پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

فراخوان جذب دانشگاه امام حسین

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

فراخوان جذب دانشگاه جامع امام حسین (ع). دانشگاه جامع امام حسین (ع) با صدور فراخوانی از جذب هدفمند فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر دکتری تخصصی دانشگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی، برای تکمیل کادر هیات علمی و پژوهشگر در کرسی‌های تخصصی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش مجله آکو و به نقل از دانشگاه جامع امام حسین (ع)، این مرکز علمی زمستان سال ۱۴۰۰ در تلاش برای جذب هدفمند فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر دکتری تخصصی (PhD) مستعد، توانمند، متعهد و انقلابی دانشگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی، برای تکمیل کادر هیأت علمی و پژوهشگر در کرسی‌های تخصصی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و مراکز علم و فناوری است. در فراخوان جذب هیأت علمی و پژوهشگر دانشگاه امام حسین آمده است: از متقاضیان فرهیخته در تمامی رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و علوم فنی و مهندسی دعوت می‌شود حداکثر تا چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در این فراخوان اقدام کنند.

دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این فراخوان اعلام کرد: با عنایت به اینکه در محیط دانشگاه‌ها، اعضای هیأت علمی و اساتید به عنوان محور اصلی تحول دانشگاه عمل می‌کنند، از این رو به منظور تحقق اهداف و مأموریت‌های این دانشگاه در اعتلای علمی و فناورانه کشور و انقلاب اسلامی، دانشگاه جامع امام حسین (ع) مبادرت به تغییر منطق آئین نامه ترفیع و ارتقای اعضای هیأت علمی خود از مقاله محوری بدون مأموریت، به منطق احصاء و حل مساله مأموریت گرا کرده است. این آئین نامه جدید به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور رسیده و هم اکنون در حال اجرا است و مبنای جذب هیأت علمی این دانشگاه نیز قرار گرفته است.

متقاضیان می‌توانند سوالات خود را از طریق پست الکترونیک دانشگاه به آدرس ckm@ihu.ac.ir مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

شرایط اختصاصی دانشگاه جامع امام حسین (ع)

شرایط اختصاصی دانشگاه جامع امام حسین (ع) به صورت زیر است.

  1. تمامی متقاضیان باید دارای سوابق همکاری مؤثر در بسیج بوده و شرایط استخدام در سپاه پاسداران را داشته باشند.
  2. فرآیند جذب عبارتند از:
  • بررسی رزومه‌های ارسالی و انتخاب متقاضیان برگزیده توسط دانشکده‌های مربوطه از طریق تماس تلفنی (حدوداً تا نیمه بهمن‌ماه ۱۴۰۰)
  • انجام مصاحبه علمی و بررسی مستندات توسط دانشکده مربوطه (تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰)
  • انجام فرایند گزینش استخدامی سپاه برای متقاضیان برگزیده (حدوداً به مدت شش ماه)
  • صدور کد استخدامی و گذراندن دوره عمومی پاسداری
  • فعالیت به عنوان پژوهشگر در دانشگاه (پژوهشگران دانشگاه منبع جذب هیأت علمی بوده و در صورت احراز شرایط علمی و اجرایی پس از حداقل دو سال، در صورت تمایل به عضویت هیأت علمی آموزشی در خواهند آمد.)

3. این دانشگاه در فراخوان عمومی جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری شرکت نمی‌کند. دانشگاه امام حسین، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران خود را به صورت جذب هدفمند و متناسب با کرسی‌های تخصصی مورد نیاز ارزیابی و گزینش می‌کند. پرونده اعضای هیأت علمی این دانشگاه نیز پس از طی مراحل علمی مطابق آئین نامه جدید ترفیع و ارتقا دانشگاه، به مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارسال می‌شود.

4. داوطلبانی که دارای حداقل یکی از شرایط ویژه باشند. به طور مستقیم به هیأت اجرایی جذب دانشگاه معرفی می‌شوند و در صورت تأیید، بدون نیاز به گذراندن دوره پژوهشگری به عضویت هیأت علمی در خواهند آمد.

شرایط ویژه شامل:

  • رتبه‌های یک تا پنج کنکور سراسری دکتری
  • پذیرش استعداد درخشان دکتری در 5 دانشگاه برتر دولتی کشور
  • کسب رتبه در جشنواره هی معتبر ملی و بین المللی و …

5. رزومه‌های ارسالی مبنای بررسی اولیه تأیید یا عدم اولویت متقاضیان است. از این رو لازم است تمامی سوابق علمی آموزشی و پژوهشی (رشته، دانشگاه، سال فارغ‌التحصیلی و معدل تمامی مقاطع تحصیلی، مقالات، کتاب‌ها، پروژه‌ها، اختراع‌ها، کسب رتبه‌ها، تدریس‌ها، توانمندی‌های نرم افزاری، میزان آشنایی با زبان‌های خارجی و…) و سوابق اجرایی و فرهنگی (فعالیت در بسیج، تشکل‌های دانشجویی، کانون‌های قرآنی، اردوهای جهادی و…) و سوابق شخصی (عکس، مشخصات شناسنامه‌ای، تلفن، ایمیل و…) در یک فایل رزومه (با فرمت docx و یا pdf) ثبت شده باشد. مستندات مربوطه به رزومه در زمان مصاحبه علمی بررسی خواهد شد. متقاضیان می‌توانند حداکثر برای دو دانشکده، با دو بار ثبت‌نام تقاضای جذب خود را ارسال کنند.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

در خبر فراخوان جذب دانشگاه امام حسین سعی کردیم دید جامع و کاملی از این خبر را ارائه دهیم. اگر قبولی در کنکور و بهترین دانشگاه‌های کشور هدف شماست و می‌خواهید با ورود به دانشگاهی معتبر و انتخاب رشته‌ای مناسب آینده شغلی خود را به بهترین شکل بسازید، تیم مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو به مدیریت مهندس حاج کرم در کنار شما خواهد بود. ما به شما کمک می‌کنیم تا در مهم‌ترین سال زندگی‌تان، بهترین خود را اجرا کنید و عالی‌ترین نتیجه را بگیرید. شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا حضور دارند تا پاسخگوی سؤالات شما باشند. همچنین می‌توانید سؤالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سهیل حاج کرم

برنامه ریزی و مشاور تحصیلی یک هنره! من سهیل حاج کرم همیشه و همه جام میگم و گفتم: که من یک مشاور تحصیلی ام نه یک مشاور جذب!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا