پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجشدانلود آزمون های آزمایشی

تمدید ثبت نام آزمون جامع سنجش 15 اردیبهشت 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
2.2/5 - (17 امتیاز)

با وجودیکه مهلت دومین ثبت نام آزمون جامع سنجش تا 29 فروردین اعلام شده بود اما مطابق هر دوره مهلت ثبت نام آزمون 15 اردیبهشت سازمان سنجش تا 3 اردیبهشت تمدید شد و داوطلبانی که مایل به ثبت نام در دومین آزمون جامع سازمان سنجش هستند میتوانند از طریق حساب کاربری خود در وبسایت تعاونی سنجش اقدام به ثبت نام کنند.

دانلود آزمون 15 اردیبهشت 1402 سازمان سنجش

انتظار میرود که طبق روال هرساله و درست مثل تمدید مهلت ثبت نام آزمون 25 فروردین 1402، مهلت ثبت نام آزمون های جامع سنجش، مهلت ثبت نام آزمون 15 اردیبهشت سازمان سنجش نیز مجددا تمدید شود و گمان میرود تا 5 اردیبهشت برای داوطلبان مهلت ثبت نام وجود داشته باشد.

اما به داوطلبان پیشنهاد میکنیم در هیچ کاری لحظه آخری نباشند و سعی کنند برای ثبت نام آزمون جامع سنجش همین حالا خودشان را از طریق وبسایت سنجش، کافی نت یا وبسایت مجموعه های همکار با تعاونی سنجش اقدام کنند.

به طور کلی آزمون های جامع سنجش به علت جامعه آماری بالا، نزدیکی سطح سوالات و بودجه بندی به کنکور و از حق نگذریم کمی هم به علت تشابه اسمی تعاونی سازمان سنجش با نام برگزار کننده کنکور یعنی سازمان سنجش آموزش کشور، طرفداران زیادی در بین داوطلبان دارند و تحلیل درست این ازمون ها و البته بررسی دقیق کارنامه ازمون سنجش نیز میتواند در ارتقاء شرایط دانش آموز بسیار موثر باشد.

ثبت نام آزمون جامع سنجش تا 5 اردیبهشت 1402 - آزمون 15 فروردین 1402 سنجش

ثبت نام آزمون جامع سنجش درست است یا خیر؟

دومین آزمون جامع سازمان سنجش که در تاریخ 15 اردیبهشت برگزار میشود از تمامی مباحث دهم و یازدهم و دوازدهم خواهد بود اما برای مطالعه دقیق بودجه بندی ها و روند تکاملی بودجه بندی آزمون های سازمان سنجش میتوانید فایل بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش را در لینک آبی رنگ دریافت کنید.

به هرحال اگر به عنوان یک مشاور کنکور بخواهم برای ثبت نام آزمون های جامع سازمان سنجش به شما پیشنهادی بکنیم باید بدانید که اگر درس خوانده اید و خودتان میدانید که وقت جمع بندی است، بله آزمون های جامع سازمان سنجش را شرکت کنید. نمیگویم اگر از روز اول کنکوری خوانده اید اما اگر حداقل از عید به بعد را درست و حسابی درس خوانده اید این آزمون ها به درد شما میخورد.

اگر دوران تابستان، دوران مهم امتحانات ترم اول، شروع کنکور از بهمن ماه، دوران طلایی عید و حتی روز های جمع بندی بعد از عید را از دست داده اید و تا امروز که تقریبا دوماه تا کنکور مانده تصمیم دقیقی نگرفته اید، آزمون 15 اردیبهشت 1402 به جز ایجاد یاس و ناامیدی کمکی به شما نمیکند.

البته اگر این شرایط را دارید، آزمون 15 اردیبهشت سنجش که هیچ حتی داشتن خود سوالات کنکور هم به درد شما نمیخوره…

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا