پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

گزینه دودانلود آزمون های آزمایشی

دانلود آزمون های گزینه دو به صورت رایگان

دانلود آزمون های گزینه 2

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.9/5 - (154 امتیاز)

مطابق با برنامه بودجه بندی گزینه دو ، در تاریخ 4 آذر 1401 آزمون آزمایشی گزینه دو برای داوطلبان کنکور دی 1401 بود ولی برای داوطلبان کنکور تیر 1402 میتواند یک آزمون دوره پایه و دوازدهم از بخش های ابتدایی دوازدهم و اواسط دهم و یازدهم باشد.

برنامه ریزی براساس آزمون های گزینه دو میتواند شما را تا حدودی از نظر بودجه بندی هفتگی مطالعه راهنمایی کند اما اگر از بودجه بندی عقب بودیم چکار کنیم؟ چطور میتوانیم برای افزایش تراز آزمون تلاش کنیم؟ اصلا آزمون های آزمایشی برای کنکور میتوانند به ما کمک کنند یا خیر؟ دانلود آزمون گزینه دو خوب است یا خیر؟

همه این نکات را میتوانید به کمک یک مشاوره تحصیلی کنکور به صورت تخصصی بررسی کنید. کافی است برای دریافت اولین وقت مشاوره خود با بهترین تیم مشاوره تحصیلی کنکور در کرج، با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو سوال های مشاوره ای خود را بپرسید.

دانلود آزمون های گزینه دو 4 آذر 1401

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا