پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

استاد شیخ الاسلامی دبیر شیمی کنکور

معرفی محمد شیخ الاسلامی بهترین استاد شیمی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (2 امتیاز)

سلام و درود بر دانش اموزان سخت کوش ، دانش اموزانی که برای رسیدن به هدف هایشان سخت کوشانه میجنگند و هر روز گامی موثر برای اینده شان بر میدارند. مقاله ای براتون آمادگی کردیم که معرف محمد شیخ الاسلامی شیمی، یکی دیگر از اساتید برتر کنکور می باشد، استادی که تا نام درس شیمی می آید در رنک یک وجودش به چشم می خورد. محمد شیخ اسلامی دبیر شیمی ، یکی از بهترین استاد های شیمی کنکور ایران است که در ادامه بعد از تحلیل شیمی کنکور 1401 و بررسی سطح سوالات ان به معرفی استاد شیخ الاسلامی شیمی کنکور می پردازیم. برای داشتن بهترین کلاس شیمی کنکور با آموزشگاه پرسا همراه باشید.

تحلیل سوالات شیمی کنکور نشان میدهد که جمعا 17سوال به صورت مفهومی و 6 سوال به صورت حفظی و 12 سوال محاسباتی مطرح شده بود. این یعنی درس شیمی دیگر آن درس حفظی سابق برای طراحان کننکور نیست چون بیش از 60 درصد سوالات ترکیبی، مفهومی و مسئله بوده است. پس برای بهترین استاد شیمی کنکور شدن بای از تدریس مفهومی و عمیق مباحث اطمینان حاصل کرد.

اگر بخواهیم به تفکیک مسائل صحبت کنیم، 5 تست از مسائل استوکیومتری مطرح شد و 5 تست از مسائل سیمی آلی در میان سوالان کنکور بو. خب این اهمیت تدریس مسائل را در کلاس استاد محمد شیخ الاسلامی شیمی به عنوان یک دبیر شیمی نشان میدهد.

به طور کلی شیمی در کنکور 1401 درسی آسان و یک داوطلب با سطح علمی مناسب و متوسط قادر به کسب 50درصد از نمره ی آزمون میتوانست بکند. تنها راه موفقیت در هر درس و مبحثی تسلط کافی و مفید بر کتاب درسی و ریز به ریز جزئیات و پاورقی ها و تصاویر کتاب می باشد.

بهترین استاد شیمی کنکور محمد شیخ الاسلام

محمد شیخ الاسلامی شیمی کنکور را چگونه تدریس میکند؟

استاد شیخ الاسلامی به عنوان بهترین دبیر شیمی، در کلاس شیمی کنکور خود برای نحوه مطالعه  این درس روش یادگیری پیشنهاد میکنند. کاری که خیلی از اساتید شیمی کنکور انجام نمیدهند. روشی که محمد شیخ الاسلامی شیمی را یاد میدهد اینگونه است:

ابتدا تمامی مطالب را به صورت مفهومی یاد بگیرید و سپس به صورت مرتب تست بزنید و در اخر ۳ الی ۴ دور تمامی کنکور های ۵ سال اخیر را دونه به دونه تحلیل و بررسی کنید.

به عقیده بهترین استاد شیمی کنکور این روشی است که میتوانید در کنکور حرفی برای گفتن داشته باشید و موفقیت در درس شیمی کنکور باشید. البته استاد شیخ الاسلام شرکت در آزمون های آزمایشی را نیز برای آمادگی کنکور بی اهمیت نمیدانند و میگویند اگر بتوانید با دانلود آزمون های آزمایشی از همه آنها استفاده کافی را بکنید، روش درستی را انتخاب کرده اید.

نظر دانش آموزان در نمره دهی به هر استادی بسیار حائظ اهمیت است. یعنی میتوان گفت که اگر دانش آموزان در کلاس راضی نباشند و نتوانند درصد خوبی در آزمون ها وبه ویژه کنکور کسب کنند، احتمالا استاد فقط با تبلیغات توانسته به بهترین استاد شیمی کنکور تبدیل شود. حتی اگر استاد محمد شیخ الاسلامی شیمی کنکور را درس داده باشد.

سوابق کاری محمد شیخ الاسلامی در سالهای تدریسش به شرح زیر بوده است.

  • کارشناس علمی کتاب های اموزش و تست شیمی مبتکران نظام قدیم
  • طراح شبیه ترین ازمون های آزمایشی جامع به کنکور سراسری
  • تدریس در مدارس برتر ایران؛ شهید مهدوی، پیام علم، مرضیه، فارابی
  • تدریس در آموزشگاه های برتر؛ هشترودی، فرزانگان، مبتکران، ادیب فرزانه، کوشش، زهره تهرانی، بهار

کتاب های محمد شیخ الاسلامی شیمی کنکور

نظر دانش آموزان استاد شیخ الاسلامی

میتوانیم از مصاحبه با دانش آموزان استاد شیخ الاسلام پی ببریم که نقاط ضعف این استاد در بررسی سوالات تالیفی و نمونه های خلاقانه است. شواهد درباره تدریس استاد شیخ اسلامی شیمی کنکور نشان میدهد که تمرین های کلاسی که انجام میدهد خیلی مبتدی و در سطح متوسط می باشد میباشد.

یعنی در اصل سطح سوالات بسیار اسان و متوسط رو به پایین می باشد و حتی اگر این بررسی ها هم انجام نشوند فرقی به حال دانش اموزان قوی تر و سطح بالا ندارد، زیرا تقریبا هیچکس را به چالش نمی اندازد .

و این یکی از اشکلاتی است که به ایشون وارد است و زیرا در کنار نحوه تدریس عالی ایشون حل سوالات آسون و متوسط آن هم با توجه به سطح سوالات کنکور سراسری در سال های اخیر شاید بتوان ظلمی در حق دانش آموزان دانست. زیرا وقت و هزینه ای را صرف کرده اما به سطح درسی مورد نطر نتوانستند برسند. یکی از دانش آموزان استاد محمد شیخ الاسلامی کلاس شیمی کنکور او را اینگونه توضیف میکند:

سوالاتی که دکتر شیخ اسلامی شیمی در جزوه هایش اورده است اغلب سطح بسیار پایینی دارد و متاسفانه اکثریت هم تکراری می باشد .  ولی در کل روش تدریس او قابل مطالعه است و همین مفهومی درس دادن است که او را به بهترین استاد شیمی کنکور تبدیل کرده است.

دانش آموزان معتقدند که بار سنگین حل سوالات سخت و نکته دار به دوش خود دانش آموزان و داوطلبان گذاشته شده است و اگر خودشان بخواند میتوانند به سراغ تست های چالشی و سخت و در حد کنکور سراسری بروند. به طور کلی ارزیابی کلاس های استاد شیخ الاسلام به شرح زیر است.

عنوان

نمره از 10

تعامل با دانش آموز

7
کیفیت کلی محتوا

6

کیفیت تست ها

7
تطابق با کنکور

6

نسبت قیمت به کیفیت

6

مزایای کلاس کنکور شیمی محمد شیخ الاسلامی

یکی از نکات مثبت استاد شیخ اسلامی اکتیو بودن و فعال بودن ایشون در کلاس های درسی بوده که به هیچ عنوان کلاس برای دانش آموزان کسل کننده و یکنواخت نخواهد بود. علاوه بر آن استاد شیخ الاسلامی دانش آموزان و داوطلبان را به پرسش و پاسخ و چالش دعوت می کنند تا سختی این درس کمتر شود و علاقه ی داوطلبان بیشتر شود .

ایشون حدودا بعد از تدریس دو مبحث که هر مبحث حدودا 10 صفحه می باشد از دانش آموزان خود آزمون می گیرند که خداروشکر آزمون هایشان دارای سطح متوسط و رو به بالاست و پوششش کاملی بر مطالب تدریس شده و جزوه تخصصی شیمی ایشون دارد. البته انقدر هم آزمون هایشان سخت نیست بطوریکه اکثر دانش آموزان خوب در کلاس های شیمی کنکور استاد شیخ الاسلام نمره خوبی کسب می کنند .

کلاس های نکته و تست استاد محمد شیخ الاسلام شیمی را به صورت نکته ای مرور میکند که پنج شنبه هر هفته برگذار می کند .

هزینه کلاس های محمد شیخ اسلامی دبیر شیمی

هزینه کلاس شیمی کنکور استاد شیخ الاسلامی در سال ۱۴۰۰ از حدود ۱ میلیون و سیصد  شروع میشود و تا ۳ میلیون و شایدم بیشتر با توجه به تعداد جلسات و میزان فعالیت و شرایط تحصیل میرسد. البته بجز کلاس های حضوری که به نسبت گران تر هستند، کلاس های آنلاین و آفلاین نیز برای داوطلبان در آموزشگاه های آنلاین مثل کلاسینو نیز برگزار میشود.

استاد محمدرضا مصلایی دبیر شیمی کنکور توجه بسیار زیادی به دانش اموزان خود میکند و قبل و بعد و حتی حین تدریس همیشه با دل و جون پاسخگوی دانش اموزان خود می باشد. این ویژگی در همایش های کنکوری شیمی این استاد نیز انجام میشود. همایش های جمع بندی اخیری که قرار است برگزار کند حدود ۱ میلیون 300 الی ۱ میلیون 80۰ میباشد.

آموزشگاه کنکور پرسا کرج

از بهترین استاد های شیمی کنکور در مجموعه مشاوره تحصیلی کنکور آکو هم میتوان به استاد فوق العاده پر انرژی و محبوب به نام مهندس اشکان مسیح اشاره کر.د استادی که شاید با مافیا کنکور در ارتباط نباشد و به دور از حاشیه و بدون تبلیغات گران قیمت به تدریس خود ادامه دهد، اما با تلاش و پشتکار خود، توانسته سطح تدریس و میزان رتبه ها و درصد های برتر کنکور خودش را به رده های اول مقایسه ای اساتید بالا بیاورد. او با قدرت در حال تدریس می باشد و دانش اموزانی با درصد های خیلی خوب تحویل جامعه کنکوری داده است .

آموزشگاه کنکور و بهترین کلاس شیمی کنکور

برای شرکت در بهترین کلاس کنکور شیمی در آموزشگاه کنکور پرسا با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو به صورت مستقیم برای کلاس های کنکور آکو ثبت نام کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا