزان و داوطلبان کنکور فقط کافی است ویدیو را ببینند تا تسلط خود را در مبحث استوکیومتری بالاببرند و بتوانند به سوالات دیگری که مربوط به استوکیومتری است پاسخ بدهند.

در ادامه از تحلیل استوکیومتری ویدیو های 2 تا 5 را نیز در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی از تسلط خود را بالاتر و بالاتر ببرید. استاد مسیح این 5 ویدیو استوکیومتری را برای شما عزیزان تحلیل کرده است تا شما عزیزان بتوانید با مشاهده کردن این ویدیو ها آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید.

ویدیو 2 تحلیل استوکیومتری کنکور تجربی 1401

در این قسمت در مورد آلیاژی صحبت میکند که 1 گرم است و توضیحاتی مربوط به این موضوع میدهند علاوه بر آن نکات مهمی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهند مانند مس با اسید واکنش نمیدهد و.. همچنین سوال از ما درصد جرمی مس در آلیاژ است.

و در ادامه ویدیو سوم تحلیل استوکیومتری کنکور تجربی 1401

این سوال از شما میخواهد تا بفهمید در شرایط STP چند گاز آمونیاک و چند گرم سدیم هیدروکسید تشکیل میشود. شما میتوانید با مشاهده کردن این نمونه سوالات آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید.

ویدیو چهارم تحلیل استوکیومتری کنکور تجربی 1401

این ویدیو ها به دانش آموزان کمک میکند تا گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. در این قسمت اشکان مسیح یک نمونه سوال استوکیومتری را برای شما عزیزان تحصیل میکند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید و تسلط های لازم را روی مبحث استوکیومتری بدست آورید.

ویدیو پنجم تحلیل استوکیومتری کنکور تجربی 1401

تحلیل این سوال برای دانش آموزان رشته ریاضی میباشد و دانش آموزان میتوانند با دیدن این ویدیوها گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. این نمونه سوالات به دانش آموزان کمک بسیار زیادی میکند تا با سوالات کنکور آشنایی کاملی پیدا کنند.

اهمیت استوکیومتری در کنکور

اول از همه به این موضوع را بررسی میکنیم که معنی کلمه استوکیومتری چی میباشد؟ استوکیومتری از کلمه ای یونانی تشکیل شده از و شاخه ای از شیمی است که با رابطه های کمی بین عناصر در تشکیل ترکیبات و همچنین روابط عین عناصر و ترکیبات درگیر در واکنش های شیمیایی سرکار دارد.

میتوان گفت که اگر شما عزیزان تسلط کافی روی مبحث استوکیومتری داشته باشید حدود 20 الی 30 درصد کنکور را برای خود کرده اید زیرا مبحث استوکیومتری به تنهایی دارای 11 درصد است و درهمچنین علاوه بر این که از مبحث استوکیومتری به تنهایی در کنکور سوال دارید در سوالات دیگر هم باید از استوکیومتری کمک بگیرید. در نتیجه تحلیل استوکیومتری کنکور 1401 کمک بسیار زیادی به شما عزیزان میکند.

سوال بعدی این است که استوکیومتری در را در کدوم مباحث مشاهده میکنیم؟ ما استوکیومتری را در فصل 1 دهم (استوکیومتری فرمولی) و فصل 2 دهم (استوکیومتری واکنس و روابط گازها) و فصل 1 یازدهم (درصد خلوص و بازده درصدی) مشاهده میکنیم.

بودجه بندی شیمی در کنکور 1401

در این قسمت بودجه بندی شیمی را در کنکور ریاضی و تجربی در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا شما عزیزان بتوانید با خوانش این بودجه بندی بفهمید از هر سال از چه اهمیتی برخوردار است. شما عزیزان میتوانید با کلیک کردن روی لینک خلاصه ای از مفاهیم استوکیومتری مقاله ای جامع و مفید مربوط به استوکیومتری مطالعه کنید.

جزئیات سوالات شیمی در کنکور تجربی 1401

شیمی در کنکور تجربی کلا شامل 35 سوال در 35 دقیقه میباشد و میتوان گفت یعنی برای هر سوال حدودا 60 ثانیه زمان دارید. سوالات شیمی در کنکور تجربی از سوال 236 تا سوال 270 میباشد.

  • پایه دهم: 8 سوال
  • پایه یازدهم: 14 سوال
  • پایه دوازدهم: 13 سوال

جزئیات سوالات شیمی در کنکور ریاضی 1401

کنکور ریاضی 1401 شامل 35 سوال با 35 دقیقه میباشد و میتوان گفت دانش آموزان باید به در 60 ثانیه به هر سوال پاسخ دهند. درس شیمی از سوال 201 تا سوال 235 میباشد.

  • پایه دهم: 11 سوال
  • پایه یازدهم:13 سوال
  • پایه دوازدهم: 11 سوال

بررسی دقیق جزئیات مباحث کنکور تجربی

همانطور که در این قسمت مطالعه میکنید از مبحث استوکیومتری 4 سوال در کنکور می آید و 11 درصد را به خود اختصاص داده است و دانش آموزان میتوانند با دیدن ویدیو تحلیل استوکیومتری کنکور 1401 استاد مسیح از پس تمام سوالات مربوط به استوکیومتری کنکور بربیایند. استاد مسیح به طور کامل تمام سوالات مربوط به استوکیومتری را برای شما عزیزان تحلیل کرده است و در کنار حل سوالات تمام نکات استوکیومتری را نیز برای شما عزیزا بازگو کرده اند.

آرایش الکترونی و جدول دوره ای5 سوال14درصد
ساختیار لوییس1 سوال3 درصد
استوکیومتری4 سوال11 درصد
شیمی آلی5 سوال14 درصد
ترموشیمی4 سوال11 درصد
اسید و باز4 سوال11 درصد
سینتیک3 سوال9 درصد
تعادل2 سوال6 درصد
الکتروشیمی3 سوال9 درصد
جامدهای بلوری2 سوال6 درصد
محلول ها2 سوال6 درصد

استاد اشکان مسیح

استاد اشکان مسیح یکی از بهترین استادان واقع در استان تهران و کرج میباشد و دانش آموزان میتوانند به صورت آنلاین و حضوری با ایشان کلاس داشته باشند. یکی از مکان هایی که استاد مسیح در آن تدریس میکنند آموزشگاه دخترانه پرسا میباشد. شما میتوانید با کلیک کردن روی لینک معرفی استاد اشکان مسیح مقاله ای کامل مربوط به ایشان و طرز درس دادن هایشان در اختیار خود داشته باشید.

دانش آموزانی که برای موفقیت در کنکور و دروس خود نیار به مشاور دارند میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند در دانشگاه های برتر ایران و در بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

اشکان مسیح

تحلیل استوکیومتری کنکور 1401 دارای 5 ویدیو است شما عزیزان میتوانید برای دریافت ویدیو های بعدی روی لینک تحلیل استوکیومتری کنکور 1401 ویدیو 2 کلیک کنید.

ادامه تحلیل استوکیومتری کنکور

در ادامه از تحلیل استوکیومتری ویدیو های 2 تا 5 را نیز در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی از تسلط خود را بالاتر و بالاتر ببرید. استاد مسیح این 5 ویدیو استوکیومتری را برای شما عزیزان تحیلی کرده است تا شما عزیزان بتوانید با مشاهده کردن این ویدیو ها آمادگی های لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا