پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 138 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

در این ویدیو به حل تست 138 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. تست 138 زیست شناسی را به صورت تشریحی بررسی می کنیم تا درک شما را در فهم این سوال افزایش دهیم.

در این تست شما باید مبحث مربوط به پرندگان را به خوبی مطالعه کرده باشید. در این صورت پیدا کردن گزینه درست راحت خواهد بود.

خواندن زیست شناسی به صورت مفهومی می تواند مطالعه را برایتان لذت بخش کند و در صرفه جویی وقتتان نیز بسیار موثر است.

رشته زیست شناسی یکی از پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی می باشد که به صورت کلی شامل 5 گرایش است:

  1. زیست شناسی عمومی
  2. زیست شناسی گرایش دریا
  3. زیست شناسی گرایش علوم گیاهی
  4. زیست شناسی زیست علوم جانوری
  5. زیست شناسی سلولی مولکولی

اگر به رشته زیست شناسی جانوری علاقه مند هستید , با مطالعه این مقاله بیش تر با این رشته و گرایش های جزئی تر آن آشنا خواهید شد.

چرا تحلیل تست 138 کنکور تجربی 1401 مهم است؟

این ویدیو کار کیسه های هوایی را به صورت خلاصه به شما توضیح می دهد. و با بررسی گزینه ها کمک می کند تا با عملکرد کیسه های هوایی پرندگان به خوبی آشنا شوید.

جالب است بدانید که کیسه های هوایی پرندگان دارای پیشرفته ترین سیستم تنفسی در میان جانداران است. این کیسه ها امکانات بسیار زیادی را به پرنده می دهد تا بتواند مسافت های طولانی را پرواز کند یا روی سطح آب شناور بماند.

پرندگان بر خلاف انسان ها غدد تعریق ندارند و عرق نمی کنند. در هنگام پروازهای طولانی کیسه های هوا گرمای تولید شده را جذب می کنند و با بازدم به بیرون هدایت می کنند.

همچنین وقتی پرندگان در آب هستند , این کیسه ها با تغییر وضعیت به آن ها این امکان را می دهند که در زیر آب شنا کنند یا به سطح آب بیایند.

مطالعه شکل های مربوط به آناتومی پرندگان به شما کمک می کنند که مطالب را سریع تر به خاطر بسپارید و در عین حال جذابیت زیادی هم دارند.

برای دیدن تست های مربوط به زیست شناسی کنکور تجربی 1401 در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا