پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد اشکان مسیح

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.9/5 - (8 امتیاز)

در این مقاله به معرفی استاد اشکان مسیح می پردازیم. وقتی صحبت از یک استاد پرشور و نشاط و با انرژی می شود استاد مسیح اولین کسی است که به ذهن میاید. تدریس استاد مسیح ترکیبی از انرژی و علاقه به درس شیمی است و با تسلطی که به مباحث مختلف شیمی دارند, استاد محبوب دانش آموزان هستند.

اگر برای درس شیمی خود به دنبال یکی استاد پرانرژی هستید که انگیزه درس خواندنتان را بیش تر کرده و با حوصله سوالات و مشکلاتتان را بررسی کند, کلاس های درس استاد شیمی آقای مسیح را از دست ندهید. برای ثبت نام در کلاس های آقای مسیح با شماره تلفن 02633408944 تماس بگیرید.

معرفی استاد اشکان مسیح

مهندس اشکان مسیح مدرس شیمی کنکور با 12 سال سابقه تدریس هستند. اگر بخواهیم به طور خلاصه فعالیت هایی که در طی این سال ها انجام داده اند را بگوییم بدین صورت است:

  • مدرس رتبه های برتر کنکور در آموزشگاه ها و مدارس مطرح کشور
  • استاد پروازی شهرهایی مثل شیراز, تبریز, قم و …
  • تالیف جزوه های شیمی
  • تدریس در آموزشگاه های خوب تهران, اصفهان, البرز, کرج و ….

نکته بسیار جالبی که در دانش آموزان استاد اشکان مسیح دیده ایم، تست زنی از سه منبع هست که اولا سه منبع با سطح سخت بوده اند و ثانیا علاقه دانش آموز به یادگیری این درس انقدر زیاد شده است که سه منبع را همزمان پیش میبرد. (مبتکران، خیلی سبز و موج آزمون)

البته اینکه خود استاد نیز در کلاس هایش سه منبع را برای دانش آموزان بررسی میکند و از هرسه منبع تست های متناسب با سطح کنکور حل میکند، نشان دهنده تبهر و تسلط استاد بر تست زنی است! خود استاد مسیح درباره این روش تست زنی و تست های انتخابی حل کردن برای دانش آموزان گفته است که:

ما از تست های منابع مختلف ترسی نداریم و از هر کجای دنیا که میخواهید تست بیاورید ما سر کلاس حل کنیم!

خب این نکته واقعا قابل بحث است که استاد به خودش و کار خودش برای حل تست ها اطمینان دارد. نه مثل بعضی اساتید که چند تست محدود را در کلاس ها تمرین و حل میکنند و نهایتا دانش آموز از کلاس خارج میشود و نمیتواند حتی تست های یک منبع و ایده های یک طراح را حل کند!

روش تدریس استاد اشکان مسیح

روش تدریس شیمی استاد مسیح در کلاس های حضوری و مجازی کیفیت یکسانی دارد. کلاس های ایشان از نظر بصری هم جذاب هستند و با استفاده از پروژکتور مفاهیم تصویری را به دانش آموزان یاد می دهند و بارها تاکیید داشتند که شیمی را طوری آموزش می دهند که در کنکور هر نوع سوالی با هر روشی که مطرح شده باشد را می توانید جواب بدهید.

ارائه راهکار های محاسباتی مختلف(مثل روش تفصیل در مخرج برای حل سوالات شیمی) در تدریس استاد مسیح یکی از نقاط قوت و جذاب کلاس های ایشان به ویژه برای بچه های قوی در درس ریاضی است.

استاد مسیح در کلاس های خود اصرار زیادی بر فعال بودن دانش آموز دارند و بعد از تدریس و در زمان حل کردن تست های مرتبط با مبحث “حتما” به دانش آموزان فرصت کافی برای کشف راه حل درست و حدس جواب میدهد و در کلاس هایش به هیچ عنوان حوصله سر رفتن و یک طرفه مبحث را درس دادن دیده نمیشود!

در کنار همه این ها یکی از خوش اخلاق ترین و باحوصله ترین اساتید هستند و به جرات می توانیم بگوییم که همه شاگردان و دانش آموزان آقای مسیح را بسیار دوست دارند و با شوق و علاقه در کلاس های درسشان حاضر می شوند. پس اگر به دنبال یک کلاس کاملا پر بازده، سطح بالا، کنکوری و با جو سالم(!) هستید، کلاس های استاد مسیح مناسب شما خواهد بود.

کلاس های استاد مسیح برای چه دانش آموزانی مناسب است؟

استاد مسیح سخت گیر است و تکالیف را شخصا در کلاس ها چک میکند. پرسش کلاسی از ویژگی های جدا نشدنی کلاس های اشکان مسیح است و به همین جهت اگر دانش آموز میخواهد بدون آمادگی در کلاس حاضر شود، دوره های شیمی اشکان مسیح قرار است به او سخت بگذرد!

تدریس استاد مفهومی است و البته این روش متناسب با سوالات شیمی کنکور 1402 هست و اگر به دنبال حفظی خواندن و با شعر و قصه یاد گرفتن شیمی هستید، استاد مسیح نمیتواند معلم مناسب شما باشد چون یادگیری مفهومی شیمی در کلاس های استاد مسیح موج میزند!

بخش های حفظی شیمی استاد مسیح به صورت فایل های جزوه دار در اختیار دانش آموزان است و پرسش از بخش های حفظی روش ایشان برای آطمینان از بخش های حفظی شیمی است.

راه های اتباطی با استاد اشکان مسیح

استاد مسیح سوالات شیمی را در کانال تلگرامی خود نیز به صورت فایل های ویدیویی در اختیار دانش آموزان قرار می دهند و مانند سایر اساتید در کانال تلگرام فعال نیز هستند. برای مثال نمونه سوالات نهایی شیمی را همراه با پاسخ, سوالات هماهنگی خارج از کشور و تست های بخش های مختلف شیمی را در تلگرام قرار داده اند.

سایر راه های دسترسی به استاد مسیح به این صورت است:

  • آدرس ایمیل: ashkanmasih@akoedu.ir
  • صفحه اینستاگرام: ashkan_massih
  • آدرس تلگرام : shimimohandesmasih
  • شماره تماس : 02633408944
  • آدرس : مهرشهر – بلوار شهرداری – خیابان 200 – پلاک 355

مقایسه استاد اشکان مسیح با سایر اساتید شیمی

در این قسمت می خواهیم استاد مسیح و سایر اساتید بزرگ شیمی را با یکدیگر مقایسه کنیم. این مقایسه به این هدف انجام می شود تا راه و روش تدریس هر یک از این اساتید را بهتر بشناسید تا استادی را که با روش شما مناسب تر است را راحت تر پیدا کنید.

اگر بخواهیم شیوه تدریس استاد مسیح را با استاد محمدرضا مصلایی بررسی کنیم, می توانیم بگوییم آقای مصلایی کمی سخت گیر تر هستند ولی سخت گیری همیشه نمیتواند باعث یادگیری بهتر شود. اما رضایت از کلاس ها آنلاین استاد مسیح بیشتر دیده شده است. از نظر هزینه کلاس ها, هزینه کلاس های استاد مصلایی کمی بیش تر می تواند باشد.

در ادامه از استاد عزیز آقای محمد مرادی کمی صحبت می کنیم. از شباهت استاد مرادی با استاد مسیح پرنشاط بودن و باحوصله بودن این دو استاد می باشد. استاد مسیح نسبت به استاد مرادی تست های بیشتری حل میکند و برای بیان مفهومی توانایی بالا تری دارند.

در آخر کمی از استاد باتجربه و خوب شیمی آقای بهمن بازرگانی صحبت خواهیم کرد. تجربه استاد بازرگانی در تالیف کتاب های خوب شیمی مثل کتاب های شیمی انتشارات مبتکران جامع سه پایه بیش تر از استاد مسیح می باشد. اما اولا استاد بهمن بازرگان در نوشتن توانمندند و کلاس های شیمی استا د مسیح توانسته است رضایت بیشتری نسبت به کلاس های استاد بازرگان داشته باشد که شاید یکی از این علت ها اخلاقیات بهتر استاد مسیح و همکاری وی با شرایط دانش آموز باشد.

هرچند استاد مسیح خودشان هم از کتاب های بهمن بازرگان در تست زنی استفاده میکنند اما نمیتوان ادعا کرد که بازرگان سطح بالاتری از استاد مسیح دارند!

کلام آخر مشاوره تحصیلی آکو درباره استاد اشکان مسیح

با این که بارها تکرار کردیم اما لازم است باز هم بگوییم که استاد مسیح شیمی را طوری درس می دهند که حتی اگر علاقه چندانی هم به این درس نداشته باشید, باز هم از بودن سر کلاس ایشان لذت خواهید برد. چون فردی بسیار با انرژی, با محبت و خاکی هستند و علم کافی در زمینه تدریس شیمی کنکور دارند.

Screenshot 20230116 144407 Instagram

همچنین ایشان با تمام دانش آموزان و مشاوران آموزشگاه پرسا از جمله آقای حاج کرم ارتباط خوب و صمیمانه ای دارند که این نشان می دهد کم تر کسی ممکن است با استاد مسیح ارتباط خوبی نگرفته و کلاس های درسشان را دوست نداشته باشد. در آخر اگر نیاز به مشاوره تحصیلی داشتید یا درباره اساتید آموزشگاه پرسا سوالی داشتید از مشاوران تلفنی آکو کمک بگیرید.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا