پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 186 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

در این ویدیو حل تست 186 کنکور تجربی 1401 را مشاهده می کنید. با حل تست 186 فیزیک به صورت تشریحی جواب سوال را حل و بررسی می کنیم.

تست 186 یکی از همان تست هایی است که اگر با استفاده از داده های سوال , نمودار را رسم کنید خیلی سریع به جواب درست خواهید رسید.

برای حل هر مسئله ای راه های متفاوتی وجود دارد. اما در آزمون کنکور که زمان و تمرکز خیلی مهم است , بهترین کار استفاده از راحت ترین و سریع ترین راه حل است.

اگر در بررسی سوال ها و نمودارهای فیزیک مشکل دارید تا زمان باقی است به رفع این مشکل بپردازید. چون حتما سوال های پیچیده و نمودار ها را در کنکور 1402 خواهید داشت.

این سوالات از گذشته تاکنون به مراتب پیچیده و سخت تر شده اند. و اگر هدف شما موفقیت در آزمون کنکور است فیزیک را خیلی جدی بگیرید.

برای آن که بیش تر از اهمیت درس فیزیک در کنکور و ضریب آن مطلع شوید مقاله ضریب فیزیک در کنکور را حتما مطالعه کنید.

چرا تست 186 کنکور تجربی 1401 را حل کنیم؟

تست 186 و سایر تست های کنکوری فیزیک تجربی مهم و قابل بررسی هستند. ما در ویدیوهای تشریحی سعی می کنیم تا با حل این تست ها تا حد ممکن در مسیر یادگیری همراهتان باشیم.

حالا که در این مسیر یادگیری قرار گرفته اید , خوب است بدانید که این مسیر می تواند پر از سختی و چالش باشد. برای گذر از این چالش ها باید همواره به هدف و انگیزه ای که در شروع این مسیر داشته اید فکر کنید.

هر وقت که خسته شدید یا ناامید , به این فکر کنید که با استقامت و برنامه ریزی از پس کنکور برآمده و نتیجه تمام زحمات خودتان را خواهید دید.

پس اگر هنوز برنامه ریزی مناسبی برای مطالعه تان ندارید از مشاوره برنامه ریزی درسی کمک بگیرید. مشاوران با بررسی درس ها و در نظر گرفتن توانایی هایتان برنامه درسی منظمی را در اختیارتان قرار می دهند.

همچنین برای طرح سوالات مشاوره ای خود از مشاورین آکو , در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو عضو شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا