پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجشدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 2 دی 1401 سازمان سنجش

آزمون های آزمایشی سازمان سنجش

2.8/5 - (79 امتیاز)

آزمون های آزمایشی سنجش به صورت مرحله ای و تقریبا هر ماه برگزار میشود. یکی از علت های اهمیت شرکت در آزمون 2 دی 1401 سازمان سنجش نزدیک بودن تاریخ این آزمون به کنکور دی 1401 است.

البته باتوجه به اینکه دانش آموزان دوازدهمی در دی ماه هنوز بخش مهمی از دروس دوازهم را نخوانده اند، میتوان ادعا کرد که رقابت کنکور دی ۱۴۰۲ فقط بین فارغ التحصیلان ۱۴۰۱ خواهد بود و شرکت در آزمون های آزمایشی میتواند این رقابت را برای دانش آموزان آسان تر کند.

باتوجه به تغییرات کنکور 1402 و حذفیات این آزمون ورودی دانشگاه در سال جاری، طبیعتا بودجه بندی آزمون ها نیز باید مطابق همین حذفیات باشد. میتوانید بودجه بندی آزمون های سنجش را مشاهده کنید.

برنامه راهبردی آزمون های سازمان سنجش

آزمون 2 دی  1401 سازمان سنجش پایه دوازدهم به صورت دفترچه های پیوسته سوال و پاسخ به تفکیک هر رشته در وبسایت تخصصی مشاوره کنکور آکو قرار گرفته است.

هرچند بر اساس قوانین و ویژگی های یک آزمون آزمایشی استاندارد، آزمون های سنجش در این دسته قرار نمیگیرند. اما به هرحال دانلود سوالات و شرکت در این آزمون های آزمایشی کنکور در روزهای منتهی به کنکور سراسری دی 1401 خالی از لطف نخواهد بود.

فراموش نکنید که محل آزمون دادن یا روز آزمون مهم نیست و بیشتر از همه نحوه تحلیل آزمون است که میتواند تفاوت رتبه های برتر کنکور و داوطلبان معمولی را تعیین کند.

برای دانلود نمونه سوال های بیشتر و یا پاسخ به سوالات مشاوره ای خودتان میتوانید در کانال تلگرام مشاوره کنکور آکو عضو شوید یا با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

دانلود آزمون 2 دی 1401 سازمان سنجش

بنا به درخواست حفاظت آزمون های سنجش لینک های دانلود حذف شده اند

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام چطور میتونم ازمون جامع هدف دوم دی سنجش برای رشته تجربی رو به دست بیارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا