پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

ضبط خوراکی دانش آموزان به جای نمره در مدرسه پسرانه!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.1/5 - (7 امتیاز)

در روز های پایانی سال 1401 فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که از فروختن نمره در ازای گرفتن خوراکی خبر میداد. هرچند که این روز ها اخبار عجیب و غریب از مدارس و آموزشگاه های کنکور کم نمیشنویم اما خبر نمره دادن بابت خوراکی های دانش آموزان شاید چیزی بود که هیچکس انتظارش ار نداشت. این معلم که تصویری تا به امروز از وی منتشر نشده است نمره خوراکی ها را 0.5 نمره در نظر گرفته است ولی به نظر میرسد که به شوخی با دانش آموزان صحبت میکند.

در وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی آکو صحبت درباره اتفاقاتی که در مدارس پسرانه می افتد خالی از لطف نخواهد بود و شاید بیش از هر زمان دیگری صحبت کردن با یک مشاور درباره شرایط تحصیلی و رفتاری دانش آموزان در مدارس احساس شود.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

ضبط خوراکی دانش آموزان در ازای نمره واقعیه؟

در این ویدئو معلم که خیلی هم محترمانه با دانش آموزان برخورد نمیکند، میگوید هر خوراکی نیم نمره دارد و حتی از ظرف کوچک آجیل دانش آموزان هم نمیگذرد. اما باتوجه به اینکه این ویدئو توسط خود معلم و حتی با نشان دادن کامل صورت دانش آموزان گرفته شده، میتوان انتظار داشت که همه این شایعه یک خبر ساختگی برای جذب فالوور در اینستاگرام این استاد منتظر شده باشد.

یا شاید نمره خوراکی ها که در این ویدئو درباره اش صحبت میشود فقط یک شوخی عجیب بوده باشد که البته از نظر خیلی ها شوخی جالبی هم نیست. میتوان انتظار داشت که خانواده های این دانش آموزان اولا از نظر سطح علمی دانش آموزان نگران باشند و ثانیا نگران اتفاقات بدتر از گرفتن خوراکی در ازای دادن نمره باشند!

شاید این اتفاق در بهترین دبیرستان های کرج اتفاق نیوفتد اما به هرحال درخواست پیگیری رفتار معلم ها به ویژه در مدارس پسرانه خیلی هم عجیب و غریب نیست!حضور معلمان به صورت مرتب برای تدریس کاربردی و داشتن رفتار مناسب و در چهارچوب کمترین انتظاری است که هر دانش آموزی میتواند داشته باشد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا