پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجشدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 28 مهر 1402 سنجش

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
2/5 - (1 امتیاز)

دانلود آزمون های سنجش بیشتر برای بچه هایی که در آزمون شرکت کرده اند و حالا به دنبال پاسخ صحیح سوالات و نکات مهم و کلیدی طراحان برای تسلط بیشتر یا کامل کردن خلاصه نویسی هایشان میگردند لازم است. دانلود آزمون 28 مهر 1402 سنجش هم به همین جهت مورد استفاده قرار میگیرد که در این مطلب لینک دانلود آزمون را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

البته که استفاده از آزمون آزمایشی سنجش بدون تحلیل کارنامه، به ویژه در آزمون های جامع سنجش به هیچ دردی نمیخورد و پیشنهاد میشود برای ثبت نام ازمون های آزمایشی سنجش همراه با تحلیل پیشرفت دروس و امکان شرکت حضوری در آزمون به وبسایت رسمی سنجش سرو مراجعه نمایید.

بودجه بندی سوالات آزمون 28 مهر 1402 سنجش

مطابق بودجه بندی سالیانه ارائه شده توسط شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور آزمون 28 مهر 1402 اولین آزمون بعد از آزمون های جمع بندی تابستان بوده است. مطابق بودجه بندی آزمون های سنجش سال 1402-1403 کنکوری ها در این آزمون به اندازه یک هشتم کتاب درسی باید در منابع دوازدهم پیشروی داشته باشند و در کنار آن دهم هم جزو بودجه بندی پایه سوالات آزمون 28 مهر 1402 بود.

پایه یازدهم در آزمون 28 مهر سنجش پیشخوانی ندارد و فقط به اندازه بودجه بندی تدریس شده در مدارس سوالات مطرح شده است. ظاهرا طراحان سوالات و بودجه بندی آزمون های سنجش برای پایه یازدهمی ها مرور دهم را لازم نمیدانند و به همین علت هم در هیچ رشته ای بخش مطالعه پایه قرار نداده اند. سوالات آزمون 28 مهر 1402 سنجش پایه یازدهم:

برنامه ریزی آزمون های سازمان سنجش برای پایه دهم هم مثل پایه یازدهم، هیچ پیش خوانی یا مروری نداشت و صرفا برای شروع از مهر بچه ها با مدرسه بود. البته باتوجه به نهایی بودن امتحانات امسال از پایه دهم، به نظر میرسد آزمون های آزمایشی نهایی بیشتر از آزمون های تستی برای دهم و یازدهمی ها به درد بخورد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا