پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

بهترین روش های تقلب در کنکور برای داوطلبان ۱۴۰۲ چیست؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

همیشه میگن بهتره بچه با یه بزرگتر کار خلاف رو تجربه کنه که جذابیتی که کار های ممنوعه دارن از بین بره و زیر نظر کسی باشه که قطعا نمیذاره اتفاق بدی براش بیوفته! مثلا شاید دیده باشید که خیلی از پدر مادر ها به بچه اشون اجازه میدن سیگار کشیدن رو در حضور خودشون جربه کنه تا دیگه برای از بین بردن حس کنجکاوی، به صورت مخفیانه این کار رو انجام نده. خب این که ماهم به عنوان مشاور کنکور، روش های تقلب در کنکور رو برای شما آوردیم دقیقا به همین علته!

اگه بدونی داری چیکار میکنی و مجازات و اتفاقات بدی که منتظرته رو بدونی و بازهم بخوای با تقلب کار کنکورت رو پیش ببری، این دیگه مشکلیه که نه ما و نه هیچ مشاور کنکور دیگه ای نمیتونه حل کنه چون تو باورت رو به خودت و توانایی هات از دست دادی! و فکر میکنی قراره با تقلب کردن اتفاق خاصی بیوفته!

به هرحال توی این مقاله قراره بهترین راه های تقلب رو که قبلا هم سابی استفاده شده باهم یاد بگیریم! اگه یک درصد از ضربه زدن به آینده تحصیلی خودت پشیمون شدی و تصمیم گرفتی درست و حسابی درس بخونی و با تلاش موفق بشی، با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیر.

راه های تقلب در کنکور سراسری

بهترین روش های تقلب در کنکور سراسری با محافظت های الکترونیکی ۱۴۰۲

اگر برای تقلب در کنکور برنامه ریزی میکنید اول از همه بگوییم که ریلکس بودن برای داشتن نتیجه بسیار بسیار مهم هست! پس حتی اگر داشتن به وسیله ای که برای تقلب داخل جلسه بردید هم نزدیک هم میشدن کاملا طبیعی رفتار کنید و حواسش رو با سوال پرسیدن پرت کنید! چه سوال هایی برای گیج کردن مراقب ها موقع تقلب در کنکور بپرسیم؟ سوال هایی مانند:

من صندلیمو از کجا باید پیدا کنم؟ دستمال کاغذی لازم دارم آیا دارید؟ یا میتونید با دوستتون بخندید و حرف تو حرف کنید! یا میتونید بگید سنجاق دارید؟ و ازین دسته سوالاتی که همه چیز رو عادی جلوه بده….

یه نکته مهم دیگه اینکه، به تجربه ثابت شده برای بردن وسایل تقلب در کنکور قطعا سد های محافظتی خاصی وجود داره که باید باتوجه به اونها روش و محل قرار دادن وسایل تقلب رو انتخاب کنید. پس برای داقل دو موردش برنامه ریزی کنید که وقتی خواستید وارد حوزه بشید و مراقبت های حوزه رو دیدید یه plan B هم داشته باشید.

هرچند که راه اشتباهی رو انتخاب کردید و علاوه بر مجازات قانونی تقلب در کنکور، این کار از نظر انسانی و وجدانی و شرعی نیز خوردن حق کسانی است که در این مسیر تلاش کرده اند اما درست مثل زمانی که دارید برای کنکور تلاش میکنید، ۹۹ درصد از موفقیت شما در کنترل استرس و ریلکس بودنِ شما هنگام ورود به جلسه با وسایل تقلب هستش!

یادتون باشه بعضی از حوزه فلزیاب ندارن پس ورود به اینگونه از حوزه ها قطعا ساده تر خواهد بود! اما تمامی وسایل تقلبی که در ادامه بهتون معرفی میکنیم و روش های جاساز کردن اونها با فرض وجود فلزیاب در حوزه های امتحانی در نظر گرفته شده اند.

وسایل تقلب در کنکور سراسری

وسایل تقلب در کنکور و نحوه استفاده از آنها

وسایل تقلب در کنکور بسته به روشی که میخواین انتخاب کنین متفاوته اما باتوجه به شرایطی که معمولا در ورودی های حوزه های امتحانی وجود دارن وسیله هایی که بیشتر استفاده میشن عبارتند از:

  • ساعت هوشمند
  • پاک کن تقلبی فلزی
  • خودکار هندزفری دار
  • وی ای پی کارت
  • گوشی کوچک بند انگشتی
  • ویزا کارت
  • ماسک خط خور

همه وسایلی که نام برده شد سیمکارت خور هستن که میتونید یا خودتون تهیه کنید یا اصلا از سایتی جایی تهیه کنید که البته خیلی نمیشه به کسایی که وسایل تقلب در کنکور رو میفروشن اعتماد کرد.

البته بجز بردن این وسایل سیم کارت خور تماسی، باید شما یک عامل هم در خارج از جلسه داشته باشید که با خرید پاسخنامه کنکور جواب ها رو به صورت پیامک ارسال کنه یا به صورت تماس صوتی براتون بخونه! که طبق وسیله ای که بخرید مشخص میشه که باید تماس گرفته بشه یا پیامک ارسال بشه! البته فقط با خرید گوشی بد انگشتی میتونی با پیامک تقلب کنید.

اگر تصمیم گرفتید تقلبتون با هندزفری باشه و عامل خارجی براتون جواب ها رو میخونه، یادتون باشه شما هیچ حرفی نمیزنید و فقط گوش میدید و جواب هارو وارد میکنید.

بعد ورود دقت کنید حتما باید فاصله بین هندسفری و دستگاهتون در حد ۵۰ تا ۶۰سانت باشد نه کمتر چون اگه فاصله کم باشه صدا بلند میشه و اگه فاصله زیاد باشه صدا ضعیف پس تو خونه حتما وسیلتونو چک کنید که در چه فاصله ای بهترین و با کیفیت ترین صدارو داره.

برای وارد شدن به حوزه کنکور با وسایل تقلب چه پیشنهاداتی داریم؟

اولین پیشنهاد برای وارد کردن وسایل تقلب در کنکور گذاشتن وسایل داخل کفش هستش! میتونید کفشِ لِج دار تهیه کنید و به کفاشی بدید و بگید به ابعاد وسیله ای که دستتونه فضای خالی ایجاد کنه تا شما وسیله رو جاسازی کنید!

راه های تقلب در کنکور سراسری

دومین پیشنهاد این هست که یه کفش سایز بزرگ تر و راحت تر تهیه کنید و وسیله رو داخل کفش(کف پا یا بغل یا جلوی پا)قرار بدید و گام های آروم و با تواضع بردارید!

سومین پیشنهاد برای بردن وسایل تقلب در کنکور این هست که کمربند سگک دارِ فلزی به کمره شلوار ببندید و وسیلتون رو جلوی بدن و ۲ الی ۳ سانت پایین تر از سگکِ کمربند قرار بدید و ی جوری میزون کنید که تکون نخوره!

اگر فلزیاب باشه و روی نافِ شما بگیره وقتی بوق زد با ارامشِ تمام ی لحظه لباس رو گذرا میدید بالا و میگید سگکِ شلوارمه و اونام از طبیعی بودنِ شما خیالشون راحت میشه و میگن اره ریگی ب کفشش نیس و میزارن ب راحتی رد بشی!

چهارمین پیشنهاد اینه که میتونید داخل جامدادی جاسازی کنید وسیله رو و جامدادیه چند زیپه تهیه کنید و توشو با لوازم تحریر شلوغ کنید و داخلش کلید حتما باشه که بتونید راحت با اون کلید حواس مراقب ها رو پرت کنید و به اینکه جسم فلزی دیگه ای داخل جامدادیتون هست شک نکنن.

پنجمین پیشنهاد اینه که میتونید داخل ماسک و نسبت ب اندازه وسیله! جاسازی کنید و ۲تا ماسک بزنید! البته الان که دیگه کرونا تموم شده، دوتا ماسک زدن یکم عجیبه و شاید یکم بهتون شک کنن!

یه جامدادی کوچیک ولی جادار تهیه کنید! دستگاه رو داخل جامدادی جاسازی کنید! سپس یک کیسه یا پلاستیکِ شیک و دستی بردارید و کیک! آبمیوه! شکلات! جامدادی! کلید! اسپری الکل! مواردی ک نام بردم قرار بدید داخل پلاستیک و برید! وقتی از شما میپرسن داخلش چیه به ریلکسیه تمام بهشون نشون میدید!

یادتون نره که مهمتر از انتخاب روش های تقلب در کنکور باید آرامش داشته باشید تا بتوانید با موفقیت وسایل تقلب رو سر جلسه ببرید!

استفاده از جعبه های خوراکی مثل کیک و بیسکوییت یا بطری های آب معدنی عجیب و غریبی که میشه جاسازشون کرد و حتی فلاکس های یک نفره چایی جای خوبی برای قایم کردن وسایل تقلب است.

راه های تقلب در کنکور ویژه دختران!

دخترا میتونن وسایل تقلبشون رو توی لباس زیرشون جاساز کنن یا اصلا زیر مقنعه لای موها با کلیپس وسیله رو ببرن داخل! برای دخترا خریدن پاسخنامه کنکور راحت تره و میتونن هنزفری بیسیم‌ یا حتی باسیم ببرن با یه گوشی ساده ، بعد یکی از خونه زنگ میزنه بهش و راحت جوابارو میخونه براش. یا اگه جاش‌ خوب بود میتونه گوشی لمسی در بیاره حتی بنویسه از روش بره ، یا اپل واچ ببره! اما به هرحال چه دختر باشی چه پچسر، مجازات تقلب در کنکور رو جدی بگیر و با آینده خودت بازی نکن.

مجازات تقلب در کنکور را جدی بگیرید

مجازات تقلب در کنکور رو جدی بگیرید!

همه این ها رو گفتیم و روش های تقلب در کنکور رو ریز به ریز و جزء به جزء براتون توضی دادیم اما اگر فکر میکنید خیلی زرنگید باید دوتا نکته رو هم بهتون بگم! همونطور که شما این مقاله رو دیدید و دارید برای تقلب کردن در جلسه کنکور برنامه ریزی میکنید، مراقبای کنکور هم کلاس های توجیحی دارن که با این راه ها مقابله کنن و نذارن شما تقلب کنید.

دوم هم اینکه فرض کنید یک درصد تقلبتونو پیدا کنن و هم پول رو داده باشید و هم مجازات تقلب در کنکور رو به دوش بکشید. پس اگه انقدر ناامیدید که فکر میکنید تنها راه نجاتتون تقلب هست، بهتره یکبار با خودتون فکر کنید و ببینید کدوم براتون شیرین تره؟ موفق شدن در کنکور با تقلبی که میدونید رتبه حق شما نبوده و شما آه و زحمت نارسیده چندین هزار نفر رو پشت سرتون دارید؟

یا اینکه واقعا از همین الان جدی تصیمیم بگیرید و یکسال دیگه با تمام قوا بجنگید و سال بعد رتبه برتری بشید که با افتخار منابع آموزشی، مشاورش و روش های درس خوندنش رو معرفی میکنه و الگویی مثل رستگار رحمانی برای همه بچه های کنکوری میشه!

شما فقط به یکذره انگیزه و باور به خودتون نیاز دارید و شاید اگه امسال هم با یک مشاور کار بلد روبرو میشدید واقعا موفق تر از اینی بودید که بیایید و دنبال راه های تقلب در کنکور بگردید. برای انگیزه بیشتر کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو را دنبال کنید.

بهترین راه تقلب کنکور چیه؟

بهترین راه بردن گوشی بند انگشتی برای گرفتن جواب هاست!

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا