پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشی

چرا در آزمون های آزمایشی نوروز شرکت کنیم؟

بررسی مزایای شرکت در آزمون های آزمایشی نوروز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه توجه بسیاری از دانش آموزان کنکوری به شرکت در آزمون های آزمایشی نوروز جلب شده است که به این علت است که، دانشجویان و دانش آموزان در تمام گرایش های تحصیلی و پایه ها، به دنبال آشنایی بیشتر در رابطه با نحوه برگزاری آزمون کنکور سراسری هستند. اگر چه در سال های گذشته نیز درخواست برای برگزاری آزمون های آزمایشی جهت  آشنایی با نکات کنکوری وجود داشت اما در سال جدید تحصیلی تقاضای برگزاری دوره ها، کلاس ها و آزمون های آزمایشی با توجه به تغییرات اخیر در نحوه برگزاری آزمون کنکور سراسری و عدم آشنایی دانش آموزان با این شیوه جدید افزایش یافته است.

شرکت در آزمون های آزمایشی نوروز

نگاهی به جزئیات آزمون های آزمایشی نوروز

دانش آموزان برای آشنایی با چگونگی برگزاری آزمون کنکور سراسری و جزئیات دفترچه سوالات، نحوه زمانبندی و تکنیک های پاسخگویی سوالات، به راهنمایی اساتید تخصصی نیازمندند، بنابراین آموزشگاه های کنکور نیز انواع دوره ها را برای آمادگی شرکت در آزمون برگزار کرده و سپس برای دانش آموزان، آزمون آزمایشی برگزار کرده و به تحلیل آن نیز می پردازند.

علاوه بر این همانطور که می دانید برای افزایش دقت و صحت سوالات و در اختیار داشتن دفترچه سوالات سازمان سنجش، این سازمان برای کمک به آمادگی دانش آموزان، آزمون آزمایشی کنکور را در دی ماه نیز برگزار خواهد کرد تا دانش آموزان بتوانند با توجه به تازگی شیوه سوالات، دو فرصت برای امتحان دادن داشته باشند و رتبه خود را ارتقا دهند، البته باید بدانید در نهایت نمره آزمونی که شما در آن رتبه بالاتری کسب کرده اید برای انتخاب رشته شما محاسبه خواهد شد.

آزمون آزمایشی آنلاین

یکی از انواع آزمون های آزمایشی کنکور، آزمون های آزمایشی نوروز هستند که به دانش آموزان این فرصت را می دهند که حتی اگر پیش از عید و در ایام مدرسه فرصت شرکت در کلاس ها و آزمون ها را نداشته اند، یا اگر در ایام عید تصمیم به شرکت در اردو نوروزی کنکور و شروع مطالعه و حل تست گرفته اند، بتوانند در این ایام فرصت جبران داشته و از آن استفاده کنند.

آزمون های آزمایشی نوروز و مطالعه در ایام عید

نگران فرصت های از دست رفته نباشید، اگر می خواهید در عید شروع به مطالعه کنید ممکن است مرور و جمع بندی تمام دروس غیر ممکن به نظر برسد اما با پایبندی به یک برنامه ریزی اصولی و تمرکز بر مباحث مهم رتبه آور، می توانید قدم بزرگی برای موفقیت در کسب یک رتبه مناسب در کنکور بردارید.

خیلی از دانش آموزان هستند که با توجه به شناختی که از خود دارند، در طول سال تحصیلی تمرکز خود را بر دروس همان سال می گذارند تا با کسب معدل خوب درصد بالایی از کنکور را کسب کرده باشند و سپس در ایام عید به مطالعه دروس سالهای گذشته و تست زنی می پردازند.

سرعت و تکنیک های تست زنی

در نتیجه این دانش آموزان بیشتر از سایر افراد به شرکت در آزمون های آزمایشی نوروزی نیاز دارند و اکثر شرکت کننده های این آزمون ها از این گروه دانش آموزان هستند، و البته تمام دانش آموزان کنکوری که برای افزایش بازده درسی خود در ایام عید و با وجود مسافرت و دید و بازدید ها به جمع بندی دروس نیازمندند.

مزایای شرکت در آزمون های نوروزی

اگر برای شرکت در آزمون های جمع بندی دروس کنکور دچار تردید هستید باید بگوییم که این آزمون ها هزینه چندانی ندارند و شرکت در آن ها به نوعی امتحانی مجانی است! که نه تنها برای شما ضرر نخواهد داشت که بسیار کمک کننده خواهد بود.

اما برای اطلاعات بیشتر مزایای شرکت در آزمون های آزمایشی را در جدول زیر مشاهده کنید:

آشنایی با سوالات کنکور شرکت در آزمون های آزمایشی به شما در آشنایی با نحوه طراحی سوالات کمک می کند.
شبیه سازی محیط کنکور قرار گرفتن در محیط آزمون استرس شما را برای شرکت در آزمون اصلی کاهش می دهد.
افزایش سرعت عمل در پاسخگویی تست ها با شرکت مداوم در آزمون ها طبیعتا سرعت پاسخگویی شما در تست زنی بالا می رود.
افزایش تسط در دروس تخصصی و عمومی علاوه بر آشنایی با نمونه سوالات، در فهم مطالب کتاب های درسی هم به تسلط کافی می رسید.
مرورو کلی کتابها و جمع بندی شرکت در آزمون های آزمایشی به طور خودکار باعث مرور مطالب درسی می شود.
آشنایی با اشکالات درسی و حل آنها نتیجه و ویژگی اصلی شرکت در آزمون هایی که قابلیت تحلیل در آموزشگاه ها را دارند این است که شما می توانید با اشکالات درسی خود آشنا و آن ها را بر طرف کنید.

مشاوره تحصیلی و برگزاری آزمون های آزمایشی نوروز

برای پاسخگویی به سوالاتتان در رابطه با مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور و انتخاب رشته، شرکت در کلاس های کنکور خصوصی و گروهی و یا شرکت در آزمون آزمایشی نوروزی که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می شوند می توانید با مشاورین ما در تیم مشاورین حرفه ای آکو از طریق شماره 02633408944 تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با محیط آموزشگاه به کانال تلگرام مشاوره تحصیلی و یا اکانت اینستاگرام مشاوره کنکور آکو سر بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا