پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تعطیلی مدارس کرج چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

این روز ها باتوجه به افزایش آلودگی هوا در استان البرز و راهکار عجیب مسئولین برای از بین بردن مشکلات با راه حل مقطعی، هرروز شاهد بالاتر رفتن شاخص آلودگی هوا و تعطیل شدن مدارس کرج به ویژه در مقطع ابتدایی هستیم.

البته که بجز دانش آموزان مقطع ابتدایی این آلودگی هوا برای سایر اقشار ضغیف تر جامعه هم آسیب زا است اما ظاهرا هنوز نیازی به تعطیلی مقاطع متوسطه اول، دوم و ادارات و بانک ها نیست و در روز سه شنبه ۱۴ آذر فقط مقاطع دبستان و پیش دبستان تعطیل شدند.

این درحالی است که استان تهران بجز شهرستان فیروزکوه تا پایان هفته(روز پنجشنبه ۱۶ آذر) در همه مقاطع آنلاین شده است و دانشگاه ها نیز میتوانند کلاس های خود را به صورت آنلاین برگزار کنند.

آخرین اخبار را درباره تعطیلی مدارس میتوانید از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو دریافت کنید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

خبر تعطیلی مدارس چهارشنبه کرج

هرچند که هنوز در ساعت ۱۷.۴۷ دقیقه بعد از ظهر درباره تعطیلی مدارس کرج سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ خبری منتشر نشده است اما در تلاشیم که در کمترین زمان ممکن، با بهره مندی از اخبار موثق درباره تعطیلی مدارس کرج سه شنبه به شما اطلاعات کافی دهیم.

مدارس کرج در روز چهارشنبه ۱۵ آذر تعطیل نیست و به صورت عادی در ساعت های مشخص شده به صورت حضوری برگزار میشود.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا